• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • رفع مشکل نصب افزونه های وردپرس

رفع مشکل نصب افزونه های وردپرس

نویسنده رفع مشکل نصب افزونه های وردپرس
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 5 از 5
رفع مشکل نصب افزونه های وردپرس

امروز در این مقاله سعی داریم رفع مشکل نصب و بروزرسانی افزونه های کاربردی وردپرس را به شما آموزش دهیم.

نصب و بروزرسانی افزونه وردپرس

در وردپرس ، افزونه‌ها امکاناتی به این نرم افزار تحت وب داده اند و باعث افزایش کارآیی آن می‌شوند به احتمال زیاد تا به امروز افراد بسیاری که از این افزونه استفاده می کنند با این مشکل مواجه شده اند ، زمانی که می خواهند افزونه را از وردپرس دانلود یا بروز رسانی کنند با این خطا روبرو می شوند.

cURL error 60: SSL certificate problem: self signed certificate

اگر شما هم هنگام نصب افزونه با این مشکل روبرو می شوید نگران نباشید ، فقط کافی است تا مراحلی که به شما آموزش می دهیم را به طور دقیق انجام دهید تا به نتیجه برسید.

برای شروع ابتدا فایل زیر را دانلود کنید.

wp-patch.zip

پس از اینکه فایل را دانلود کردید آنرا از حالت فشرده خارج کنید و پنل هاستتان بروید  ،  گزینه  file manager  را مانند شکل زیر انتخاب کنید.

سپس از قسمت  file manager گزینه public_html را انتخاب کنید.

در مرحله بعد از پایین صفحه مانند تصویر زیر گزینه upload files to current directory را انتخاب کنید

 حال باید فایلی را که از حالت فشرده خارج کردید در این قسمت آپلود کنید.

پس از آن ، در مرحله آخر یک بار در مروگر آدرس وب سایت خود را وارد کرده و بعد از اسلش عبارت wp-patch.php را به آن اضافه کنید و  یک بار اجرا کنید تا مشکل شما حل شود.

مثال:

http://siarco.com/wp-patch.php

 

با انجام این مراحل دیگر مشکلی برای نصب و بروزرسانی افزونه ندارید و به راحتی می توانید افزونه های دلخواه خود را نصب یا بروزرسانی کنید.

به امید آنکه که با این آموزش مشکل شما حل شده باشد ، در صورت پیش آمدن هرگونه مشکل و سوال می توانید از قسمت نظرات آن را با ما در میان بگذارید تا مشکل شما را بررسی کنیم و راه حلی به شما ارائه دهیم.wink

موفق باشید.yes

 

نظرات

سیناتاریخ : ۱۳۹۶/۰۸/۲۷

من خیلی ممنونم که چنین راهنمایی هایی رو در وب سایت قرار میدین . من به تازگی وردپرس را شروع کردم و برای استفاده از سرویس Gmail با استفاده از افزونه GSMTP دقیقا به همین مشکل برخورد کردم دستورالعمل شما را هم پیاده کردم ولی باز هم پیغام رو دارم نیاز به راهنمایی دارم اگر ممکنه
_______________

ایده آفرین : سلام کاربر گرامی جهت رفع مشکل خود با شرکت ایده آفرین - بخش فنی تماس بگیرید دوستان ما در این بخش پاسخگوی شما هستند.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top