• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • 20 نکته کلیدی برای بالا بردن بازدیدکنندگان وب سایت(قسمت اول)

20 نکته کلیدی برای بالا بردن بازدیدکنندگان وب سایت(قسمت اول)

نویسنده 20 نکته کلیدی برای بالا بردن بازدیدکنندگان وب سایت(قسمت اول)
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
20 نکته کلیدی برای بالا بردن بازدیدکنندگان وب سایت(قسمت اول)

مهم ترین عاملی که در جهت افزایش بازدیدکنندگان وب سایت مطرح است افزایش رضایت بازدیدکنندگان وب سایت است.با رعایت این 20 نکته می توانید بازدید سایت خود را بالا ببرید.

 

1- خلق محتوای اختصاصی

یکی از مهم ترین بخش های سایت، تولید محتوا آن هم به صورت اختصاصی است.اگر محتوای سایت خود را اختصاصی تولید کنید هم از دید موتور جستجو رتبه ی بالایی میگیرید، هم از دید کاربر به عنوان یک متخصص شناخته می شوید.

2- کپی نکردن محتوا

کپی کردن محتوا از نظر موتور جستجو امتیاز منفی به سایت شما می دهد.اگر مطلبی را از جایی بخوانید و چکیده ی مطالب خود را بنویسید، هم متنی اختصاصی تولید کرده اید و هم از نظر موتور جستجو در رتبه بالای  قرار می گیرید.

3- پاراگراف اول

پاراگراف اول محتوا بسیار مهم است. حتما در این قسمت از کلمات کلیدی استفاده کنید. این پاراگراف می تواند چکیده ی محتوا باشد. این قسمت بیشتر از 3 یا 4 خط نمیتواند باشد.

4- غلط املایی

موتور جستجو روی غلط املائی بسیار حساس است و همچنین کاربر وقتی ببیند در سایتتان غلط املایی ندارید به دقیق بودن سایت شما پی میبرد. نرم افزار هایی مانند :ویراستیار نیز هست که روی word نصب می شود و می تواند تا حدی از بروز این مشکل جلوگیری کند.

5- حاشیه سازی

  سعی کنید در محتوای خود حاشیه سازی نکنید و موضوع را به سمت دیگر نکشانید.این کار کاربر را خسته میکند.سعی کنید موضوع را دقیق بیان کنید. موتور جستجو متوجه حاشیه رفتن می شود.سعی کنید به موتور جستجو به عنوان یک انسان زرنگ نگاه کنید.

6- لینک دهی

اگر کلمه کلیدی در محتوای خود دارید که مربوط به بخش های دیگر سایتتان می شود حتما اون کلمه را به اون محتوا لینک دهید این نکته به این قضیه کمک می کند که کاربر مدت زمان بیشتر در سایتتان بماند و مطالب دیگرتان را نیز مطالعه کند.

7- انضباط در انتشار مطلب

اگر مطلبی را به صورت روزانه انتشار می کنید سعی کنید در یک ساعت مشخص این کار را انجام دهید ،یا اگر ماهی یک مطلب می گذارید سعی کنید در تاریخ و ساعت مشخصی باشد . این کار باعث محبوبیت شما از نظر کاربر و موتور جستجو می شود. ربات گوگل که به سایت شما سر میزند متوجه این نظم شما خواهد شد.

قسمت اول - (قسمت دوم) - (قسمت سوم)

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top