• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • جلوگیری از لایک کردن اشتباهی عکس‌ها

جلوگیری از لایک کردن اشتباهی عکس‌ها

نویسنده جلوگیری از لایک کردن اشتباهی عکس‌ها
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
جلوگیری از لایک کردن اشتباهی عکس‌ها

برای جلوگیری از لایک کردن اشتباهی عکس‌ها می‌توانید در هنگام دیدن پست‌های این برنامه اینترنت گوشی خود را روی حالت Airplane Mode قرار دهید.

 

بدون شک ترفندهای اینستاگرام برای تمامی کاربران این شبکه جالب توجه خواهد بود. دراین مقاله به معرفی یکی از این ترفند های جدید شبکه اجتماعی محبوب که احتمالا از آن‌ها استفاده نکرده باشید، خواهیم پرداخت.Avoid liking photos incorrectly

ترفند اینستاگرام شگردهای اینستاگرام تکنیک‌های اینستاگرام ترفندهای Instagram

 

جلوگیری از لایک کردن اشتباهی عکس‌ها 

ساده‌ترین کاری که می‌توان در اینستاگرام انجام داد، لایک کردن پست افراد مختلف است. اما این سادگی گاهی کار دست کاربران این برنامه می‌دهد. در واقع ثبت لایک در این شبکه مجازی آنقدر آسان است که برخی اوقات ممکن است تصادفی فردی را به اشتباه لایک کنید. مثلا شاید در حین تماشای پستی به طور غیر ارادی دوبار دستتان روی صفحه بخورد و پستی که تمایل ندارید، لایک شود.

جهت جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند، می‌توانید در هنگام دیدن پست‌های این برنامه اینترنت گوشی خود را روی حالت Airplane Mode قرار دهید. در این صورت به راحتی می‌توانید وارد فید اینستاگرام شده و بدون داشتن دسترسی اینترنت پست‌ها را مشاهده کنید و ترسی از لایک شدن تصادفی نیز نداشته باشید، حتی اگر دو بار روی صفحه ضربه بزنید.

اما اگر از ابتدا گوشی خود را روی حالت پرواز قرار داده باشید، اینستاگرام نمی‌تواند عکس‌های فید شما را بارگذاری کند. بنابراین ابتدا وارد این برنامه شوید، اجازه دهید عکس‌ها بارگیری شوند و در انتها با خاموش کردن اینترنت یا وای فای گوشی خود، پست‌ها را تماشا کنید. اگر به انتهای فید رسیدید و تمایل داشتید پست‌های بیشتری تماشا کنید، روند گفته شده را تکرار کنید.

فعال کردن حالت هواپیما در گوشی آیفون: می‌توانید صفحه را از پایین به بالا بکشید و روی علامت هواپیما ضربه بزنید. همچنین می‌توانید از بخش تنظیمات wifi این حالت را فعال کنید.

فعال کردن حالت هواپیما در گوشی اندروید: صفحه را از بالا به پایین بکشید و روی آیکون هواپیما را ضربه بزنید.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top