• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • تبدیل اینستاگرام به ویرایشگر عکس

تبدیل اینستاگرام به ویرایشگر عکس

نویسنده  تبدیل اینستاگرام به ویرایشگر عکس
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
 تبدیل اینستاگرام به ویرایشگر عکس

یکی از ترفندهای اینستاگرام که احتمالا تا به حال نمی‌دانستید، امکان استفاده از این برنامه به عنوان ویرایشگر است.

 

بدون شک ترفندهای اینستاگرام برای تمامی کاربران این شبکه جالب توجه خواهد بود. دراین مقاله به معرفی یکی از این ترفند های جدید شبکه اجتماعی محبوب که احتمالا از آن‌ها استفاده نکرده باشید، خواهیم پرداخت.Turn Instagram into a photo editor

ترفند اینستاگرام شگردهای اینستاگرام تکنیک‌های اینستاگرام ترفندهای Instagram

 

ویرایش عکس اینستاگرام

یکی از ترفندهای اینستاگرام که احتمالا تا به حال نمی‌دانستید، امکان استفاده از این برنامه به عنوان ویرایشگر است. این برنامه فیلترها و جلوه‌های ویژه‌ی زیادی دارد که بسیاری از کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند. اما شاید بخواهید از فیلترها استفاده کنید، اما در عوض عکسی هم منتشر نکنید. برای این کار کافی است که عکس خود را بارگذاری کنید، آن را ویرایش کنید، و در انتها پیش از انتشار آن‌ها، گوشی خود را روی حالت هواپیما قرار دهید.

البته پیش از هر کاری اطمینان حاصل کنید که گزینه Save  برای پست و استوری در تنظیمات اینستاگرام شما فعال باشد.

حال باید مراحل عادی انتشار پست و استوری را طی کنید. ابتدا عکس را وارد کنید، آن را ویرایش کنید، و پس از قطع اینترنت به اشتراک بگذارید. در این صورت با پیام ارور از سوی اپلیکیشن مواجه خواهید شد اما می‌توانید عکس نهایی را در گالری مشاهده کنید.

 

  1. بین خطوط در بیوگرافی و کپشن فاصله ایجاد کنید

Turn Instagram into a photo editor

ترفند اینستاگرام شگردهای اینستاگرام تکنیک‌های اینستاگرام ترفندهای Instagram

زمانی که کپشن می‌نویسید یا مشغول نوشتن بیوگرافی هستید، کیبوردتان دکمه رفتن به خط بعدی را ندارد. بنابراین کاربران چطور باید میان خطوط خود در کپشن یا بیوگرافی فاصله ایجاد کنند؟ برای حل این مشکل یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام را رو می‌کنیم. تنها با زدن کلید 123 در پایین سمت چپ کیبورد می‌توانید دکمه Return برای فاصله گذاری بین خطوط را پیدا کنید.

شاید این کار ساده باشد، اما بسیاری از کاربران اطلاعی از آن ندارند. من هم این موضوع را نمی‌دانستم تا این که یکی از دوستانم این ترفند را به من آموزش داد. البته راهکارهای دیگری مانند نوشتن کپشن در یک برنامه جانبی و کپی کردن آن وجود دارد، اما این روش بهترین راه است.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top