• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • مشاهده پست‌های یک لوکیشن خاص

مشاهده پست‌های یک لوکیشن خاص

نویسنده مشاهده پست‌های یک لوکیشن خاص
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
مشاهده پست‌های یک لوکیشن خاص

یکی از ترفندهای اینستاگرام که می‌تواند جالب باشد، تماشای پست‌ها، ویدیوها و محتواهایی است که در یک منطقه خاص هستند.

 

بدون شک ترفندهای اینستاگرام برای تمامی کاربران این شبکه جالب توجه خواهد بود. دراین مقاله به معرفی یکی از این ترفند های جدید شبکه اجتماعی محبوب که احتمالا از آن‌ها استفاده نکرده باشید، خواهیم پرداخت.View posts in a specific location

ترفند اینستاگرام شگردهای اینستاگرام تکنیک‌های اینستاگرام ترفندهای Instagram

 

یکی از ترفندهای اینستاگرام که می‌تواند جالب باشد، تماشای پست‌ها، ویدیوها و محتواهایی است که در یک منطقه خاص، مثلا در نزدیکی محل زندگی شما منتشر شده‌اند. این ترفند می‌تواند در بسیاری موارد کاربردی باشد، مثلا زمانی که در سفر هستید و قصد دارید یک رستوران مناسب پیدا کنید، می‌توانید عکس‌های گرفته شده در آن منطقه را پیدا کنید و از آن رستوران استفاده نمایید.

  • تماشای پست‌های یک منطقه خاص

شما می‌توانید از روش‌های مختلفی پست‌های یک منطقه را پیدا کنید. می‌توانید یک مکان خاص را جستجو کنید و یا این که مکان مدنظر خود را از روی یک Geotag انتخاب کنید. برای سرچ مکان مورد نظر خود باید به صفحه جستجو در اینستاگرام وارد شوید و از چهار تب بالای صفحه، گزینه places را انتخاب نمایید. در این بخش می‌توانید به سادگی و با تایپ منطقه مکانی مدنظر خود، تمامی پست‌های لوکیشن خود را پیدا کنید.

همچنین برای دیدن پست‌هایی که از یک Geotag برخوردار هستند، عکسی که دارای این تگ است را انتخاب کنید و روی تگ آن کلیک نمایید. اکنون پست‌های برتر و اخیری که دارای این Geotag هستند نمایش داده خواهند شد.

  • تماشای پست‌های نزدیک به محل زندگی شما

مراحل بالا برای رسیدن به بخش places را طی کنید. اکنون یک گزینه با عنوان Nearby places ظاهر می‌شود که می‌توانید با کلیک روی آن تمامی تگ‌های نزدیک به منطقه مکانی خود را تماشا کنید.

View posts in a specific location

ترفند اینستاگرام شگردهای اینستاگرام تکنیک‌های اینستاگرام ترفندهای Instagram

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top