• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • بهبود سئو سایت وردپرس با پلاگین شبکه های اجتماعی

بهبود سئو سایت وردپرس با پلاگین شبکه های اجتماعی

نویسنده بهبود سئو سایت وردپرس با پلاگین شبکه های اجتماعی
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
بهبود سئو سایت وردپرس با پلاگین شبکه های اجتماعی

یکی از واجبات در انواع طراحی سایت استفاده از لینک های شبکه های اجتماعی است زیرا به بهتر دیده شدن با به اشتراک گذاری مطالب سایت شما توسط کاربران سایت و در نهایت بهبود سئو سایت شما کمک می کند. امروز چند پلاگین کاربردی از شبکه های اجتماعی را معرفی میکنیم.

شما با افزودن لینک های شبکه های اجتماعی به صفحات سایت خود میتوانید هم کاربران را به سمت به اشتراک گذاری مطالب سوق دهید هم با استفاده از این منطق می توانید با فعالیت در شبکه های اجتماعی بازدیدهای سایت خود را افزایش دهید که هر دو راهی مناسب برای بهینه سازی سئو سایت می باشد.

1. پلاگین های گوگل پلاس وردپرس

همانطور که میدانید گوگل به مطالب به اشتراک گذاری شده در گوگل پلاس اهمیت بسیاری میدهد و در نتایج جستجوها به کاربران نمایش میدهد به همین دلیل از اهمیت این افزونه در سئو سایت وردپرس خود غافل نشوید.

1-1. SM Google+Plugins

1-2. Google+

هر دو پلاگین نام برده شده امکانات مشابهی دارند که اضافه کردن دکمه G+1  است و فقط در ظاهر کمی متفاوت میباشند.

1-3. Google +1 by BestWebSoft

اگر دنبال افزونه حرفه ای تر گوگل پلاس در طراحی سایت خود هستید پیشنهاد ما به شما نصب این پلاگین است.

 

توجه کنید که در اغلب پلاگین ها بعد از نصب و فعالسازی هرکدام باید به قسمت ابزارک ها از منو نمایش رفته و با یافتن ابزارک مربوطه، آن را با درگ/دراپ به هربخشی که میخواهید اضافه کنید یا منویی به قسمت منوهای سمت راست پیشخوان اضافه میشود که از آنجا قادر به تنظیمات و نمایش در سایت خواهید بود.

 

2. پلاگین AddToAny Share Buttons وردپرس

با نصب پلاگین نام برده شده قادرید، لینک های 110 شبکه اجتماعی را به طراحی سایت خود به راحتی بیافزایید. تنظیماتی شامل نمایش تعداد اشتراک های انجام شده توسط کاربران، اندازه آیکونها، محل نمایش، افزودن کدهای CSS و JavaScript دلخواه را در اختیار شما قرار میدهد.

 

3. پلاگین WS Sharebar وردپرس

امکان اضافه کردن لینک 5 شبکه اجتماعی فیسبوک، توییتر، لینکدین، گوگل پلاس و پینترست را به شما میدهد. این افزونه بصورت متفاوتی از دیگر نمونه ها عمودی در سمت چپ سایت قرار میگیرد و در جذابیت طراحی سایت شما تاثیر بسزایی دارد. می توانید فاصله از بالا و سمت چپ را تغییر دهید.

 

4. پلاگین Disqus وردپرس

برای استفاده از این پلاگین باید ابتدا در سایت Disqus عضو شوید و مدیریت محتوای خود را که در اینجا وردپرس است را تعیین کرده سپس به نصب و فعالسازی پلاگین Disqus بپردازید. از این پس کاربران شما قادر خواهند بود برای هر نوشته با اکانت Disqus نیز دیدگاه خود را اضافه کنند که این می تواند برای سئو سایت بسیار سودمند باشد.

 

5. پلاگین  easy social iconsوردپرس

این افزونه دست شما را در نمایش آیکون دلخواهتان در شبکه اجتماعی کاملا باز گذاشته است. با استفاده از آن می توانید هر عکسی از هر شبکه اجتماعی را آپلود کرده و در هر سایزی نمایش دهید.

 

6. پلاگین buddyPress‌ وردپرس

در نهایت با استفاده از بادی پرس می توانید سایت خود را به یک شبکه اجتماعی تبدیل کنید!! بادی پرس امکانات بسیاری دارد که فوق العاده در سئو سایت تاثیر مثبت میگذارد.

برخی از امکانات بادی پرس:

- انجام فعالیت های گروهی بین کاربران سایت و وبلاگ
- ایجاد سیستم نظردهی تودرتو
- ارسال پیغام های خصوصی برای دیگر کاربران
- ایجاد گروهی مخصوص دوستان و دنبال کردن آنها
- ایجاد ارتباطات داخلی برای شرکت ها و سازمانها
- کاملا فارسی سازی شده
- دارای بیش از 300 افزونه جانبی
- امکان دعوت از دوستان برای عضویت در سایت
- امکان ارائه یک وبلاگ به کاربران سایت بصورت زیر دامنه

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top