• 02144978540
  • دسته موضوع
  • جستجوی مطالب
  • دسته موضوع
  • جذب کاربر
11 روش برای بهبود بازاریابی محتوایی ۱۳۹۵/۰۸/۱۲

11 روش برای بهبود بازاریابی محتوایی

امروزه یکی از بهترین روش ها برای جذب کاربر و مشتری، بازاریابی محتوایی است. همچنین این اتفاق باعث رشد محتوا در وب سایت ها در حال و آینده شده است مهم نیست شما چه نوع کسب و کاری راه انداخته اید، این را بدانید هر نوع کسب و کاری مخاطبان خاص خود را دارد. افراد معمولا از طریق موتورهای جستجو وارد سایت‌ها شده و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و خدمات مورد نیازشان تحقیق می کنند، شما باید بتوانید محتوایی برای سایت خود تولید کنیدکه باعث ترغیب کاربر شود و به محتوای شما اعتماد کند و آن را بخواند.

ادامه مطلب
مشکلات  ASP.net چیست؟ ۱۳۹۵/۰۸/۰۳

مشکلات ASP.net چیست؟

شرکت مایکروسافت انرژی و زمان بسیاری برای ساخت فریم ورک Net. هزینه کرده است و اکثر نرم افزارهای تحت ویندوز که در دهه گذشته نوشته شده است از این فریم ورک استفاده می کنند. هر روزه کدهای Net. بسیاری نوشته می شود که این به معنای مرده نبودن آن است. همچنین فریم ورک وب ASP.Net نیز برای رقابت و مقابله با پلتفرم جاوا در ساخت وب اپلیکیشن ها نیز توسط مایکروسافت ایجاد شده است ، اما با این وجود سایت های جدید زیادی بر پایه آن ساخته نمی شوند. حال باید بدانیم مشکل از کجاست؟آیا مسئله جذاب بودن است؟ یا مشکل هزینه سرور است؟ و یا عوامل دیگر آن را از محبوبیت انداخته است؟ برای کسب اطلاعات دقیق با ایده آفرین همراه باشید.

ادامه مطلب
آموزش نحوه ی صحیح برچسب گذاری در وب سایت ۱۳۹۵/۰۷/۱۸

آموزش نحوه ی صحیح برچسب گذاری در وب سایت

دسته بندی و برچسب گذاری دارای کاربرد هایی در ارائه ی مطالب سایت یا وبلاگ شما می باشد . کاربران برای دسترسی به موضوع مشخصی در سایت شما از این دسته ها استفاده میکنند و زیاد بودن تعداد آن میتواند موجب کلافگی و سردرگمی مخاطب شود.برای کسب اطلاعات دقیق درباره ی چگونگی به کاربردن صحیح tag ها یا همان برچسب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
go top