• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • چند توصیه افراد مشهور برای حرفه ای شدن در طراحی سایت

چند توصیه افراد مشهور برای حرفه ای شدن در طراحی سایت

نویسنده چند توصیه افراد مشهور برای حرفه ای شدن در طراحی سایت
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 5 از 5
چند توصیه افراد مشهور برای حرفه ای شدن در طراحی سایت

برای حرفه ای شدن در طراحی وب سایت فقط مطالعه ی تکنیک و روش های ساختن یک سایت کافی نیست بلکه گوش دادن و مطالعه ی توصیه های چند طراح سایت می تواند بسیار به پیشرفت شما در این زمینه کمک کند . در این مقاله به معرفی سه نفر از معروف ترین طراحان سایت جهان و راهنمایی آن ها در این زمینه که (چگونه میتوانیم بهترین طراح سایت شویم؟؟؟) میپردازیم.

سخنان ارزشمند معروف ترین طراحان سایت جهت حرفه ای شدن در این زمینه:

  Douglas Hughmanick :  طراح سایت حرفه ای

داگلاس با 7 سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت حرفه ای به عنوان کارگردان هنری شناخته شد امروز او در شرکت شخصی خود طرح های بسیار زیبا و منحصر به فردی را برای وبسایت ارائه میکند. داگلاس در پاسخ به سوال بالا گفته است:

مهمترین بخش برای طراحی حرفه ای وب سایت ایجاد ارتباط مناسب بین کاربر و اطلاعاتی است که بدنبال آن میگردد. اگر دسترسی به اطلاعات داخلی سایت راحت بوده و کاربر از حضور خود در سایت شما راضی باشد، در طراحی سایت خود حرفه ای عمل کرده اید. این به معنی تکرار یک استراتژی و کپی مجدد آن نیست بلکه برای هر پروژه و متناسب با بازدیدکنندگان احتمالی سایت ممکن است تغییر کند

طراحی سایت.

Adham Dannaway : طراح سایت های ساده

آدام طراح سایت های ساده و جذاب در شهر سیدنی استرالیا زندگی میکند .نمونه کارهای او بعنوان یک طراح حرفه ای سایت در سایت ها و مجله های بزرگی مانند Smashing Magazine و Abduzeedo مورد تحسین قرار گرفته است. اکانت توییتر آدام 20000 دنبال کننده دارد او در جواب به سوال بالا اینگونه نظر داده است:

در ابتدا بگویم که به نظر من یک طراحی سایت ایده آل وجود ندارد ولی میتوان طراحی سایت خوب داشت. مهمترین فاکتور برای حرفه ای بودن یک طراحی سایت آن است که به هدف خود دست یابد. بطور مثال: اگر هدف یک وبسایت فروش کفش ورزشی است باید به کاربران این امکان را داد  که خیلی سریع و راحت کفش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. زیبایی و جذابیت سایت نیز تاثیر خود را دارد ولی تا جاییکه کارایی آن را از بین نبرد. برای یک طراح سایت حرفه ای چیزی مهمتر از کارآمدی سایت و رضایت مشتریان وجود ندارد.

طراحی سایت

Pat Johnson برنده جوایز طراحی حرفه ای وب سایت:

پت در 5 سال گذشته 10 جایزه بین المللی برده است که او را بعنوان یک طراح  سایت حرفه ای در جهان شناسانده است. همچنین او طرح ها و افزونه های رایگان زیادی را در سایت شخصی خود به صورت رایگان برای عموم قرار داده است. جواب او به سوال ما به این صورت بود:

طراحی سایت باید ساده و کاربرپسند باشد تا بتوانند به سرعت آنچه میخواهند را بدست آورند. من استفاده از عکس های بزرگ و گرافیک زیبا را زیر سوال نمیبرم ولی به شرطی که با سلیقه و حساسیت کافی انجام گیرد. استفاده از لبه های گرد، سایه ها و فونت های مرتبط میتواند از خلاقیت های یک طراح سایت حرفه ای باشد.

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top