• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • زمان بندی پست‌های اینستاگرام پیش از انتشار

زمان بندی پست‌های اینستاگرام پیش از انتشار

نویسنده زمان بندی پست‌های  اینستاگرام پیش از انتشار
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
زمان بندی پست‌های  اینستاگرام پیش از انتشار

پست‌های خود را پیش از انتشار زمان بندی کنید - قابلیتی در برنامه‌های جانبی اینستاگرام که برای حساب‌های تجاری بسیار کاربری خواهد بود

بدون شک ترفندهای اینستاگرام برای تمامی کاربران این شبکه جالب توجه خواهد بود. دراین مقاله به معرفی یکی از این ترفند های جدید شبکه اجتماعی محبوب که احتمالا از آن‌ها استفاده نکرده باشید، خواهیم پرداخت.

 

زمان بندی پست‌های  اینستاگرام پیش از انتشار

ترفند اینستاگرام شگردهای اینستاگرام تکنیک‌های اینستاگرام ترفندهای Instagram

رتبه هفتم ترفندهای اینستاگرام مربوط به قابلیتی در برنامه‌های جانبی اینستاگرام است که برای حساب‌های تجاری بسیار کاربری خواهد بود.

بسیاری از کاربران روتین خاصی برای استفاده از این شبکه مجازی دارند. همچنین بسیاری از صاحبین کسب و کار و ادمین‌های پیج‌های تجاری تمایل دارند تا پست و استوری خود را در زمان‌های پر بازدید طول روز منتشر کنند تا بازخورد بیشتری دریافت کنند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، استفاده از برنامه‌هایی مانند HubSpot در ویندوز و tailwind در گوشی‌های موبایل به شما توصیه می‌شود. چنانچه صاحب یک اکانت تجاری هستید، حتما وارد یکی از این برنامه‌های شده و با اتصال اکانت خود به آن از مزایای زمانبندی پست استفاده کنید.

همانطور که گفته شد با انتشار پست‌ها در ساعات پر بازده می‌توانید تعامل کاربران با پیج کاری را افزایش دهید و به موفقیت و پیشرفت برند خود کمک کنید.

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top