• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • چرا امتیاز گرفتن در گوگل کار ساده ای نیست؟

چرا امتیاز گرفتن در گوگل کار ساده ای نیست؟

نویسنده چرا امتیاز گرفتن در گوگل کار ساده ای نیست؟
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
چرا امتیاز گرفتن در گوگل کار ساده ای نیست؟

امروزه اکثر کاربران برای پیدا کردن مطالب مورد نیاز خود به موتور های جستجو روی می آورند. سایت های زیادی با موتور جستجو قوی قرار دارند اما امروز 80 درصد جستجو ها از سایت گوگل انجام می شود.

چرا گوگل الگوریتم های قوی در خود ایجاد کرد؟

سایت گوگل بعد یک دوره  تصمیم گرفت الگوریتم های بسیار قوی ایجاد کند که کاربران نتوانند با استفاده از حقه های اینترنتی گوگل را دور بزنند و امتیاز سایت خود را بالا ببرند پس گوگل قوانینی ایجاد کرد تا کاربران بتوانند با رعایت آن ها سایت خود را بالا بیاورند و امتیاز سایت خود را افزایش دهند. که به این قوانین سئو گفته می شود. گوگل در ابتدا از الگوریتم پاندا شروع کرد که این الگوریتم سایت هایی که مطالب خود را کپی میکردنند را شناسایی میکرد و امتیاز آن ها را پایین می آورد. الگوریتم پاندا متوجه شد سایت هایی که طرفداران زیادی دارند قابلیت های مهمی نیز دارند که باعث محبوبیتشان می شود. اکثر سایت های که محتوای با کیفیتی دارند افراد زیادی را به خود جذب می کنند و هر چقدر کاربران مدت زمان بیشتری در سایت شما بمانند یعنی کیفیت محتوای شما بهتر است. هرچه کاربران به لینک های سایت شما کلیک کنند امتیاز سایت شما از نظر پاندا بالا می رود.

بعضی سایت هایی که در رده ی بالای سایت قرار دارند و دارای مطلبی که ما جستجو کردیم نیستند سایت های حقه باز هستند که زمانی که ما سریعا از سایت خارج می شویم پاندا متوجه می شود که رتبه ی آن سایت بالا نیست و صد در صد آن سایت در نتایجش با افت مواجه می شود.

مورد بعدی شبکه های اجتماعی هستند ، که شرکت درآن تاثیر بالایی در موتور جستجو دارد .

در نهایت پاندا به برند سازی نیز اهمیت زیادی می دهد . منظور از برند سازی فراهم کردن شرایطی است که سایت شما بیشتر دیده شود و لینک دهی سایت شما بیشتر باشد.

در سال 2012 الگوریتم گوگل پنگوئن ابداع شد . الگوریتم گوگل پنگوئن لینک سازی سایت را بررسی میکرد و اینکه آیا بهینه سازی سایت شما واقعا درست است ؟

از نظر گوگل پنگوئن لینک دهی سایت خیلی مهم است ، گوگل به اینگونه سایت ها اهمیت بسیار زیادی می دهد .

برای محبوب شدن سعی کنید محتوای ارزشمندی داشته باشید ، که در این سایت مطالب زیادی در مورد محتوا سازی برای شما گذاشته ایم.

الگوریتم پنگوئن می تواند درستی یا نادرستی بک لینک را نیز تشخیص دهد . یعنی میتواند بررسی کند که لینک شما در چه سایتی ، چه مدتی ، در کجای سایت قرار دارد و از این رو می تواند متوجه شود که آیا شما آن لینک را خریدید یا خیر ، اگر لینک را خریداری کرده باشید سایت شما در اون مطلب امتیاز خود را از دست می دهد و افت شدیدی خواهد کرد.

الگوریتم بعدی ، الگوریتم مرغ مگس خوار هست این الگوریتم به طور مستقیم روی سایتتان نظارت نمی کند.

مرغ مگس خوار میبیند که کاربران چه مطالبی را جستجو می کنند و بنابر جستجوی آنان و مطالب سایت ، نتایج را دسته بندی می کند.  شما به راحتی می توانید با ساخت مطالبی که میدانید کاربران آن ها را جستجو خواهند کرد با الگوریتم مرغ مگس خوار نیز به راحتی کنار بیایید.

در نهایت پیشنهاد می کنیم که روی سایتتان وقت بگذارید و سایتتان را برای کاربر درست کنید نه برای موتور های جستجو اینگونه صد در صد سایت موفقی  خواهید داشت.

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top