• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • 10 نکته طلایی که قبل از طراحی وب سایت باید بدانیم(قسمت دوم)

10 نکته طلایی که قبل از طراحی وب سایت باید بدانیم(قسمت دوم)

نویسنده 10 نکته طلایی که قبل از طراحی وب سایت باید بدانیم(قسمت دوم)
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
10 نکته طلایی که قبل از طراحی وب سایت باید بدانیم(قسمت دوم)

برای داشتن یک کسب و کار آنلاین مفید و پر درآمد و کسب اعتبار خود در شغلی که دارید باید یک سایت خوب داشته باشید.قبل از طراحی سایت خود باید به یک سری موارد مهم و کاربردی توجه بسیار کنید که ما این موارد را در این مطلب برایتان خواهیم گفت.

مواردی که قبل از طراحی سایت خود باید بدانید

6- کسب اعتبار برای وب سایت شما

هر چقدر وب سایت شما دارای اعتبار بیشتری باشد  می توانید در آمد بیشتری داشته باشید و محصولات بیشتری بفروشید.یک سری المان ها وجود دارند که می توانند به اعتبار سایت شما کمک کنند که عبارت اند از:

* سیستم پرداخت آنلاین که یک ضرورت محسوب می شود که گرفتن این سیستم ها  از درگاه های بانک ها معتبر تر است.

* نماد الکترونیکی که به اعتبار سایت شما کمک بسیاری می کند . برای گرفتن این نماد باید به سایت Enamad.ir مراجعه کنید.

* دامنه: برای وب سایت های ایرانی دامنه ی ir  اعتبار بیشتری دارد هرچند دامنه com  نیز بسیار محبوب است البته داشتن هر دوی آن ها کمک بیشتری در کسب اعتبار سایتتان خواهد کرد.

7- هدف گذاری دقیق برای کسب و کار

چه خدماتی میخواهید ارائه دهید؟ تا چه زمانی؟ مخاطبینتان چه کسانی هستند؟

برای پیشرفت بیشتر کارتان حتما هدف گذاری کنید و بتوانید با برنامه ریزی دقیق به هدف خود برسید.همچنین برای آشنایی با مخاطبان خود می توانید سایت های مشابه خود را بررسی کنید.آشنایی با مخاطبین خود کمک زیادی به شما میکند تا در کار خود موفق تر باشید.

8- برنامه ریزی برای تولید محتوا

سیستم های جدید یک puplish date  دارند که شما میتوانید مطلب خود را با تاریخ مشخص وارد کنید و آن مطلب در تاریخ مورد نظر شما منتشر می شود. برای داشتن یک محتوای اختصاصی باید از دانش خود ، فیلم ، کتاب، و هر منبع معتبر دیگری بدست آورد.

9- شبکه های اجتماعی

نکته ی دیگر این که شما می توانید با فعالیت در شبکه های اجتماعی زیاد محبوبیت خود را بین کاربران خود بالا ببرید با این روش مخاطبینتان به شما اعتماد میکنند و همیشه پیشنهاد محصولات شما را به دوستانشان می دهد.

 

10- انتخاب یک پیمانکار خوب(طراح سایت مناسب)

اگر همه ی نکات بالا را رعایت کنید ولی یک طراح یا پیمانکار خوب نداشته باشید زحمات شما نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.باید پیمانکار خود را به خوبی بشناسید و به علم و تخصص او آگاه شوید برای این کار به نمونه کار های او توجه کنید و ببین آیا همه ی این نکات را در سایت های خود رعایت کرده یا خیر این کار به شما کمک می کند که سلیقه و تخصص پیمانکار خود را به خوبی تشخیص دهید.و در آخر حین بستن قرار داد تمامی موارد دلخواه را در قرار داد متذکر شوید.

با آرزوی موفقیت برای شما همراهان عزیز

10 نکته طلایی که قبل از طراحی وب سایت باید بدانیم (قسمت اول)

 

 

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top