• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • 20 نکته کلیدی برای بالا بردن بازدیدکنندگان وب سایت (قسمت دوم)

20 نکته کلیدی برای بالا بردن بازدیدکنندگان وب سایت (قسمت دوم)

نویسنده 20 نکته کلیدی برای بالا بردن بازدیدکنندگان وب سایت (قسمت دوم)
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
20 نکته کلیدی برای بالا بردن بازدیدکنندگان وب سایت (قسمت دوم)

مهم ترین عاملی که در جهت افزایش بازدیدکنندگان وب سایت مطرح است افزایش رضایت بازدیدکنندگان وب سایت است.با رعایت این 20 نکته می توانید بازدید سایت خود را بالا ببرید.

 8- انتشار مطلب در شبکه اجتماعی

انتشار مطلب اصول خاصی ندارد اما در این کار باید علایق مخاطب خود را در نظر بگیرید.گاهی اوقات خود را جای مخاطب بگذارید ببینید اون چه چیزایی رو میپسنده.از گذاشتن لینک خالی خودداری کنید، سعی کنید مطالبتان جوری باشه که با یک خط توضیح بتوانید مخاطب را به خواندن ادامه ی مطلب جلب کنید.

9- ساعت شلوغی

در ساعات شلوغی مطلب نگذارید شبکه های اجتماعی نیز مانند چیزهای دیگر زمان خاصی دارد که در آن زمان کاربران زیادی آنلاین هستند.میتواید برای متوجه شدن کاربرد این موضوع در زمان مختلف بگذارید تا بفهمید در چه زمانی مطالبتان بیشتر خوانده می شود و بیشتر کلیک می خورد.

10- ترغیب افراد به مشارکت

سعی کنید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید حتی در حد یک کامنت گذاشتن. سعی کنید مطالبی را به انتشار بگذارید که افراد برای شما نظر بگذارید.این کار باعث می شود آن مطلب بیشتر خوانده شود و رشد کند.

11- انتشار دهنده اتوماتیک

به هیچ عنوان سعی نکنید از انتشار دهنده های اتوماتیک استفاده کنید ، چون این کار هیچ بازدهی برای شما نخواهد داشت.این انتشار دهنده ها لینک شما را میگیرند و توسط کوتاه کننده ها کوتاهش می کنند و معنی آن را از بین میبرد.این کار باعث می شود که افراد حس کنند این یک صفحه اتوماتیک است و این حس خوبی را او نمیرساند.

12- ارتباط مستقیم

با مخاطبان خود ارتباط مستقیم داشته باشید مانند سرویس های ایمیل مارکتینگ. شبکه های اجتماعی  می توانند در این زمینه کمک خوبی به شما در این زمینه بکنند.سعی کنید با مشتریان خود ارتباط مستقیم داشته باشید.

قسمت دوم - (قسمت اول)-(قسمت سوم)

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top