• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • تغییراتی که میتواند یک اتوماسیون اداری بر کسب و کار شما بگذارد

تغییراتی که میتواند یک اتوماسیون اداری بر کسب و کار شما بگذارد

نویسنده تغییراتی که میتواند یک اتوماسیون اداری بر کسب و کار شما بگذارد
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 3 از 5
تغییراتی که میتواند یک اتوماسیون اداری بر کسب و کار شما بگذارد

اتوماسیون اداری چگونه تولید میشود؟ نکات مثبت یا اتوماسیون اداری و دلیل به کار گیری اتوماسیون اداری

تغییراتی که میتواند یک اتوماسیون اداری بر کسب و کار شما بگذارد

 

میتوان از اینجا شروع کرد که یک اتوماسیون اداری چگونه تولید میشود؟ خوب جوابی که شاید اول به ذهنتان خطور کند این است که گروهی از برنامه نویسان این کار را انجام میدهند ، درست است اما یک سوال اینجا به وجود می آید که اطلاعات ورودی و روند قرارگیری اطلاعات از کجا می اید؟

 

تمامی این اطلاعات ازمدیریت و ریز و درشت  کسب و کارها که به شکل نوشتاری کاغذی یا به اصطلاح بازار گونه اداره میشود استخراج میشوند، حالا این سوال پیش می آید که چه لزومی دیگر به نرم افزار اتوماسیون میباشد، میتوان به شیوه قدیم پیش رفت و هزینه هم نکرد! البته در مورد هزینه کردن برای یک اتوماسیون در مقاله ای به طور کاملا رسا و ملموس توضیح دادیم .

 

 

 

اما اولین دلیل را میتوان حجم بالای این اطلاعات نام برد، یک نگاه ساده به کاغذهای اطرافتان کنید! وحشتناک نیست؟ حالا پیدا کردن آن قرارداد خاص در زمان خاص و شاید هم پیدا نشود و ... پس اولین حس نیاز را میتوان حجم اطلاعات دانست. که با بالا رفتن آن ها شما به دردسر خواهید افتاد.

 

 

 

دومین دلیل ما به نرم افزارهای اتوماسیون فیلترکردن یا  طبقه بندی اطلاعات میباشد، به عنوان مثال می خواهیم بدانیم که چند مشتری در ماه اردیبهشت از ما فلان چیز را خریده اند، یا آنکه کدام اجناس ، کالا، خدمات و ... در چه زمان و به چه تعداد خریداری یا فروخته شده است، خوب این اطلاعات را تا حدودی میتوان به شیوه مکتوب و بازاری به دست آورد ولی اگر درصد بگیریم تا 90 % در استخراجش به مشکل میخوریم. فیلتر اطلاعات میتواند کمک بسزایی به ما در این مورد انجام دهد.

 

 

سومین دلیل بیشترین وسیله ای که در دستان تمام ماست، یا اینکه به آن در حال نگاه کردن هستیم، بله ! موبایل، لپتاپ، تبلت و ... وقتی بیشترین زمان ما با این ابزار سپری میشود (البته که کار درستی نیست!) هم میتوان مدیریت اطلاعات و هم مدیریت کلیه سازمان کاری را نیز از این طریق انجام داد، بله شما هم عادت کرده یا عادت میکنید. پس در این محیط حواستان به کارتان نیز هست، نرم افزارهای اتوماسون تحت وب در تمامی این دیوایس ها به شما کمک میکند کار خود را مدیریت کنید.

 

 

چهارمین دلیل را میتوان کمتر کردن هزینه نام برد، کمتر شدن کاغذهای مصرفی، کمتر شدن نیروی کار، صرفه جویی در هزینه زمانی مدیریت و پرسنل و دیگر هزینه هایی که یک شرکت یا سازمان به دلیل نداشتن یک سری اطلاعات با مشکل مواجه میشوند و جلوگیری از این موضوع در دراز مدت تاثیر بسزایی در سیستم ما خوهد داشت.

 

 

پنجمین دلیل مدیریت از راه دور سازمان و شرکت شما میباشد، اتوماسیون های تحت وب این کارایی را دارند که شما از هر جای دنیا که باشید بتوانید به نرم افزار خود از طریق شبکه اینترنت دسترسی داشته باشید، همچنین تمامی کارمندان و نمایندگی های شما با امکان دادن دسترسی محدود به نرم افزار میتوانند از نرم افزار استفاده کنند. مدیریت کارمندان ، اطلاعات آنها، مدیریت کارهایتان بدون حضور در محل کار شما از خصوصیات یک نرم افزار تحت وب میباشد.

 

نرم افزار سانیار یک نرم افزار تحت وب در موضوع خدمات پس از فروش - مدیریت گارانتی - مدیریت تعمیرات  میباشد، در صورتی که کسب و کار شما به چنین نرم افزاری نیاز دارد از مقالات لینک شده دیدن کنید.

 

با آرزوی سلامتی برای شما عزیزان 3>

 

مقاله به روز رسانی میشود ...

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top