• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • حفظ مشتری به وسیله خدمات پس از فروش

حفظ مشتری به وسیله خدمات پس از فروش

نویسنده حفظ مشتری به وسیله خدمات پس از فروش
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 5 از 5
حفظ مشتری به وسیله خدمات پس از فروش

حفظ مشتری با خدمات پس از فروش، مشتری شاد و رضایت بخش افراد بیشتری را جذب می کند و در نهایت سود بیشتری را برای سازمان به همراه می آورد.

مطابق با داده ها و آمارها ، خدمات پس از فروش نرخ نگهداری مشتری را 5٪ افزایش می دهد و سود خالص را در هر نقطه کاری شما از 25٪ به 65٪ افزایش می دهد.

اگرچه به طور مستقیم درآمد ایجاد نمی کند ، اما به گسترش حسن نیت شما نسبت به مشتریانتان کمک می کند که بعداً به جذب مشتری های رضایت بخش تر کمک می کند. خدمات پس از فروش شامل طیف گسترده ای از مشاغل مانند تولیدی ، گارانتی ، تعمیر و غیره می باشد.

 

مشتری شاد و رضایت بخش افراد بیشتری را جذب می کند و در نهایت سود بیشتری را برای سازمان به همراه می آورد. بنابراین یک کسب و کار نیاز به ارائه خدمات بی نظیر پس از فروش دارد. اما ، چطور؟ خوب ، با نرم افزار مدیریت مدرن پس از فروش ، ارائه خدمات عالی پس از فروش بسیار آسان است. با این وجود ، برای ارائه خدمات استثنایی ، علاوه بر اتکا به نرم افزار خدمات پس از فروش، باید نقش خود را نیز بازی کنید.

 

در زیر خدمات چند مرحله ای برای خدمات پس از فروش خوب مشاهده می کنید:

 


خدمات نصب
خدمات نصب: هر زمان که محصولی را می فروشید ، حتماً یک سرویس نصب ارائه دهید. بله ، راهنماهایی وجود دارد که می تواند برای نصب محصول استفاده شود. با این حال ، محصولاتی مانند سیستم های تهویه مطبوع یا ماشین لباسشویی را نمی توان توسط مشتری شما نصب شود و آنها قرار نیست نصب را به شخص ثالث نیز واگذار کنند. بسیاری از شرکت ها خدمات پیش از نصب رایگان را به آنها پیشنهاد می دهند. بله ، می توان برای برنامه ریزی و مدیریت درخواست های نصب که کار خسته کننده از نرم افزار خدمات مشتری مدرن برای یادداشت کردن همه چیز برای ارائه خدمات برتر استفاده کنید ، اهمیت خدمات پس از فروش اهمیت بسیاری دارد که مشتریان شما آن را درک می کنند. رابطه خود را در گره مثبت با ارائه خدمات نصب رایگان شروع کنید. مشتریان شما شما را به یاد میسپرند.

 

 

راهنمای استفاده

راهنمای استفاده: آموزش بخش مهمی از خدمات پس از فروش است. اگر در حال فروش تجهیزات پزشکی هستید ،. مهم نیست که پزشک یا موسسه پزشکی چقدر تجربه داشته باشد ، برای یک انسان امکان پذیر نیست که هر عملکرد یک دستگاه را بیاموزد. از آنجا که شما در حال فروش یک محصول هستید ، وظیفه شماست که قبل از شروع استفاده روزانه از محصول ، آموزش های مناسب را به آنها ارائه دهید. اگر در حال فروش ماشین آلات صنعتی و تجهیزات پزشکی یا جراحی هستید ، مطمئناً آموزش را در لیست اولویت های مدیریت پس از فروش قرار دهید.

 

 

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین: مشتریان شما قبلاً به اینترنت مهاجرت کرده اند. شما چطور؟ امروزه مردم مشتاق تر از گفتگوی تلفنی درمورد پشتیبانی یا شکایت خود، خواستار درخواست به صورت  آنلاین خود هستند. اگر می خواهید خدمات پس از فروش برتر ارائه دهید ، باید محلی را بسازید که مشتریان بتوانند در مورد خدمات شما صحبت کنند. اکنون ، این می تواند یک شبکه اجتماعی یا شاید یک وب سایت  ساده باشد. اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما از جایی که هستند با شما به راحتی در تماسند.

 

 

پیشنهاد بازگشت - جایگزینی

پیشنهاد بازگشت / جایگزینی: برای مدت محدودی به مشتریان خود خدمات جایگزینی یا بازگشتی رایگان ارائه دهید. این سرویس دارای چند شرط مشخص مشخص است. در برخی موارد ، شرکت ممکن است جایگزینی کامل محصول را ارائه دهد ، یا فقط می تواند قسمت معیوب را جایگزین کند. سیاست بازگشت به خود شرکت بستگی دارد ، بنابراین وظیفه شماست که چیزهای خوبی را به مشتری خود ارائه دهید. خط مشی های بازگشت شما باید شفاف و به نفع مشتری باشد. بله ، ردیابی و مدیریت سفارش Return / Replacing  می تواند کمی مشکل باشد. اما ، همیشه می توانید از نرم افزارهای خدمات پس از فروش استفاده کنید تا سختی کار خود را کاهش دهید.

 

شما را دعوت میکنیم که ار سری نرم افزارهای تحت وب سانیار طراحی و توسعه شرکت ایده آفرین که اولین سری نرم افزاری تحت وب در حوزه مدیریت خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات در ایران را تولید نموده، دیدن فرمایید  نرم افزار خدمات پس از فروش سانیار تحت وب  -  نرم افزار مدیریت گارانتی سانیار تحت وب  -  نرم افزار مدیریت تعمیرات تحت وب

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top