• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • 10 نکته طلایی که قبل از طراحی وب سایت باید بدانیم (قسمت اول)

10 نکته طلایی که قبل از طراحی وب سایت باید بدانیم (قسمت اول)

نویسنده  10 نکته طلایی که قبل از طراحی وب سایت باید بدانیم (قسمت اول)
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
 10 نکته طلایی که قبل از طراحی وب سایت باید بدانیم (قسمت اول)

برای داشتن یک کسب و کار آنلاین مفید و پر درآمد و کسب اعتبار خود در شغلی که دارید باید یک سایت خوب داشته باشید.قبل از طراحی سایت خود باید به یک سری موارد مهم و کاربردی توجه بسیار کنید که ما این موارد را در این مطلب برایتان خواهیم گفت.

مواردی که قبل از طراحی سایت خود باید بدانید

1-اسم سایت(domain)

زمانی که می خواهید یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید قبل از آن باید یک نام مناسب برای آن انتخاب کنید. این نام نباید تکراری باشد ، یک نام جدید وقابل فهم  برای سایت خود انتخاب کنید سعی کنید نامی که انتخاب می کنید کوتاه و روان باشد و مخفف نباشد جوری که کاربر را متوجه خود کند و غیر قابل فهم نباشد. مانند دامنه ی ir  ,  com  : حدالامکان سعی کنید از هر دوی این دامنه ها استفاده کنید و اگر دامنه های دیگر دارد سعی کنید آن ها را هم بگیرید.

یک دامنه اصلی انتخاب کنید و دامنه های دیگر را به آن منقل کنید، هیچ وقت 4 یا 5 تا دامنه را با هم بالا نیاورید.

2-فضای میزبانی(host)

اگر up time  سایت شما بالاتر باشد کیفیت سایت شما نیز بالاتر می رود و موتور های جستجو سایت شما را می بینند و بالا می آورند. ping  هایی که برای سایت شما فرستاده می شود اگر بفهمند در دسترس نیستید سایت شما بی کیفیت تلقی می شود. پس رعایت این موارد به سئو سایت شما بسیار کمک خواهد کرد.

3-رنگ بندی 

شاید فکر کنید رنگ سایت تاثیر چندانی در کیفیت آن ندارد اما کاملا در اشتباهید. برای اینکه کیفیت سایتتان را بالا ببرید ابتدا یک رنگ سازمانی برای سایت خود انتخاب کنید دارای پس زمینه ی ملایم و متن واضح که چشم کاربر را خسته نکند. فونت و سایز متن نیز بسیار در دید کاربر تاثیر گذار است. مانند : سایت های رستوران که اغلب با رنگ بندی قرمز نشان داده می شود. یا سایت های موسیقی که رنگ های تیره دارند.شما باید به رنگ بندی عکس ها و تمام اجزائی که در سایتتان اضافه میکنید نیز توجه کنید و از 3 یا 4 رنگ بیشتر در سایتتان استفاده نکنید.

4-گرافیک سایت

گرافیک تاثیر بسیار بالایی روی کیفیت و ظاهر سایت شما دارد.شما باید طوری از گرافیک استفاده کنید که سایتتان را زیبا کند اما نه به قیمت سنگین شدن سایت. زیرا سایت های سنگین روی سئو تاثیرات منفی زیادی دارند.زبان هایی مانند html5 , css3 می توانند کمک زیادی به گرافیک سایت شما بکند.

5-لوگوی سایت

لوگو باید طوری باشد که کاربر را یاد محصولات و سایت شما بیندازد در عین حال باید با رنگ سایت سازگار باشد.لوگو در یک کلام کسب و کار شما را نشان می دهد.شما باید قبل از داشتن یک وب سایت یک لوگوی مناسب انتخاب کنید.

 

قسمت اول-ادامه مطلب در(قسمت دوم)

 

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top