• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • اضافه کردن نظرسنجی به استوری اینستاگرام

اضافه کردن نظرسنجی به استوری اینستاگرام

نویسنده  اضافه کردن نظرسنجی به استوری اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 5 از 5
 اضافه کردن نظرسنجی به استوری اینستاگرام

در آخرین آپدیت نرم افزار اینستاگرام که به تازگی عرضه شده است از قابلیت جدیدی با عنوان نظرسنجی (Poll) رونمایی کرده است. در ادامه با ما باشید.

با استفاده از این ویژگی می توانید در اینستاگرام خود بر روی استوری های خود یک نظرسنجی دو گزینه ای اضافه کنید،به این معنا که یک سوال را با دو جواب مطرح کنید تا دوستان اینستاگرامیتان به یکی از آنها جواب دهند و با یک ضربه آنرا ثبت کنند.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

در حال تلاش برای برنامه ریزی ورزشی هستید، می خواهید انتخاب کنید که برای شام به کدام رستوران بروید، با کدام استاد کلاس بردارید. در تمام این شرایط می توانید به راحتی یک نظرسنجی در اینستاگرام ایجاد کرده و نظر دوستان خود را جویا شوید. این ها تنها نمونه های کوچکی از تجربیات جدیدی هستند که قابلیت نظرسنجی می تواند با خود به همراه داشته باشد و بدون شک از این پس سوالاتی که افراد صاحب نام در اینستاگرام مطرح می کنند بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه کار قابلیت نظرسنجی در استوری اینستاگرام آشنا کنیم.

 همانطور که در بالا اشاره شد قابلیت نظرسنجی اینستاگرام در استوری از همان بخش استیکرها در دسترس قرار می گیرد.بنابراین برای استفاده از آن به سراغ صفحه استوری اینستاگراماتان بروید و تصویر یا ویدئوی مورد نظرتان را انتخاب کنید و در استوریتان قرار دهید ، پس از آن در مرحله ی ویرایش استوریتان صفحه را از پائین به سمت بالا بکشید تا منوی استیکرها نمایش داده شود ، حال مشاهده می کنید که یک گزینه ی جدید با عنوان Poll به این لیست اضافه شده است. بر روی آن ضربه بزنید.

 

هم اکنون مشاهده می کنید که استیکر نظرسنجی به استوری شما اضافه شده است و می توانید برای نظرسنجی خود به راحتی یک سوال و دو جواب را به آن اضافه کنید.در آخر کافیست مثل همیشه به انتشار استوری خود بپردازید و نیاز به کار خاص دیگری نیست.

 

 

پس از آنکه استوری خود را انتشار دادید یک مورد بسیار جالب دیگری که می توانید مشاهده کنید این است که علاوه بر دیدن نتیجه ی لحظه ای نظرسنجی خود، لیست افراد رای دهنده و حتی نظر انتخاب شده شان را هم نیز می توانید مشاهده کنید. برای انجام این کار و مشاهده ی لیست می توانید همان کاری که برای باز کردن لیست مشاهده کنندگان استوری انجام می دادید را تکرار کنید یعنی وارد استوری خود شده و صفحه را به سمت بالا بکشید. اکنون تعداد آرای دریافتی برای هر گزینه نظرسنجی در بالای صفحه قابل مشاهده است و در قسمت Voters نیز لیست رای دهندگان و نظر ثبت شده توسط آنها درج می شود.

علاوه بر این افراد رای دهنده نیز می توانند بلافاصله بعد از ثبت نظر خود، نتیجه کنونی نظرسنجی را در همان صفحه استوری مشاهده کنند.

 

 

در صورت مورد توجه بودن و استفاده از مطلب فوق  ،  لطفا در بازنشر آن از ما حمایت نمایید  و مطلب را با ذکر منبع درج کنید. چنانچه هرگونه سوال ، ابهام و یا نظر دیگری در این مورد دارید می توانید در قسمت دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید تا پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top