• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • تایید نمایش پست‌های تگ شده در پروفایل خود

تایید نمایش پست‌های تگ شده در پروفایل خود

نویسنده تایید نمایش پست‌های تگ شده در پروفایل خود
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
تایید نمایش پست‌های تگ شده در پروفایل خود

با تغییر تنظیمات این برنامه می‌توانید پیش از نمایش پست در پروفایل خود، برای انتشار پست تگ شده نوتیفیکیشن دریافت کنید.

 

بدون شک ترفندهای اینستاگرام برای تمامی کاربران این شبکه جالب توجه خواهد بود. دراین مقاله به معرفی یکی از این ترفند های جدید شبکه اجتماعی محبوب که احتمالا از آن‌ها استفاده نکرده باشید، خواهیم پرداخت.Confirm the display of tagged posts in your profile

ترفند اینستاگرام شگردهای اینستاگرام تکنیک‌های اینستاگرام ترفندهای Instagram

 

دریافت نوتیفیکیشن  برای تایید نمایش پست‌های تگ شده در پروفایل خود

زمانی که شخصی شما در پست خود تگ می‌کنید، به صورت خودکار این پست در بخش پروفایل شما نمایش داده خواهد شد. برای این که از این کار جلوگیری کنید باید یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام را به کار ببرید. با تغییر تنظیمات این برنامه می‌توانید پیش از نمایش پست در پروفایل خود، برای انتشار پست تگ شده نوتیفیکیشن دریافت کنید.

مانند ترفند قبل مراحل را طی کرده و به صفحه عکس‌های تگ شده برسید. اکنون روی گزینه Edit کلیک کرده و از بخش Tagging Options عبارت Add Manually را انتخاب کنید.

در صورتی که این گزینه را فعال کنید، هرگاه شخصی شما را در پست خود تگ کند، برای شما یک نوتیفیکیشن ارسال خواهد شد. در این صورت اینستاگرام برای افزودن عکس تگ شده به حساب کاربری شما به تایید شما نیاز خواهد داشت. می‌توانید با باز کردن عکس و لمس نام کاربری خود، روی عبارت Show on My Profile ضربه بزنید. همچنین اگر بخواهید عکس در پروفایل کاربری شما نمایش داده نشود، انتخاب گزینه Hide from My Profile مناسب خواهد بود.

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top