• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • خدمات پس از فروش و 5 ایده فوق العاده کاربردی برای بهبود آن

خدمات پس از فروش و 5 ایده فوق العاده کاربردی برای بهبود آن

نویسنده خدمات پس از فروش و 5 ایده فوق العاده کاربردی برای بهبود آن
نویسنده : مهندس فائزه مهربان
    امتیاز کاربران : 5 از 5
خدمات پس از فروش و 5 ایده فوق العاده کاربردی برای بهبود آن

پس از فروش به این فکر نکنید که همه چیز تمام شد وتمام ارتباطتان را با مشتریانتان قطع کنید ؛ به این فکر کنید که چه جوری می توانید آنها را راضی نگه دارید

به این خیال نباشد که محصولی را فروختید و تمام شد شما باید در راضی نگه داشتن مشتریانتان ماهر باشید این امر نیازمند این است که شما سخت کار کنید و، کارکنان بسیار حرفه ایی و دلسوز داشته باشید و ... که بتوانید با هم یک سازمان خوب را به سمت بهترین بودن در عرصه خودتان هدایت کنید .

خدمات پس از فروش و 5 ایده فوق العاده کاربردی برای بهبود آن

 

فروش محصولات و خدمات اغلب شامل مسئولیت تأمین خدمات پس از فروش می شود که برای کاربران بسیار مهم است ؛ در راستای مدیریت خدمات پس از فروش برنامه ایی را تهیه کردیم که در این مسیر بتواند به شما بیش از پیش کمک کند .
نگاهتان باید به سمت جلو باشد صدالبته که شما نیاز به جذب مشتریان جدید دارید ، اما مشتریان همیشگی شما می توانند به شما اعتبار ببخشند پس باید از هرآنچه که می تواند در مسیر خدمات پس از فروش مارا یاری کند استفاده کنیم ؛ با ما همراه باشید تا برخی از موارد را با هم برسی کنیم ....

جذب مشتریان خدمات پس از فروش

روی وقتتان سرمایه گذاری کنید

سعی کنید برای اطمینان از خدمات دریافتی مشتریان با آنها تماس بگیید .

زمان بگذارید و با مشتریانتان در ارتباط باشید و در رابطه با خدمات پس از فروش از آنها بپرسید ؛ از دید مشتریان این یک عمل مسئولیت پذیرانه است ، صد البته که اطلاعات مفیدی را هم برای ما به ارمغان می آورد .

اگر مسئولیت این کار را به کسی بسپارید که از ابتدا با مشتری در ارتباط بوده بازخورد بهتری خواهد داشت .

 

پیشنهاد مشاوره

هیچ فرقی نمی کند که شما فروشنده ماکروفر باشید یا قطعات ایستگاه فضایی ، هر دو تخصصی هستند و نیاز به توضیحات فنی دارند . از مشتریانتان بازخورد مثبتی از این نوع خدمات پس از فوش خواهید گرفت .

بسته به ماهیت محصول شما می توانید یک کارگاه آموزشی طراحی کنید و یا اینکه از آموزش های غیرحضوری استفاده کنید ؛ همه چیز بستگی به شما خواهد داشت ، البته قبل از هر تصمیمی سعی کنید مشتریانتان را انالیز کنید اینکه بدانید مشتریانتان حوصله ، وقت و... شرکت در کارگاه آموزشی را دارند یا خیر بسیار هائز اهمیت خواهد بود.


مشتریانتان را شگفت زده کنید

به این فکر نکنید که هر زمان که با مشکلی روبه رو شدید و کسب و کارتان رو به رکور سوق پیدا کرد حتما باید یک سوپرایز داشه باشید تا دوباره برسر زبان ها بیاید ؛ چه بهتر اینکه با استفاده از تخفیف ها، هدیه ها ، مسابقات و..... همیشه توجه مشتریانتان را به سمت خودتان حفظ کنید .
هدیه و تخفیف تنها مخصوص مشتریان جدید نیست می تواند آنهایی را که مدت زیادی است که کنار شما هستند را هم خوشحال کنید .

آدما همیشه از هدیه با آغوش باز پذیرایی می کنند wink

خدمات پس از فروش  - مشتریانتان را شگفت زده کنید

راحتی ارتباط با مشتری

امروزه همه چیز به سمت موبایل و لپ تاب سوق پیدا کرده ، افراد زیادی نیستند آنهایی که به خرید حضوری علاقه دارند سعی کنید برنامه ایی برای تهیه کنید که مشتریانتان آن را روی گوشی نصب کنند و از خدمات شما آگاه باشند ، شما می توانید روی این برنامه حتی توضیحات استفاده ازمحصولاتی که از پیش فروخته شده اند را هم به صورت های مختلف به اشتراک بگذارید .

با استفاده از نرم افزار مدیریت تعمیرات و خدمات پس از فروش تحت وب این امکان را ایجاد کنید که به راحتی با مشریانتان ارتباط برقرار کنید .

 

روقبا را کنار بزنید

در مسیری که شما دارید فعایت می کنید ،رقبای سرسخت و تیزهوش زیادی خواهید داشت که باید با آن ها  مبارزه کنید ؛ مراقب باشید آنها هر کدام تمامی تلاششان را می کنند تا بهترین باشند .

شما  باید یک دلیل قانع کننده به مشتریانتان بدهید که از بین ده ها هزار شرکت شما را انتخاب کنند ، می توانید شیوه ارائه متفاوتی داشته باشد یا اینکه خدمات پس از فروش منحصر به فرد خودتان را .

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد، شما را دعوت میکنیم که ار سری نرم افزارهای تحت وب سانیار طراحی و توسعه شرکت ایده آفرین که اولین سری نرم افزاری تحت وب در حوزه مدیریت خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات در ایران را تولید نموده دیدن فرمایید،  نرم افزار خدمات پس از فروش سانیار تحت وب  -  نرم افزار مدیریت گارانتی سانیار تحت وب  -  نرم افزار مدیریت تعمیرات تحت وب

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top