• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • پلاگین انتخاب مناسب برچسب وردپرس و تاثیر آن در سئو

پلاگین انتخاب مناسب برچسب وردپرس و تاثیر آن در سئو

نویسنده پلاگین انتخاب مناسب برچسب وردپرس و تاثیر آن در سئو
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
پلاگین انتخاب مناسب برچسب وردپرس و تاثیر آن در سئو

انتخاب کلمات کلیدی، برچسب ها یا تگ ها در سئو سایت وردپرس تاثیر بسیاری دارد. بهتر است برای نتیجه گیری بهتر و نمایش سایت خود در صفحات اول گوگل با هوشمندی کامل این انتخاب را انجام دهید. پلاگین هایی برای انتخاب مناسب کلمات کلیدی وجود دارند که در این مقاله به معرفی آنها می پردازیم.

حتما بعد از مدتی پیرامون افزایش سئو سایت وردپرس به این نتیجه خواهید رسید که انتخاب کلمات کلیدی چه تاثیر شگرفی در نتایج شما خواهد داشت زیرا امروزه رقابت بر سر کلمات کلیدی بسیار زیاد شده است.

 برای دانستن مفهوم برچسب و نحوه انتخاب صحیح آن به شما توصیه میکنم مقاله آموزش نحوه صحیح برچسب گذاری در وب سایت را مطالعه کنید سپس به مطالعه این مطلب بپردازید.

 

تفاوت دسته بندی و برچسب ها در وردپرس

برای درک بهتر این مطلب بهتر است مثالی بزنیم. فرض کنید سایت وردپرس شما آموزشی است دسته ای به نام آموزش ایجاد میکنید اگر مطلبی در مورد آموزش وردپرس، جوملا یا دیگر cms ها دارید بهتر است برای هرکدام برچسبی بسازید یا اگر دسته بندی جدا برای آموزش وردپرس دارید بهتر است مثلا برای آموزش افزونه وردپرس، قالب وردپرس و... برچسب بسازید. در واقع برچسب ها زیرمجموعه ای از دسته بندی ها هستند. این نظم و ایجاد هماهنگی بین عناصر در سئو سایت تاثیر بسیاری دارد.

 

پلاگین wp keyword suggest

در افزونه Yoast SEO مشاهده کردید که برای بهینه سازی سایت وردپرس؛ کلمه کلیدی را از شما میخواهد و باتوجه به آن سئو سایت را بررسی میکند. یکی از پلاگین های پیشنهاد اتوماتیک کلمات کلیدی پلاگین WP Keyword Suggest است.

 این پلاگین کلمات پیشنهادی خود را با توجه به بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل نمایش میدهد. پس از انتخاب یک کلمه کلیدی توسط شما این افزونه 3 الی 4 برچسب به شما پیشنهاد میدهد. سپس می توانید کلمه کلیدی پیشنهادی را به عنوان تگ یا عنوان انتخاب کنید.

 

پلاگین Automatic Post Tagger

پس از نصب افزونه Automatic Post Tagger در قسمت تنظیمات وردپرس منویی با همین نام ایجاد میشود که میتوانید تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید.

برخی از قابلیت های این پلاگین:

-تعیین منبع فراخوانی برچسب (از عنوان یا متن)

-حداکثر تعداد برچسب های هر پست

-رسیدگی به برچسب های قدیمی

-کاراکتر استفاده شده برای جداسازی برچسب ها

-نحوه پردازش محتوا

-پشتیبان گیری از کلمات کلیدی در هنگام بروزرسانی افزونه

-تعیین مدل کلمات کلیدی(بصورت عبارات یا کلمه کلمه)

-وارد کردن کلمات کلیدی

-پشتیبانی از utf-8

 

پلاگین Keyword Statistics

پس از نصب پلاگین Keyword Statistics نیز یک منو به قسمت سمت راست مدیریت وردپرس اضافه میشود که تنظیمات افزونه در آنجا قرار دارد. این پلاگین به شما این امکان را میدهد که در هنگام تایپ متن در وردپرس کلمات پیشنهادی و توضیحات پیشنهادی را با توجه به تراکم و تعداد استفاده شده در متن در پایین مطلب ارائه میدهد.

یکی دیگر از قابلیت های مهم این پلاگین تطبیق کلمات به کار گرفته شده در متن و عنوان و انتخاب برچسب مناسب بر این اساس است.

 

افزونه های دیگری نیز در زمینه افزودن کلمات کلیدی و پیشنهاد برچسب های مفید برای وردپرس وجود دارد که در سایت رسمی وردپرس موجود می باشد.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top