• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • معرفی پلاگین بهبود سئو سایت وردپرس (قسمت سوم)

معرفی پلاگین بهبود سئو سایت وردپرس (قسمت سوم)

نویسنده معرفی پلاگین بهبود سئو سایت وردپرس (قسمت سوم)
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
معرفی پلاگین بهبود سئو سایت وردپرس (قسمت سوم)

در این قسمت نیز به بررسی کلی دو مورد دیگر از پلاگین های وردپرس در زمینه بهبود سئو سایت می پردازیم و قابلیت های کاربردی هرکدام را مشخص می کنیم. برای اطلاعات دقیق تر و مقایسه این افزونه ها با ما همراه باشید.

پلاگین seo ultimate

اگرچه پلاگین های all in one seo pack و Yoast SEO که در دو مقاله قبلی معرفی کردیم پلاگین های قدرتمندی هستند ولی پلاگین seo ultimate نیز بسیار قدرتمند می باشد و در برخی از موارد از رقبای خود پیشی گرفته است.

 این پلاگین به طور کامل سئو سایت وردپرس را پشتیبانی می کند. مهمترین خصوصیت seo ultimate قابلیت نمایش و مدیریت لینک هایی است که در سایت با ارور 404 مواجه می شوند. در واقع صفحه هایی که بازدیدکننده به آنها رجوع کرده ولی مطلبی را مشاهده نکرده است. ریدایرکت و مدیریت این صفحات تاثیر بسیار مثبتی در سئو سایت شما خواهد داشت.

 

برخی از قابلیت های seo ultimate

 - از گزینه Monitor 404 می توانید لینک های مشکل دار وردپرس را مشاهده کنید.

- با وجود گزینه Code Inserter می توانید کدهایی را به بخش هایی از قالب وردپرس خود اضافه کنید. مثلا کدهای آمارگیر گوگل.

- ایجاد خلاصه مطالب بصورت اتوماتیک

- از قسمت Deeplink Juggernaut می توانید برای کلمات لینک های داخلی برگزینید و اگر در آینده آدرس صفحه ای را تغییر دادید لینک آن بصورت اتوماتیک آپدیت خواهد شد.

- قابلیت ویرایش فایل های .htaccess و robots.txt

- امکان درج متا تگ برای صفحه اصلی، نوشته ها، برگه ها، رسانه، دسته ها و برچسب ها

- قابلیت تعامل با شبکه های اجتماعی و اضافه کردن تگ های og

- قابلیت تبدیل کلمات کلیدی به لینک های داخلی

- ساخت لینک های داخلی وردپرس بصورت خودکار

- حذف کلمات بی معنی در نامک یا slug مثل: و، ها، به، آن و...

- دارای ابزاری برای به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی

 

پلاگین Platinum seo pack

این پلاگین بطور تخصصی به بررسی لینک ها, عناوین، توضیحات متا و کلمات کلیدی می پردازد. Platinum seo pack لینک های موجود در سایت را بررسی کرده و در صورتی که شما آدرس یک صفحه را تغییر داده باشید به طور اتوماتیک عملیات ریدایرکت یا همان انتقال 301 را برای لینک انجام می دهد و از بروز ارور 404 در سایت وردپرس جلوگیری می کند.

مهمترین قابلیت های Platinum seo pack

- این پلاگین به تولید تگ های متای مرتبط با محتویات مطلب برای گوگل می پردازد و از تولید تگ ها و مطالب تکراری در وردپرس جلوگیری می کند.

- در پلاگین Platinum seo pack گزینه هایی برای ایندکس نشدن برخی اطلاعات سایت مثل کامنت ها، فیلد خوراک، آرشیو نویسندگان، دسته بندی ها، لینک های خارجی و... وجود دارد.

بطورکلی امکانات این افزونه بسیار شبیه به افزونه all in one seo pack می باشد با این تفاوت که Platinum seo pack قابلیت کنترل روی تغییر مسیر لینک های 301 را داراست و نیز قابلیت افزودن برچسب های متا برای هر برگه، نوشته و برچسب. هم چنین این پلاگین نسبت به all in one seo pack سبک تر است.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top