• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • پنهان کردن عکس‌هایی که روی آن تگ شده‌اید

پنهان کردن عکس‌هایی که روی آن تگ شده‌اید

نویسنده پنهان کردن عکس‌هایی که روی آن تگ شده‌اید
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
پنهان کردن عکس‌هایی که روی آن تگ شده‌اید

بخش Photos of You عکس‌هایی را به نمایش می‌گذارد که کاربران شما را در پست خود تگ کرده‌اند.می‌توانید از نمایش آن‌ها با یک ترفند ساده جلوگیری کنید.

 

بدون شک ترفندهای اینستاگرام برای تمامی کاربران این شبکه جالب توجه خواهد بود. دراین مقاله به معرفی یکی از این ترفند های جدید شبکه اجتماعی محبوب که احتمالا از آن‌ها استفاده نکرده باشید، خواهیم پرداخت.Hide tagged photos

ترفند اینستاگرام شگردهای اینستاگرام تکنیک‌های اینستاگرام ترفندهای Instagram

بخش Photos of You عکس‌هایی را به نمایش می‌گذارد که کاربران شما را در پست خود تگ کرده‌اند. این عکس‌ها به طور خودکار در این بخش اضافه می‌شوند، اما می‌توانید از نمایش آن‌ها با یک ترفند ساده جلوگیری کنید. برای مشاهده تصاویری که بر روی آن‌ها تگ شده‌اید، به پروفایل خود رفته و بر روی علامت انسان زیر بخش بیوگرافی خود ضربه بزنید.

Hide tagged photos

ترفند اینستاگرام شگردهای اینستاگرام تکنیک‌های اینستاگرام ترفندهای Instagram

 

عکس‌هایی که روی آن تگ شده‌اید را پنهان کنید

اکنون باید روی یکی از عکس‌ها کلیک کنید و گزینه Edit را بزنید. در ادامه گزینه Manually Approve Tags یا نمایش دستی تگ‌ها را فعال کنید. سپس پست‌ها را انتخاب کنید و وقتی که همه‌ی آن‌ها را انتخاب کردید، روی عبارت Hide  کلیک کنید. در گام آخر باید گزینه Hide from Profile را انتخاب کنید. دقت کنید که این کار پست را حذف نمی‌کند بلکه باعث می‌شود پست مدنظر از پروفایل شما قابل مشاهده نباشد.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top