• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • نظرسنجی جدید استوری اینستاگرام با شکلک لغزنده

نظرسنجی جدید استوری اینستاگرام با شکلک لغزنده

نویسنده نظرسنجی جدید استوری اینستاگرام با شکلک لغزنده
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 2 از 5
نظرسنجی جدید استوری اینستاگرام با شکلک لغزنده

اپلیکیشین مجبوب اینستاگرام در بروزرسانی جدید خود ، از قابلیت نظرسنجی تحت عنوان شکلک‌ های لغزنده یا Emoji Slider استفاده کرده است.

اپلیکیشین مجبوب اینستاگرام در بروزرسانی جدید خود ، از قابلیت نظرسنجی تحت عنوان شکلک‌ های لغزنده یا Emoji Slider استفاده کرده است.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

با رونمایی از این ویژگی شما می ‌توانید در پست ‌های نظرسنجی و پرسش و پاسخ‌ ها علاوه بر استفاده از ویژگی های قبلی ، از این ویژگی نیز از دوستان و فالوور‌های خود بهره بگیرید.

برای استفاده از این ویژگی جدید شما ابتدا باید اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید سپس می توانید عکس یا ویدئوی مورد نظر خود را در استوری صفحه تان برای انتشار آماده کنید و مطابق عکس گزینه زیر را انتخاب کنید و به استوری خود اضافه کنید:

 

 

می توانید هرنوع استیکر دلخواه خود را برای این نظرسنجی انتخاب کنید ، همچنین می ‌توانید سوال مورد نظر خود را در کنار آن بپرسید و آن را در هر کجای صفحه نمایش که مایلید قرار دهید.

 

زمانی  که یکی از دوستان یا فالوورهای شما بخواهد به سوال پاسخ دهد یا در نظرسنجی شرکت کند می ‌تواند با کشیدن شکلک بر روی مسیر مشخص شده به سمت چپ یا راست ، آن را حرکت دهد و هر زمان به اندازه دلخواه خود برای جواب مورد نظر خود رسید ، آن را رها کند.

علاوه بر این هنگامی که کاربران نسبت به حرکت دادن شکلک اقدام می ‌کنند می ‌توانند ببینند بیشترین میزان جواب‌های دیگران در چه سطحی قرار داشته است.

 

 

بنابر عقیده اینستاگرام ، استفاده از این شکلک ‌های لغزنده موجب می شود  مشارکت و صمیمیت بین کاربران افزایش یابد ، همچنین دوستان و فالوو‌رها با یکدیگر صمیمی تر خواهند شد.

 

در صورت مورد توجه بودن و استفاده از مطلب فوق  ،  لطفا در بازنشر آن از ما حمایت نمایید  و مطلب را با ذکر منبع درج کنید. چنانچه هرگونه سوال ، ابهام و یا نظر دیگری در این مورد دارید می توانید در قسمت دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید تا پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top