• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • 10 ویژگی اساسی برای وب سایت های مسافرتی

10 ویژگی اساسی برای وب سایت های مسافرتی

نویسنده 10 ویژگی اساسی برای وب سایت های مسافرتی
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 5 از 5
10 ویژگی اساسی برای وب سایت های مسافرتی

مهم ترین مزیتی که طراحی سایت گردشگری یا آژانس مسافرتی برای شما به ارمغان می آورد آن است که می توانید خیل عظیمی از کاربران اینترنتی را از آن خود کنید.

رزرواسیون آنلاین هتل ها, فروش بلیط و تورهای گردشگری به صورت آنلاین همه از مزیت های داشتن یک وب سایت گردشگری می باشد . در ادامه این مطلب با چند نکته مهم و حائز اهمیت برای داشتن یک سایت گردشگری و یا آژانس مسافرتی موفق با ما همراه باشید .

فیلترهای جستجوی مستقیم

چنانچه بخواهید از پرواز ها آگاه شوید فیلترهای جستجو به شما کمک می کند نتایج مقصد به روز شده در زمان واقعی بر اساس جعبه های شما تیک بخورد و نتیجه به شما نشان داده شود.

جستجوی پیش بینی شده

با استفاده از این قابلیت شما می توانید بر اساس نام هتل و شهر، هتل های موجود دیگر در آن شهر را مشاهده کنید.

نتایج جستجو نیز می تواند با امتیاز ستاره هتل نیز فیلتر شود.

تصاویر زیبا و جذاب

مکانهای مورد نظر کاربر باید بر روی صفحه به شکل فوق العاده ای نمایش داده شود. البته نباید عکس های زیادی بر روی سطرها دیده شود ، فقط تعداد انگشت شماری از تصاویر انتخاب شده که به بهترین شکل آن مکان را نشان دهد.

بررسی مشتری

یک بخش کامل و جدایی ناپذیر از تمام تجربه های فروش ، بررسی مشتریان می باشد که نتیجه ی آن فروش موثر و منبعی مطمئن برای اطلاعات کاربران می باشد ، که متاسفانه تعداد بسیار کمی از سایتها از آنها استفاده می کنند.

لیست علاقه مندی ها

اگر هنوز در یک مقصد مستقر نشده اید، لیست دلخواه یک ابزار بسیار مفید است که به شما اجازه می دهد مکان هایی را که در مدت زمان کوتاهی در جستجوی خود فکرمیکنید، به خاطر بسپارید.

Voyage Prive دارای یک دکمه مورد علاقه است که به وضوح در بالای هر لیست قرار دارد، زیرا به رسمیت شناخته شده که تعداد زیادی از مشتریان در جستجو هستند بدون یک مقصد تعیین شده. این باعپ میشود احتمال خرید بیشتر شود.

تقویم

در یک سایت گردشگری یک تقویم ساده نیاز است تا کاربر بتواند تاریخ حرکت و خروج و برگشت خود را مشاهده کند ، که با یک رنگ; روز جاری به صورت برجسته نشان داده می شود . روزها و ماه های قبل و بعد نیز در صورت نیاز نمایش داده می شود.

مشخص کردن قیمت بدون هزینه ی پنهان

هیچ چیزی سریعتر از مالیات، هزینه های گزاف غیرمنتظره را ایجاد نمی کند. EasyJet  با وجود تاکتیک های قاطع و پیشرفته  درباره قیمت گذاری آن را در طول سفر برای مشتری کاملا روشن می کند. یعنی مشتری در زمان خرید در همان اول تمامی مخارج را ببیند و با چشمی باز خرید خود را انجام دهد.

از مقاصد جالب استفاده کنید

بسیاری از اپراتورهای مختلف در حال ارائه پکیج ها در تعطیلات به مقصد مشابه و یکسان هستند. بنابراین پس از چندین توصیف خوب از مقصدهای دیگر خود را از جمعیت بیرون بیاورید. با این کار میتوانید متمایز تر نسبت به رقیبان خود باشید.

نقشه گوگل

برای دیدن جزئیات مکان موجود یک نقشه مفید است ، به ویژه که کاملا تعاملی است و به کاربر امکان می دهد جزئیات مربوط به مقصد  را با تصویر مشاهده کند، یک نقشه هم از لحاظ گرافیکی جذاب است هم از لحاظ انتخاب بهتر مشتری شما.

 

پرداخت آسان

اگر وب سایت شما حاوی موانع مختلف برای خرید سفر و پرداخت آن بیش از حد پیچیده است; باید بدانید که در اشتباه هستید.

یک سیستم پرداخت آسان طراحی کنید ، فرمی که به خوبی طراحی شده است و ورود داده ها به اندازه کافی ساده است و هیچ زمینه ای از فرم های غیرضروری مانند کد پستی و ... وجود نداشته باشد تا کاربران کار را با یک گام ساده ادامه دهند.

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top