• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • طراحی سایت
دلایل افت بازدید و رتبه عبارات سایت شما در گوگل ۱۳۹۶/۰۵/۳۱

دلایل افت بازدید و رتبه عبارات سایت شما در گوگل

می توان گفت یکی از تلخ ترین تراژدی ها برای یک وبمستر افت بازدید و کاهش رتبه وبسایتش در نتایج موتورهای جستجوگر از جمله گوگل می باشد.

ادامه مطلب
10 ویژگی اساسی برای وب سایت های مسافرتی ۱۳۹۶/۰۴/۳۱

10 ویژگی اساسی برای وب سایت های مسافرتی

مهم ترین مزیتی که طراحی سایت گردشگری یا آژانس مسافرتی برای شما به ارمغان می آورد آن است که می توانید خیل عظیمی از کاربران اینترنتی را از آن خود کنید.

ادامه مطلب
GtMetrix ( قسمت چهارم ) ۱۳۹۶/۰۳/۲۵

GtMetrix ( قسمت چهارم )

با سلام به شما عزیزان امیدوارم تا اینجا بخش های GTmetrix به کارتان آماده باشد . باز با ادامه ی PageSpeed با شما عزیزان همراهیم.

ادامه مطلب
GtMetrix  چیست(قسمت سوم) ۱۳۹۶/۰۳/۱۶

GtMetrix چیست(قسمت سوم)

با قسمت سوم GTMETRIX در خدمت شما عزیزان هستیم . در این قسمت به ادامه ی بخش Page Speed یا در واقع همان Breakdown این سایت میپردازیم.

ادامه مطلب
پیدا کردن سایت در گوگل ۱۳۹۶/۰۳/۰۳

پیدا کردن سایت در گوگل

چگونه بفهمیم سایت در کدام صفحه گوگل قرار دارد؟ برای پیدا کردن وب سایت در گوگل با یک کلمه کلیدی خاص لازم نیست گوگل را صفحه به صفحه بگردیم

ادامه مطلب
چگونه برنامه نویس شویم (قسمت دوم) ۱۳۹۶/۰۳/۲۱

چگونه برنامه نویس شویم (قسمت دوم)

در مطلب قبلی (چگونه برنامه نویس شویم ؟ ) اشاره ای به روش های یادگیری سریع تر برنامه نویسی داشتیم. در این مطلب به ادامه ی مطالب قبل میپردازیم و امیدواریم در روند یادگیری زبان برنامه نویسی جدید مدنظرتان تاثیر مفیدی داشته باشد.

ادامه مطلب
امکانات لازم برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق ۱۳۹۶/۰۲/۲۵

امکانات لازم برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق

فروشگاه اینترنتی در حقیقت طراحی یک وبسایت اینترنتی است که توان عرضه ی خرید محصولات را به صورت آنلاین دارد و به مشتریان و کاربران این اجازه را می دهد که در هر لحظه از شبانه روز ، بدون محدودیت زمانی و مکانی از سرویس دهی وبسایت استفاده کنند و خرید خود را انجام بدهند.

ادامه مطلب
go top