• 02144978540
  • دسته موضوع
  • جستجوی مطالب
  • دسته موضوع
  • محتوا سازی
Content management system -  سیستم مدیریت محتوا چیست؟ ۱۳۹۵/۰۸/۱۷

Content management system - سیستم مدیریت محتوا چیست؟

CMS یک سیستم مدیریت محتوا است که برای تولید محتوا در سایت و یا تغییر آن به کار می رود و در کل مجموعه ای از برنامه های مرتبط است که امکان مدیریت کامل محتوای سایت را به شما می دهد.برای کسب اطلاعات دقیق در این باره با ایده آفرین همراه باشید.

ادامه مطلب
11 روش برای بهبود بازاریابی محتوایی ۱۳۹۵/۰۸/۱۲

11 روش برای بهبود بازاریابی محتوایی

امروزه یکی از بهترین روش ها برای جذب کاربر و مشتری، بازاریابی محتوایی است. همچنین این اتفاق باعث رشد محتوا در وب سایت ها در حال و آینده شده است مهم نیست شما چه نوع کسب و کاری راه انداخته اید، این را بدانید هر نوع کسب و کاری مخاطبان خاص خود را دارد. افراد معمولا از طریق موتورهای جستجو وارد سایت‌ها شده و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و خدمات مورد نیازشان تحقیق می کنند، شما باید بتوانید محتوایی برای سایت خود تولید کنیدکه باعث ترغیب کاربر شود و به محتوای شما اعتماد کند و آن را بخواند.

ادامه مطلب
فواید استفاده از کارت در طراحی سایت ۱۳۹۵/۰۷/۲۶

فواید استفاده از کارت در طراحی سایت

یک روش جدید در طراحی سایت که از سال 2016 توسط طراحان وبسایت مورد استفده قرار گرفته است استفاد از کارت در طراحی سایت می باشد. فواید و کارآمدی کارت ها خارج از دنیای دیجیتال (مانند بیزنس کارت،کارت های بازی و …) برای ما شناخته شده است. استفاده از کارت به دلیل این بوده که اطلاعات مربوط به یک موضوع در یک جایگاه قرار بگیرد.

ادامه مطلب
۳ گام اصلی در تولید محتوای سایت ۱۳۹۵/۰۷/۱۵

۳ گام اصلی در تولید محتوای سایت

اگر در بیان محتوای خود خیلی ماهرانه عمل کنید قطعا می توانید بازدید سایت خود را به طور چشم گیری بالا ببرید.در این مقاله به سه اصل مهم و هدفمند در تولید محتوای اشاره کرده ایم.

ادامه مطلب
go top