• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • بروز رسانی های اینستاگرام در سال (2020)

بروز رسانی های اینستاگرام در سال (2020)

نویسنده بروز رسانی های اینستاگرام در سال (2020)
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
بروز رسانی های اینستاگرام در سال (2020)

لگوریتم جدید اینستاگرام 2020 و قوانین مرتبط با اون و شناخت اش میتونه یکه قدم رو به جلو برای فعالین اینستاگرامی به حساب بیاد.

 

بروز رسانی های ایسنستاگرام در سال 2020

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که امروزه تعداد نفرات کمی اینستاگرام ندارند و با این حال اسم این شبکه اجتماعی را شنیدن.

شبکه اجتماعی ای که در بین رقبای خود سریع ترین رشد را داشته.

ولی با این اوضاع اینستاگرام در سال 2020 در سال گذشته قابلیت های جدیدی برای شماها ایجاد کرده که جذابیت این نرم افزار برای طرفدارن خود مورد استقبال بالایی قرار گرفت.

و ما در این مقاله میخواهیم قابلیت های جدید اینستاگرام که خیلی مورد استقبال شماها قرار گرفت نام ببریم و ویژگی های انان را توضیح بدهیم.

 

 

 

بروز رسانی های ایسنستاگرام در سال 2020

 

 

 

 

 

From Facebook

بسیار جالب است که بدانید فیسبوک در سال 2012 اینستاگرام را خرید به مبلغ

بیشتر از 1 میلیارد دلار.

و فیسبوک در سال 2014 واتساپ را خرید به مبلغ 12 میلیارد.

و اقداماتی نسبت به مالکیت این دو نرم افزار ایجاد کرد مانند وقتی شما اینستاگرام و یا واتساپ را باز می کنید عبارت From Facebook در انتهای صفحه برای شما نمایش داده می شود

 

 

 

From Facebook

 

 

 

 

حالت تاریک یا دارک مود

یکی از قابلیت های اینستاگرام در سال 2020 حالت تاریک یا دارک مود بوده است.

این قابلیت به کاربر اجازه میدهد که تم اینستاگرام خود را به رنگ تاریک یا همان دارک مود کند.

این حالت اینستاگرام بر اساس فناوری AMOLED طراحی شده و از رنگ سیاه برای پس‌زمینه استفاده کرده است.

این قابلیت در تمامی صفحات اینستاگرام قابل اجرا هست حتی در قسمت دایرکت ها هم فعال است.

حالت تاریک یا دارک مود از آندروید 10 و ios 13 به بعد به سیستم عامل های تلفن های هوشمند اضافه شد. برای فعال سازی حالت تاریک و یا دارک مود بر روی اینستاگرام فقط کافیست تا از تنظیمات تلفن همراه خود دارک مود را روشن کنید. پس از آن به اپلیکیشن اینستاگرام بروید و در اینجا مشاهده می کنید که اینستاگرام شما نیز به حالت تاریک رفته و تم تمامی صفحات تغییر کرده است.

 

 

حالت تاریک یا دارک مود

 

 

 

 

انواع کاربری

اینستاگرام با محوریت خاطرات به وجود آمد.

از ابتدا نرم افزار اینستاگرام به کاربران خود اجازه میداد که در صفحه شخصی خود البوم اختصاصی خود را قرار دهد.

و ان را با دوستان خود اشتراک بگذارند ما این شبکه اجتماعی رشد کرد و پتانسیل های فراوان خود را نشان داد هر سال و همچنین در حال رشد است.

کم کم افراد استفاده های دیگری از آن داشتند. واینر ها به اینستاگرام آمدند، برند های معتبر صفحه های برند خود را بازگشایی کردند، انواع بیزینس ها در آن راه اندازی شد، بلاگر ها بیشتر از طریق اینستاگرام با مخاطبین خود ارتباط برقرار می کنند و...

 

اینستاگرام همواره در تلاش هست که با آرمان هایی که بدست اورد نیز نواوری کند و از  رقبا خود جا نماند.

به دلیل اهمیت بیزینس هایی که در این شبکه اجتماعی در حال فعالیت بودند اینستاگرام گزینه  Business Profile را به اپلیکیشن خود اضافه کرد که این حالت از پروفایل قابلیت های فراوان و متفاوت تر از Personal Profile داشت.

اما فقط بیزینس ها نبودند که استقبال کردن بلکه واینر ها و بلاگر ها و افراد خلاق دیگر نیز فعالیت های خود را در این شبکه اجتماعی ادامه دادند و به همین دلیل این شرکت از سومین حالت پروفایل خود رونمایی کرد و آن Creator Profile  بود. در این حالت نیز امکانات متفاوتی نسبت به دو حالت دیگر اضافه شد.

 

حال افراد با توجه به نوع فعالیت خود در این شبکه اجتماعی می توانند حالت پروفایل خود را نیز تغییر دهند برای این کار کافیست به Settings رفته بعد از آن Account را انتخاب کنید سپس روی گزینه Switch to Perfessional Account کلیک کنید و در ادامه می توانید حالت پروفایل خود را به Creator یا Business تغییر دهید و از امکانات آن استفاده کنید.

 

 

انواع کاربری

 

 

Following

یکی دیگر از مشکلات اینستاگرام که در مرتب سازی following   این بود که کاربران به صورت مرتب و منظم نشان نمیداد .و حال در سال 2020 یکی دیگر از قابلیت های اینستاگرام این بود که following ها رو مرتب و منظم نشان دهد به کاربران خود و به صورت دلخواه می تواند در این قسمت  Sort by انتخاب کنید که مخاطبین خود را چگونه نمایش بدهد.

 خود را بر اساس پیش فرض اینستاگرام ، به ترتیب از اولین کسی که Follow کردید و یا به ترتیب از آخرین کسی که Follow کردید مشاهده کنید.

 

Followers

تا به حال برای شما پیش آمده که اکانتی شما را Follow کند و شما علاقه نداشته باشید تا اون در بین Followers های شما باشد؟

در ورژن های گذشته اینستاگرام این گونه بود که اگر کسی شما رو دنبال کند و شما علاقه ایی نداشتی یا باید ان را بلاک میکردی یا انبلاک میتوانستین کنین.

تا با استفاده از این فرآیند فرد مورد نظر از لیست Followers  های شما حذف شود.

ولی در ورژن های جدید اینستاگرام این قابلیت به کاربران خود داده است که می توانید شما می توانید در لیست Followers های خود گزینه Remove را مشاهده کنید و با استفاده از آن بتوانید به راحتی فرد مورد نظر را از لیست Followers های خود حذف کنید.

 

 

 

 

Followers

 

 

 

ایمیل های اینستاگرام

تا به حال صفحه اینستاگرام شما مورد حمله هکر ها و فیشینگ قرار گرفته؟

خب یکی از متداول ترین راه برای هکر ها ارسال ایمیل های جعلی از سمت اینستاگرام برای مخاطبین هدف بوده. خیلی ها بدون اطلاع از همچین داستانی ایمیل مورد نظر را باز کرده و یا بر روی لینک آن کلیک کرده و به راحتی صفحه اینستاگرام آنان هک شده.

ولی یکی دیگر از قابلیت های اینستاگرام در سال 2020 این بود که گزینه  Email From Instagram را اضافه کرد برای کاربران خود که تا با استفاده از آن بتوانید تمامی ایمیل های واقعی ارسال شده از سمت اینستاگرام به ایمیل خودتان را مشاهده کنید.

برای این کار کافیست اول به صفحه Settings برویم و بعد از ان در قسمت Security و در این بخش گزینه   Email From Instagram را مشاهده می کنید که در آن تمامی ایمیل های ارسالی از اینستاگرام در بازه 14 روزه نمایان است.

 

 

ایمیل های اینستاگرام

 

 

 

 

Restrict

یکی دیگر از قابلیت های جالب اینستاگرام در بروزرسانی های اخیر قابلیت Restrict می باشد.

هستند افرادی که با کامنت هایشان دیگران را اذیت کنند وکاربر می تواند ان اکانت را بلاک کند نه می تواند دیگر کامنت با اون پیج  بزاره و بعد دیگر نمی تواتند اون پیج ببینه .

Restrict برای زمانی هست که با فردی دچار مشکل شده اید و نمی خواهید او را کامل بلاک کنید. Restrict با بلاک کردن کاملا فرق دارد در این قابلیت شما فرد را محدود می کنید او می تواند همچنان نظرات منفی خود را زیر پست های شما بگذارد و کامنت خود را مشاهده کند اما دیگران قبل از تایید شما نمی توانند نظر او را ببینند.

 

 

Restrict

 

 

 

 

دوستان صمیمی

خب از کامنت های منفی افراد و محدود کردن آن ها که بگذریم به دوستان صمیمی میرسیم.

دوستان همیشه برای افراد در اولویت هستن و دوست دارن که شاهد لحظات خود باشند و با انان در اشتراک بگذارند .

حال در ورژن جدید اینستاگرام در سال 2020 این قابلیت برای کاربران خود قرار داده است که فقط می توانن دوستان صمیمی خود استوری های شمارو بینن که باید گزینه cloce friends را فعال کنین و فقط دوستانی که میخواهید استوری های شمارو ببینن add  کنید و یا اضافه کنید .

 

 

دوستان صمیمی

 

 

 

 

 

بروزرسانی استوری ها

Create

 

یکی از بخش های جالب توجه در بین انواع استوری های اینستاگرام ساخت استوری مورد نظر با استفاده از بخش Create  می باشد در این بخش خبری که عکس یا حتی ویدیو نیست در اینجا شما می توانید متن مورد نظر خود را بنویسید، گیف اضافه کنید، پرسش و پاسخ داشته باشید، تایمر قرار دهید ، از شما سوال پرسیده شود و...

 

 

 

Create

 

 

 

 

Filters

یکی از جذابیت هایی که خیلی برای کاربران مورد استقبال قرار گرفت فیلتر رو لایو بوده.

پیش تر برای قرار دادن قیلتر های متفاوت باید از اپلیکیشن اسنپ چت که بر همین اساس به وجود آمده استفاده می کردیم و بعد آن را به صورت ویدیو در استوری اضافه می کردیم.

 

اما اینستاگرام حالا خود فیلتر های جذاب و متفاوتی دارد که کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند و آن ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. حتی این فیلتر ها را نیز می توانید در لایو نیز استفاده کنید. جالب تر اینکه اینستاگرام سعی نکرده تا افراد را محدود به یکسری فیلتر کند و اجازه ساخت انواع فیلتر را به مخاطبان خود داده شما نیز می توانید فیلتر اینستاگرامی مختص خود را بسازید و آن را با دوستان و مخاطبین خود به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

 

Filters

 

 

 

نسخه وب

 

اینستاگرام اپلیکیشنی بر پایه تمامی پلتفرم ها می باشد. مهم نیست که تلفن همراه شما آندروید باشد یا ios یا ... حتی مهم نیست که شما تلفن همراه هوشمند داشته باشید یا نه. نسخه وب اینستاگرام همیشه در دسترس خواهد بود.

 

وجود نسخه وب اینستاگرام بروزرسانی جدیدی برای گفتن نیست اما اینستاگرام به تازگی توجه خود را دوباره بر روی نسخه وب نیز قرار داده و آن را دستخوش تغییرات کرده. به تازگی شما می توانید دایرکت های خود را نیز در نسخه وب اینستاگرام مشاهده کنید و با مخاطبین خود به گفت و گو بپردازید. این قابلیتی بود که پیش تر در نسخه وب اینستاگرام وجود نداشت و افراد یا باید افزونه های متفرقه نصب می کردند و یا مرورگر خود را به حالت تلفن همراه تغییر می دادند.

بروزرسانی بعدی نسخه وب متخص لایو می باشد. امروزه لایو های اینستاگرامی توجه زیادی به خود جلب کرده اند و مخاطبین خود را دارند حتی بساری از برنامه ساز ها و شبکه های تلویزیونی نیز برنامه های خود را از لایو های اینستاگرام پخش می کنند. حال در جدیدترین بروزرسانی اینستاگرام شما می توانید لایوهای مختلف را در نسخه وب نیز مشاهده کنید

.

   

نسخه وب

 

                                                   

حرف آخر

 

 

اینستاگرام در ابتدا آلبوم خاطراتی بود که شما می توانستید خاطرات خود را در آن با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اما هر روز در حال تغییر و بزرگ تر شدن هست همیشه سعی می کند تا اعمال بروزرسانی های متفاوت نظرات کاربران را مورد توجه قرار دهد. اینستاگرام در تلاش هست تا با ایجاد فضایی برابر شانس خلاقیت و استفاده حداکثری از فضای مجازی را برای مخاطبین خود به ارمغان بیاورد

 

اینستاگرام جایی هست که ناظری وجود ندارد تا به شما بگویید باید چ طور خلاق باشید. ناظری وجود ندارد تا جلوی خلاقیت شما را بگیرد و سلیقه شخصی خود را در آن اعمال کند. در اینستاگرام از نظر بیان اعتقادات و نظرات سانسوری وجود ندارد ( صرفا سانسور های اخلاقی اعمال می شود) و شما می توانید به راحتی نظرات خود را بیان کنید و این افراد هستند که تعیین می کنند نظرات و تفکرات شما مناسب آن ها هست و یا نظراتتان باید برای خودتان بماند. اینستاگرام یک آزادی خلاقانه و درست است.

 

  • برچسب ها :

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top