• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • استفاده از تگ محصولات برای انتقال کاربران به پست محصول

استفاده از تگ محصولات برای انتقال کاربران به پست محصول

نویسنده استفاده از تگ محصولات برای انتقال کاربران به پست محصول
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
استفاده از تگ محصولات برای انتقال کاربران به پست محصول

این امکان برای کاربران وجود دارد تا افراد مختلفی را روی پست خود تگ کنند. در واقع می‌توان در زمان انتشار پست جدید، افرادی را در پست خود تگ کرد.

 

 

بدون شک ترفندهای اینستاگرام برای تمامی کاربران این شبکه جالب توجه خواهد بود. دراین مقاله به معرفی یکی از این ترفند های جدید شبکه اجتماعی محبوب که احتمالا از آن‌ها استفاده نکرده باشید، خواهیم پرداخت.

Use product tags to move users to product posts

ترفند اینستاگرام شگردهای اینستاگرام تکنیک‌های اینستاگرام ترفندهای Instagram

 

تگ محصولات

حتما می‌دانید که این امکان برای کاربران وجود دارد تا افراد مختلفی را روی پست خود تگ کنند. در واقع می‌توان در زمان انتشار پست جدید، افرادی را در پست خود تگ کرد. اما در قابلیت جدید این برنامه امکان تگ کردن محصولات برای ارسال مستقیم مخاطب به صفحه محصول وجود خواهد داشت.

البته برای این که بتوانید از تگ‌های محصولات استفاده کنید، باید حتما اکانت بیزینسی داشته باشد. برای ساخت چنین اکانتی کافی است که از پیج شخصی خود وارد بخش تنظیمات شده و از گزینه Account وارد Instagram Business Tools شوید. در صورتی که حساب شما تجاری است می‌توانید از تگ محصولات استفاده کنید.

اکنون باید تگ محصولات را برای حساب کاربری خود فعال کنید. برای این کار وارد Products شده و مراحل مختلف برای ایجاد یک کاتالوگ محصولات را طی کنید تا محصولات خود را ایجاد کرده باشید.

حالا که کاتالوگ شما ایجاد شده است، می‌توانید در زمان انتشار پست‌های خود از تگ محصولات استفاده کنید و مشتریان خود را مستقیما به صفحه محصول مورد نظر خود هدایت کنید.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

5-2 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top