• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • 7 نشانه که شما نیاز به سیستم CRM دارید

7 نشانه که شما نیاز به سیستم CRM دارید

نویسنده 7 نشانه که شما نیاز به سیستم CRM دارید
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 5 از 5
7 نشانه که شما نیاز به سیستم CRM دارید

اگر شما دارای یک کسب و کار کوچک هستید، می دانید که روابط با مشتریان در موفقیت بسیار مهم است.

 بهتر است که با ایده یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،  موافقت شود ، این سیستم می تواند مانند یک جهش بزرگ عمل کند.اما شما از کجا و چگونه میدانید که CRM واقعا یک سرمایه گذاری ارزشمند برای کسب و کار شما به شکلی خاص است؟ در این مطلب شما را با چالش هایی که کسب و کارها به دنبال رشد بیشتر ، سریعتر و راحت ترِ آنها هستند آشنا می کنیم.

 

چگونه یک سیستم CRM ساده به شما کمک می کند؟

 سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می تواند کسب و کار شما را به  به سمت پیشرفت سوق دهد ، با ذخیره هوشمندانه اطلاعات مشتریان و مدیریت آنها می تواند به تیم بازاریابی کمک کند تا مشتریان جدید خود را با هدایت رهبری سریع تر پیدا کنند. بنابراین با افزایش توانایی فروش تیم شما برای معمالات بیشتر مشتریان بیشتری را جذب کند.

می تواند به تیم خدمات شما کمک کند که مشتریان بیشتری را با راه حل های هوشمند تطبیق دهند.

یک راه حل قدرتمند CRM برای کسب و کار کوچک ، نگهداشتن کسب و کار و پایان دادن به آن میباشد، اینها همه با کمترین مشارکت IT در یک پلتفرم است و رشد شما را در مسیر کسب و کارتان افزایش می دهد.بنابراین وقتی به دنبال یک مشتری هستید ، آن اطلاعات همه در یک صفحه قرار دارند. و دسترسی به این اطلاعات ساده است.

در ادامه شما را با چند نشانه که می توانید متوجه شوید به CRM احتیاج دارید یا خیر آشنا می کنیم.

 

1- شما قادر به هدایت و رهبری جریان های کار نیستید

اگر شما در وضعیت مساعدی از کسب و کار جدیدی هستید اما در تلاش هستید آنرا نگهدارید ،ممکن است به CRM نیاز داشته باشید. یک سیستم هوشمند CRM کسب و کار شما را سریعا مرتب و کارهایتان را اولویت بندی می کند، بنابراین تیم فروش شما می تواند به موقع و کارآمد پاسخ دهد. و کمترین پرت انژی فروش را داشته باشید.

 

هدایت و رهبری جریان های کار

 

2- ثبت اطلاعات زیاد مشتریان برای شما دشوار است

در دوران ابتدایی کسب و کار شما ممکن است صفحات گسترده، ایمیل، و یادداشت های چسبنده، عملکرد خوبی داشته باشد اما پس از مدتی که کسب و کار شما رشد می کند، این ابزار ها قدیمی به نظر می آید و دیدگاه تیم شما را به تعاملات با مشتری محدود می کند ، همچنین توانایی شما برای سرعت بخشیدن به تصمیمات آگاهانه را کند می کند ، اینجا زمانی است که با وجود یک سیستم CRM تمام سازمان شما را با تبدیل به یک منبع مرکزی از اطلاعات میکند که به راحتی قابل دسترسی می باشد، شما با فیلترینگ مشتریانتان و در دسترس بودن اطلاعاتشان می توانید میزان موفقیت فروش راسرعت ببخشید و نگهداری مشتری ها را نیز افزایش دهید و همچنین میتوانید هم در حفظ و پیشرت کارتان عملکرد موفق تری داشته باشید.

ثبت اطلاعات مشتریان

 

3- شما نمی دانید که تیم فروش شما چگونه است

این که آیا آنها در دفتر یا در جاده هستند، ضروری است بدانیم که تیم فروش شما چگونه کار می کند و چگونه کارهایشان انجام می شود. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری قدرتمند، اعضای تیم را قادر می سازد جزئیات را از دستگاه های تلفن همراه خود به روز رسانی کنند، به طوری که در صورت لزوم اطلاعات بلافاصله در دسترس شما قرار می گیرد.

یک راه حل CRM خوب نه تنها به شما اجازه می دهد که پیگیری های انجام شده با کسب و کارتان را پیگیری کنید؛ بلکه به شما کمک می کند تا ببینید که در آن شما چه زمانی باید منابع اضافی را به کسب و کارتان اختصاص دهید، همچنین به شما کمک می کند به طور دقیق فروش آینده خود را پیش بینی کنید.

تیم فروش

 

4- ارائه خدمات شما به مشتریان کوتاه است

گرفتن مشتری ها به اندازه کافی سخت است. اینکه آنها را با توجه به سرویس های اشتباه از دست بدهید آخرین چیزی است که می خواهید. اگر متوجه شوید که تیم خدمات مشتریان شما زمان بیشتری را به شکایت های مشتریان نسبت به پیشگیری از نیازهای مشتری اختصاص میدهد ممکن است زمان برای سرمایه گذاری در یک سیستم CRM باشد. داشتن توانایی مدیریت جریان مورد نظر به طور موثر در در زمان درست، فرصتی را برای مدیریت مشتریان شما با خدمات چشمگیر فراهم می کند و آنها را حفظ میکند.

علاوه بر این، راه حل های هوشمند CRM به شما اجازه می دهد تا قدرت یادگیری را در میان عوامل سرویس دهنده خدمات و موارد مسیر یابی به عامل درست و کمک به عوامل را افزایش داده و همچنین پاسخ به سوالات را با دانش مشترک به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید به تیم های خود کمک کنید که به مشتریان اجازه دهند تا پاسخ های خود را پیدا کنند، به طوری که عوامل می توانند زمان بیشتری را برای حل مشکلات سخت افزاری صرف کنند.

ارائه خدمات شما به مشتریان

 

5- شما برای مدیریت کردن به گزارش های ارزشمند و طولانی نیاز دارید

همه مشتریان برابر نیستند. و شما قطعا نمی خواهید بهترین و بزرگترین مشتریان خود را به احساس نا امیدی برسانید. یک سیستم CRM می تواند به طور خودکار به شما مراحل عطف و رویدادهای مهم را برای مشتریان با ارزش به شما یادآوری کند، به طوری که شما به راحتی می توانید ارتباطات به موقع را ارسال کنید و اطمینان حاصل کنید که شما در آن برای مدت طولانی آماده ارائه خدمات به آنها نیز هستید. اینکه مشتری بفهمد برایش ارزش و قائل هستید بسیار ارزشمند میباشد.

به علاوه، راه حل های CRM می تواند به پیگیری های افراد در یک سازمان کمک کند. این نه تنها به شما اجازه می دهد ارتباطات خود را بیشتر کنید، بلکه ارتباط برقرار کردن با یک حساب کاربری را نیز ممکن  راحت تر می سازد.

مدیریت کردن به گزارش

 

6- روند گرفتن گزارش شما زمان زیادی را صرف می کند

اگر فروشندگان شما به صورت دستی داده ها را برای تولید گزارش ها وارد می کنند، وقت بیشتری را از سیستم کاری شما میگیرد. سیستم های CRM می توانند تمام اطلاعات خود را در یک مکان ساده برای دسترسی داشته باشند و گزارش های دقیقتری را به راحتی در اختیار شما قرار می دهد. مثل مشتریان یک شهر یا یک منطقه و یا فیلترینگی مجزا تر و کاملتر.

بعضی از راه حل ها حتی به صورت خودکار محاسبه و اطلاعات را از CRM به شما به صورت خودکار یا از پیش تعیین شده انتقال می دهند و می توانند به طور مرتب داده های مشتری شما را فیلتر کنند، اطلاعات اضافی ناکارآمد موجود را از بین ببرند و افرادی که از فروش خارج شده اند را نیز حذف کنند.

 روند گرفتن گزارش

 

7- شما نسبت به رشد مسیر خود مطمئن نیستید

آیا می دانید که چگونه سازمان شما یک حرکت ناگهانی از کسب و کار جدید را کنترل می کند؟ آیا شما به طور کامل در توانایی شرکت خود نسبت به تاثیر شرایط و مقیاس آن اعتماد دارید؟ اگر فکر می کنید که فرایندها و ابزارهایتان به این کار نمی رسد، احتمالا زمان تحقیق در مورد راه حل CRM است که نیازهای تجاری شما را برآورده می کند. یک سیستم سی آر ام مناسب با کسب و کار شما بدون به خطر انداختن آن در بهره وری و رشدتان به شما کمک بسزایی می کند.

رشد مسیر

 

 

سیستم CRM واقعا ارزشمند است ،  به اندازه کافی توسعه یافته و قابل تنظیم است تا بتواند بر چالش های کسب و کار شما را بهبود ببخشد و از بین ببرد و به عنوان و برند شرکت شما تکامل ببخشد.اگر یکی یا بیشتر از موارد فوق کمی نزدیک به مشکلات کسب و کار شما است ، وقت آن است که قدم بعدی را بردارید و به دنبال یک راه حل CRM برای کسب و کار خود باشید. یک سیستم ایده آل به شما کمک خواهد کرد که مشتریان بیشتری پیدا کنید، معاملات بیشتری را به دست آورید، مشتریان شادتر را حفظ کرده و کل شرکت خود را به هم متصل و یکپارچه کنید.

ابتکاری در  کسب و کار کوچک خود برای رشد بزرگ آن. 

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد، شما را دعوت میکنیم که ار سری نرم افزارهای تحت وب سانیار طراحی و توسعه شرکت ایده آفرین که اولین سری نرم افزاری تحت وب در حوزه مدیریت خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات در ایران را تولید نموده دیدن فرمایید،  نرم افزار خدمات پس از فروش سانیار تحت وب  -  نرم افزار مدیریت گارانتی سانیار تحت وب  -  نرم افزار مدیریت تعمیرات تحت وب

 

منبع مقاله : salesforce

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top