• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • ابزارهای شناسایی بهترین زمان پست گذاری در اینستاگرام

ابزارهای شناسایی بهترین زمان پست گذاری در اینستاگرام

نویسنده ابزارهای شناسایی بهترین زمان پست گذاری در اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
ابزارهای شناسایی بهترین زمان پست گذاری در اینستاگرام

استفاده از ابزارهای آنالیز اینستاگرام به شما ساعت ‌هایی که کاربران در آن بیشترین فعالیت را دارند ، معرفی می ‌کند.

معرفی ابزارهای شناسایی بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام

در مقاله قبل درباره بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام نکاتی را ذکر کردیم ، در ادامه نیز می خواهیم ابزارهایی را جهت شناسایی بهترین زمان انتشار پست به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

با وجود آن‌ که آمار قبلی بر اساس بررسی تمامی کاربران اینستاگرام است ، اما شاید پرسونای مشتری در صفحه اینستاگرام شما متفاوت باشد. بهترین روش برای شناسایی بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام ، آنالیز صفحه اینستاگرام خود است.

استفاده از ابزارهای آنالیز اینستاگرام به شما ساعت‌ هایی که کاربران در آن بیشترین فعالیت را دارند ، معرفی می ‌کند. علاوه بر این با بررسی زمان انتشار پست‌های قبلی و بازخوردهای دریافتی از آنها نیز به شما در زمینه شناسایی بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام کمک می ‌کند. در این بخش به بررسی چند ابزار کاربردی و مفید در زمینه بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام می‌ پردازیم.

 

1. استفاده از ابزار آنالیز اینستاگرام (Instagram insights)

اگر شما مدیریت یک صفحه تجاری در اینستاگرام را برعهده دارید ، لازم است بدانید با داشتن یک صفحه تجاری ، بهترین ابزار آنالیز اینستاگرام در دسترس شما است.

Instagram insights  یک ابزار کاربردی و رایگان در زمینه آنالیز صفحات اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌ توانید صفحه اینستاگرام خود را به صورت کامل آنالیز کنید ؛ یکی از مواردی که با استفاده از این ابزار قادر به آنالیز هستید ، ساعت فعالیت کاربران است که همان بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام است.

در مقاله کاربردهای ابزار Instagram insights اینستاگرام به آموزش کامل این ابزار پرداخته ‌ایم که اگر مدیریت یک صفحه تجاری اینستاگرام را برعهده دارید ، پیشنهاد می ‌کنم حتماً این مقاله را بخوانید و صفحه اینستاگرام خود را آنالیز کنید.

مزیت این ابزار نسبت به ابزارهای دیگر قابلیت استفاده از آن در همان اپلیکیشن اینستاگرام است و نیازی به مراجعه به سایت یا نصب اپلیکیشن‌های جداگانه ندارید.

2. ابزار Hootsuite Analytics

Hootsuite Analytics  یک ابزار بسیار قدرتمند در زمینه آنالیز شبکه ‌های اجتماعی مختلف نظیر فیسبوک ، توئیتر و اینستاگرام است. با استفاده از این ابزار می ‌توانید پست‌هایی که بیشترین تعامل را داشته ‌اند را شناسایی کنید ، موقعیت جغرافیایی کاربران خود را بدانید و فعالیت‌ های کاربران را بررسی کنید.

این ابزار در هر پلنی که بخواهید ۳۰ روز اکانت رایگان در اختیار شما قرار می‌ دهد اما پس از آن باید هزینه پلن را برای ماه ‌های بعدی پرداخت کنید.

3. ابزار Union Metrics

می توان گفت یکی از قدرتمند‌ترین ابزارهایی که پلن رایگان هم در آن داریدUnion Metrics می باشد. این ابزار به شما کمک می ‌کند تا بتوانید میزان تعامل کاربران خود و پست ‌های محبوب خود را شناسایی کنید.

همچنین با استفاده از این ابزار می ‌توانید اطلاعات مفیدی درباره هشتگ ‌های مورد استفاده در پست ‌های خود بدست آورید. مهم ‌ترین ویژگی‌ این ابزار ، بررسی فعالیت ‌های کاربران و ارائه بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام است.

4. ابزار Simply Measured

دنبال ابزاری هستید که بتوانید علاوه بر آنالیز صفحه خود ، صفحات رقبا را هم بررسی کنید؟ پیشنهاد ما استفاده از ابزار Simply Measured است. این ابزار با ارائه یک پنل کاربری ساده به شما کمک می‌ کند تا بتوانید صفحه اینستاگرام خود را آنالیز کنید و بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام را بدانید.

اما مهم‌ ترین ویژگی این ابزار قابلیت آنالیز صفحه رقبا و ارائه یک گزارش کامل از آنها است که در مدیریت صفحه اینستاگرام کسب‌ و کارها اهمیت زیادی دارد. ویژگی مهم این ابزار قابلیت محاسبه سلامت برند شما در شبکه‌ های اجتماعی است.

این ابزار با درنظر گرفتن فاکتورهای مختلف و بر اساس بررسی همان فاکتورها در صفحات رقبا میزان سلامت برند و صفحه شما را حدس می ‌زند ؛ همچنین علاوه بر محاسبه سلامت برند ، پیشنهادهایی به شما ارائه می ‌کند که با استفاده از آن می ‌توانید تعامل صفحه خود و در نهایت سلامت برند خود را افزایش دهید.

5. ابزار Crowdfire

اگر بدون داشتن اطلاعات از علاقۀ مخاطبان خود ، برای تولید محتوا در اینستاگرام به دنبال ایده هستید ، ابزار Crowdfire به شما محتوای مرتبط با کسب‌ و کارتان که کاربران آن حوزه به آن علاقه دارند را پیشنهاد می ‌دهد.

کافی است در این سایت عضو شوید و حساب اینستاگرام خود را ثبت کنید ؛ این ابزار با آنالیز کاربران به شما می ‌گوید که آنها به چه محتوایی که با موضوع صفحه شما نیز مرتبط است ، علاقه دارند.

همچنین اطلاعات مفید دیگری نظیر ترافیک صفحه ، فعالیت کاربران و بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام ارائه می‌ کند. با استفاده از این ابزار می ‌توانید محتوای مورد نظر خود را به صورت خودکار و در زمان دلخواه منتشر کرده و زمان کمتری برای مدیریت صفحه اینستاگرام خود صرف کنید.

6. ابزار Squarelovin

اگر به عنوان کسی که یک صفحه اینستاگرام را مدیریت می کند ، نیاز به تهیه گزارش دارید ، ابزار رایگان Squarelovin به شما کمک می ‌کند تا بتوانید گزارش های مختلفی در بازه‌ های زمانی دلخواه تهیه کنید و آن را در اختیار کارفرما قرار دهید.

همچنین می ‌توانید گزارش ‌های مختلف خود را با گزارش ‌های قبلی مقایسه کنید و اطلاعات ارزشمند دیگری نظیر تعامل کاربران ، میزان فعالیت آن‌ ها در صفحه شما و… را بدست آورید.

مهم ‌ترین ویژگی‌ این ابزار ارائه بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام است و بدترین زمان انتشار پست را نیز ارائه می ‌کند ؛ با دانستن بدترین زمان انتشار پست در اینستاگرام هیچ ‌گاه پستی در آن زمان منتشر نمی ‌کنید.زیرا کمترین تعامل و بازخورد برای شما اتفاق خواهد افتاد و زحمات شما هدر خواهد رفت.

نتیجه‌ گیری

دانستن بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام بسیار مهم است ، انتشار یک پست در این زمان به معنی دریافت بیشتری بازخورد و تعامل از کاربران است و اگر بتوانید پست ‌های خود را بر اساس آنالیز صفحه خود منتشر کنید ، کسب ‌و کار شما در مدت زمان کوتاهی رشد زیادی خواهد داشت. اگر شما نیز از ابزارهای دیگری در زمینه آنالیز صفحه اینستاگرام خود استفاده می‌ کنید ، در بخش نظرات با ما بگویید تا به مقاله اضافه کنیم 

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

  .

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top