• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • معرفی نمونه سایت های معروف وردپرس

معرفی نمونه سایت های معروف وردپرس

نویسنده معرفی نمونه سایت های معروف وردپرس
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
معرفی نمونه سایت های معروف وردپرس

یکی از بهترین و محبوب‌ترین سیستم های مدیریت محتوای سایت (CMS) وردپرس می باشد که به دلیل متن باز بودن و امنیت بالای آن طرفداران زیادی دارد و استفاده از آن نیز رایگان است.در این مطلب نیز سعی داریم با چند نمونه از بهترین و مشهورترین سایت های وردپرسی شما را آشنا کنیم.

معرفی نمونه سایت های معروف وردپرس:

 

۱. سایت خبرگزاری رویترز

وبسایت خبری رویترز (Reuters)  یک خبرگزاری بین المللی در بریتانیا است و از زیر مجموعه های شرکت تامسون رویترز محسوب می شود،این خبرگزاری در سال 1851 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در لندن واقع شده.هم اکنون جز معتبرترین خبرگزاری های دنیا به شمار می آید.طراحی سایت این خبرگذاری بر پایه ی وردپرس است که قدرتمندی این سیستم مدیریت محتوا را نشان می دهد.

۲. سایت کمپانی پلی استیشن یا کنسول های بازی


پلی استیشن (Playstation) یا همان کنسول های بازی رایانه ای است که برای اولین بار در دسامبر سال ۱۹۹۴ توسط کمپانی سونی منتشر شد و آخرین نسخه آن پلی استیشن ۴ است که در کنفرانسی در ۲۰ فوریه سال ۲۰۱۳ معرفی شد. در جولای ۲۰۱۳ شبکه پلی استیشن به بیش از ۱۱۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دست یافت. طراحی این سایت نیز بر پایه وردپرس ایجاد شده و یکی از معروفترین سایت های وردپرسی می باشد.
 

۳. سایت خبرگزاری نیویورک تایمز

وب سایت خبری نیویورک تایمز (New York Times) روزنامه معروف آمریکایی نیز یکی دیگر از سایت های وردپرسی مشهور است که دفتر مرکزی آن واقع در نیویورک بوده و اخبار کلی جهان را پوشش می دهد.

۴. سایت کشور سوئد

کشور سوئد نیز وبسایتی رسمی دارد به نام sweden.se که سیستم مدیریت محتوای آن وردپرسی است . محتوای آن درباره ی  فضای فرهنگی و دنیای کسب و کار و وقایع مختلف کشور سوئد می باشد که مخاطبان خود ارائه می دهد. ادارات دولتی سوئد، موسسه سوئد (SI)، کسب و کار سوئد و … از جمله سازمان ها و موسساتی هستند که این سایت را حمایت میکنند.

۵.سایت خبرگزاری تایم

سایت خبرگزاری تایم یک هفته نام آمریکایی است که در سال 1923 کار خود را آغاز کرد و درحال حاضر یکی از پرمخاطب ترین هفته نامه های خبری در دنیا می باشد. سیستم مدیریت محتوای این سایت نیز وردپرسی است.

۶. وبلاگ کمپانی موزیلا

نام موزیلا را حتما بیشتر ما شنیده ایم . موزیلا (Mozilla) یک کمپانی شخصی  در زمینه نرم افزار است که در سال ۱۹۹۸ توسط اعضای نت اسکیپ راه اندازی شد. این کمپانی هم محصولات موزیلا را توسعه می دهد و هم پروژه های متن باز رایگان انجام می دهد. وبلاگ موزیلا به کمک وردپرس طراحی شده است.این شرکت علاوه بر توسعه دادن محصولات موزیلا ، پروژه های متن باز را نیز رایگان انجام می دهد و وبلاگ آن بر پایه وردپرس طراحی شده است.

۷.  سایت خبرگزاری بلومبرگ

از دیگر سایت های وردپرسی معروف می توان به بلومبرگ (Bloomberg) اشاره کرد که در سال 1990 تاسیس شد و در شهر نیویورک واقع شده است.فعالیت این خبرگزاری در حوزه پلت فرم های معاملاتی سهام،آنالیز و پشتیبانی دیتا به شرکت های مالی می باشد.

۸. سایت خبرگزاری مجله ورایتی

این مجله که یک هفته نامه سرگرمی تجاری می باشددر سال 1905 توسط سیم سیلورمن در نیویورک فعالیت خود را آغاز کرد.سایت این مجله یکی از سایت های وردپرسی بسیار معروف است که محتوای آن اخبار هنرمندان،فناوری و فروش فیلم های باکس آفیس و ... است

۹.  سایت شخصی خواننده جی زی

جی-زی (Jay Z) یک خواننده مشهور است که در سال ۱۹۶۹ متولد شد و ۱۷ جایزه گرمی را برنده شده است. بیش از۵۰ میلیون نسخه از آلبوم های او به فروش رفته و وی جز پرفروش ترین خواننده های سبک موسیقی رپ محسوب می شود. سایت شخصی این خواننده معروف یکی از سایت های وردپرسی مشهور بوده و استفاده از وردپرس حاکی از کیفیت بسیار بالای این سیستم مدیریت محتوا می باشد.

۱۰.  سایت خواننده معروف کیتی پری

کیتی پری (Katy Perry) خواننده، ترانسه سرا و بازیگر مشهور اهل کالیفرنیا ، یک وبسایت شخصی دارد که پایه و اساس آن وردپرس است. اسم او در سال ۲۰۱۵ جز لیست “ثروتمند ترین زنان در صنعت موسیقی” مجله فورچون قرار گرفت.

۱۱. سایت خبرگزاری بی بی سی

خبرگزاری تلویزیونی بی بی سی آمریکا برای نخستین بار در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد. سایت بی بی سی از معروفترین سایت های وردپرسی دنیا است که فعالیت آن با شبکه اش فرق داشته و راه درآمد آن تبلیغات تلویزیونی می باشد و دارای بیش از 78 میلیون تماشاگر در آمریکا است.

۱۲. سایت خبرگزاری فورچون

 فورچون (Fortune) مجله ای است که برای اولین بار در سال ۱۹۲۹ منتشر شد. این مجله به خاطر انتشار لیست سالیانه فورچون ۵۰۰ بسیار مشهور است که در آن  رتبه بندی پردرآمد ترین شرکت های آمریکا را نشان می دهد. سایت مجله فورچون نیز بر پایه وردپرس طراحی شده است.

۱۳. وبلاگ کمپانی  بلک ‌بری

یکی از کمپانی های معتبر تولید تلفن های همراه هوشمند بلک بری (BlackBerry) می باشد که در کشور کانادا واقع شده است. گوشی های این کمپانی به علت امنیت بالایی که دارند  بسیار مشهور هستند. وبلاگ شرکت بلک بری نیز که بر پایه وردپرس طراحی شده جز مشهورترین سایت ها می باشد.

۱۴.  سایت کمپانی مرسدس بنز

یکی از کمپانی های خودروسازی مشهور واقع در شهر اشتوتگارت آلمان مرسدس بنز است که انواع خودروها را طراحی و تولید می کند. از رقیبان اصلی این شرکت می توان کمپانی های آئودی و بی ام در آلمان را نام برد. شعار این شرکت «یا بهترین یا هیچ» است. سایت این کمپانی نیز از مشهورترین سایت های وردپرسی می باشد.

۱۵. سایت اشتراک گزاری عکس فلیکر (Flickr)

وبلاگ این سایت معروف نیز با وردپرس طراحی شده است که  یکی از معروف ترین سایت های اشتراک گذاری عکس و فیلم در اینترنت است. این سایت برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ ایجاد شد و به دلیل تعداد بازدیدکنندگان بالای خود جز ۵۰۰ سایت برتر الکسا در جهان محسوب می شود.    

۱۶. سایت بازی پرندگان خشمگین

پرندگان خشمگین یا همان Angry Birds یکی از بازی های بسیار محبوب است که در سال 2009 توسط کمپانی روویو تولید شد. این بازی به طور میانگین بیش از 1 میلیارد دانلود داشته و انواع نسخه های آن وارد بازار شده است.وبسایت این بازی معروف نیز بر پایه وردپرس است.

۱۷.  سایت کمپانی والت دیزنی

از بزرگترین و معروفترین رسانه های سرگرمی دنیا می توان به والت دیزنی اشاره کرد که در سال 1923 تاسیس شد. اکثرا این کمپانی را به خاطر کارتون ها و انیمیشن های جذابی که دارد می شناسند. طراحی محتوای سایت والت دیزنی وردپرس است و بسیار مشهور است.

۱۸. سایت کمپانی سونی موزیک

در سال 1929 شرکت سونی برای نخستین بار به عنوان یک کمپانی ضبط موسیقی فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت بعد از مدتی نام “سرگرمی موزیک سونی” را انتخاب کرد. کمپانی شونی موزیک به عنوان دومین کمپانی بزرگ دنیا در صنعت موسیقی شناخته شده است ، از کمپانی وارنر جلوتر واز کمپنی  یونیور عقب تر است. سایت این کمپانی هم بر پایه وردپرس و بسیار مشهور است.

۱۹.  سایت اتاق خبر فیسبوک

شبکه اجتماعی فیسبوک که در سال ۲۰۰۴ توسط مارک زاکربرگ و دوستانش طراحی و ساخته شد را دیگر کسی نیست که نشناسد.این شبکه اجتماعی طی مرور زمان به بزرگ ترین شبکه اجتماعی تبدیل شد. در خارج از ایران همچنان شبکه اجتماعی فعالی محسوب شده و به دلیل امکانات خوب برای بازاریابی در آینده نیز پر مخاطب باقی خواهد ماند.سایت اتاق خبر این شبکه اجتماعی بر پایه وردپرس طراحی شده است

۲۰.  سایت فیلم007جیمزباند

سری فیلم‌های جیمز باند، مجوعه‌ای از فیلم‌هایی است که براساس شخصیت داستانی خیالی به نام جیمز باند، مأمور سازمان ام‌ای۶ خلق شده است. جیمز باند در داستان بلندی که یان فلیمینگ نوشته بود با ۰۰۷ کدگذاری شده‌بود. وبسایت فیلم 007 نیز بر پایه وردپرس طراحی شده است.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top