• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • قدم اول در طرحی سایت

قدم اول در طرحی سایت

نویسنده قدم اول در طرحی سایت
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 4 از 5
قدم اول در طرحی سایت

طراحی سایت و بهره مندی از یک وب سایت خوب مشروط به رعایت نکاتی ظریف می باشد.قبل از شروع به طراحی سایت بهتر است نکاتی را بدانیم.

اگر شما هم برای رونق کسب و کار خود نیاز به طراحی سایت دارید بهتر است قبل از شروع حتمل نکات زیر را در نظر بگیرید

قبل از طراحی سایت ،فضای رقابت خود را بشناسید

رقابت ما را آماده نگاه می دارد. مراقب رقبای خود و کارهایی که در کسب و کار و وب‌سایتشان انجام می دهند، باشید. اگر مطلع باشید که رقبا چه می کنند و چگونه سایت خود را طراحی کرده اند، آنوقت کسب و کار شما این فرصت را خواهد داشت که یک قدم جلوتر باشد. منحصر بفرد باش تا پیشرو باشی. هر طراح سایت مجربی از شما درباره سایت هایی که برای شما الهام بخش هستند و سایت های رقبایتان خواهد پرسید، تا وب سایت شما ظاهر و کارکرد خاص کسب و کارتان و مخاطبین هدفتان را داشته باشد.

برای طراحی سایت ،بودجه تان را مشخص کنید

و اگر بودجه تان را نمی دانید، آنرا تعیین کنید. خیلی از کسب و کارهای کوچک می دانند که به یک وب سایت یا یک طراحی سایت نیاز دارند ولی بي مايه فطير است. چیزی که باید بدانید اینست که متناسب با هر بودجه ای طراحان سایت خوبی هستند. اگر بودجه شما محدود است و رویاهای بزرگی دارید، همواره به خاطر داشته باشید که می توانید از کم شروع کنید و به مرور که کسب و کارتان رشد می کند سایت خود را بسازید.

«نیاز»ها و «خواسته»های خود را بشناسید و بعد اقدام به ساختن سایت یا طراحی سایت نمایید

اگر بدانید که رقبایتان چه می کنند و بودجه تان چقدر است آنوقت می توانید بنشینید و با خودتان حساب کنید که وب سایتتان چه کارکردهایی را می بایست از ابتدا داشته باشد و چه کارکردهایی را می توان به بعد موکول کرد. از خودتان سوالات بسیاری از این دست را بپرسید. آیا فروش الکترونیکی یک نیاز ضروری برای همین الآن است یا می توان تا آخر فصل برای آن صبر کرد؟ آیا به صفحه پاسخ به پرسش های متداول، وبلاگ یا ویدئو نیاز است؟ این از شانس خوب شماست که لازم نیست تمام موارد داخل فهرست آرزوهای تان را داشته باشید لیکن می توانید هنوز یک سایت خوب داشته باشید. رویاهای بزرگی داشته باشید و بودجه ای واقع بینانه، لیکن جدول زمانبندی را طوری تنظیم کنید که اجازه رشد و تکامل داشته باشد.

طراحی سایت گام نخست است اما بعد از اتمام ساخت سایت تازه در ابتدای مسیر هستید

شما باید در نظر داشته باشید که طراحی سایت گام نخست است و باید از اول و قبل از طراحی برای ادامه کار و چگونگی گسترش و بروز رسانی سایت خود برنامه ریزی دقیق داشته باشید.همچنین بهتر است بدانید که برنامه رقیبان شما در بازار در مورد گسترش و بروز رسانی وب سایتشان چه بوده و آنها طبق چه معیاری پس از پایان طراحی سایت روی آن کار کرده اند.

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top