• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • بهینه سازی وب سایت چیست؟

بهینه سازی وب سایت چیست؟

نویسنده بهینه سازی وب سایت چیست؟
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
بهینه سازی وب سایت چیست؟

شما هر عملی که در وب سایت خود انجام میدهید باعث پیشرفت یا پسرفت سایت شما در نتیجه ی موتور جستجوی گوگل می شود.با رعایت نکات بهینه سازی می توانید تعداد بازدید کنندگان سایت خود را افزایش دهید.

بهینه سازی سایت

بهینه سازی وبسایت (Search Engine Optimization)، به روش ها و تکنیک های مختلفی گفته می شود که شما میتوانید آن را بر روی یک وب سایت پیاده سازی کنید. تا موجب افزایش ترافیک،  افزایش رتبه آن وبسایت در صفحات نتایج یک موتور جستجو  گوگل شود. وقتی که وبسایت خود را بهینه سازی می کنید، در واقع شانس بیشتری پیدا میکنید تا وب سایتتان در نتایج بالای یک موتور جستجو ظاهر شود. مراحل بهینه سازی دارای تکنیک و روش های زیادی است که در رابطه با  وبسایت و یا وبسایت هایی که از نظر محتوا شبیه وبسایت شما هستند، صورت می گیرد.

 

 

استفاده درست و از روش های بهینه سازی وبسایت که به بهینه سازی (   (White Hat SEOیا کلاه سفید موسوم هستند، به شما در داشتن یک وب سایت بانتایج بالایی در موتور جستجو کمک میکند. در واقع، این موضوع به افزایش حجم ترافیک و تولید رتبه بهتر  وبسایت شما منجر خواهد شد. در مقابل، عدم استفاده صحیح از روش های بهینه سازی استاندارد، موجب پایین آمدن رتبه ی فعلی شما و حذف شما از نتایج فهرست شده ی موتور جستجوی گوگل می شود.

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

5-2 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top