• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • چند نکته برای افزایش فالوور در توییتر

چند نکته برای افزایش فالوور در توییتر

نویسنده چند نکته برای افزایش فالوور در توییتر
نویسنده : مهندس فائزه مهربان
    امتیاز کاربران : 5 از 5
چند نکته برای افزایش فالوور در توییتر

تجارت های موفق و هوشمند از فالوورهای معمولی مشتریان وفادار می سازند.

توییتر به عنوان یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر شناخته شده است ، که می تواند در راستای ارتقاء تجارت و بازاریابی به شما کمک کند . در این مقاله قصد داریم به شما آموزش بدهیم که چگونه مخاطبانتان را افزایش بدهید، البته مهم تر از افزایش فالور این است که به مخاطبان هدفتان دست پیدا کنید یعنی افرادی که احتمال بیشتری وجود دارد که با شما ارتباط برقرار کنند و طرفداران یا مشتریان جدید شوند.

تجارت های موفق و هوشمند از فالوورهای معمولی مشتریان وفادار می سازند. بی تردید یکی از مهمترین ابزارهای آنلاین و کارآمد در این زمینهTwitter  خواهد بود . اکثر دوست داران شبکه های اجتماعی ترجیح میدهند در کوتاه ترین زمان به هدفشان برسند که تویتر این امکان را برای مخاطبینش محیا کرده است؛ در تویتر باید اصل مطلب را نوشت و فضایی برای گزافه گویی وجود ندارد .

برتری توییتر نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی:

اصلی ترین نکته‌ خاص بودن کاربران توئیتر است چراکه کاربران توئیتر از دانش فنی بیشتری نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی دیگر برخوردارند. همین امر موجب بالا رفتن سطح کیفی فعالیت در این شبکه‌ی اجتماعی شده .

یکی از راه های پیشرفت در توییتر خرید فالوور جهت کسب اعتبار می باشد به این معنی که ابتدا با خرید فالوور اعتبار اولیه خود را در توییتر بدست آورید ولی خیلی زودتر از آن که تصورش را بکنید این فالوور های تغلبی کار شما را کساد خواهند کرد .کمی فکر کنید امکان ندارد که پیجی 4000 فالوور داشته باشد اما تنها 50 لایک دریافت کند ، حتی برای محبوبیت هم راه درست را انتخاب کنید .

ریتوئیت شدن

در تمام صفحات اجتماعی شما نیاز دارید تا صفحتون کاربران دائمی داشته باشد و در طول زمان کاربران بیشتری هم به آنها اضافه شود ، یکی از راه های کاربردی برای جذب فالوور بیشتر در توییتر این است که مطلب شما نقدر سرگرم کننده ، آموزشی ، چالش برانگیزو... باشد که مخاطبین شما توئیت شما را به اشتراک بگذارند .

قابلیت Retweet کردن در توییتر به کمک شما می آید و بدون هیچ گونه هزینه ایی می توانید چندین فالور به دست بیاورید . ریتوئیت کردن برای کاربران بسیار ساده است و چندان پیچیدگی خاصی هم ندارد اما در اینجا ملاک اصلی ریتوئیت کردن ، کیفیت و ارزش اشتراک گذاری آن مطلب برای کاربران خواهد بود .

قبل از به اشتراک گذاری هر مطلبی یک دور خودتان به عنوان مخاطب آن را مطالعه کنید و از جذابیت آن مطمئن بشید

یک بیوگرافی جالب و خواندنی بنویسید

اگر نام کاربری و یک بیوگرافی قابل قبول برای هوش مصنوعی توئیتر نداشته باشید، توییتر صفحه شما را در نتایج جستجوها قرار نمی دهد. بیوگرافی (Bio) اولین بخشی است که کاربران و فالوورهای شما به آن توجه می کنند درست مثل متن معرفی نامه در یک جلسه ی مهم خواهد بود. بنابراین مطمئن شوید که بیوگرافی شما غنی و شامل اطلاعات جذب کننده کافی می باشد و مطمئن شوید که می توانید از این بخش بیشترین استفاده را برای جذب فالور داشته باشید .

صفحه توییتر خودتان را معرفی کنید

آدرس یا لینک صفحه توییترتان را در صفحات مختلف منتشر کنید. به طور مثال می توانید از امضای ایمیل ، وب سایت ، کانال تلگرام ،اینستاگرام ، فیسبوک و...استفاده کنید . با این کار صفحه رسمی خودتان را در طیف وسیع تری معرفی می کنید و احتمال بالا بردن فالورهاتون از این طریق بیشتر خواهد بود .

پست گذاری

مسلماً اشتراک گذاری مطالب و توئیت های شما یکی از اصلی ترین راه های جذب فالوور می باشد. برای پست گذاری باید برنامه خاصی داشته باشید و بدانید دقیقا کاربرانتان از چه مطالبی لذت می برند و برای آنها چالش برانگیز خواهد بود . حواستان باشد حتی یک کامنت هم می تواند برای شما حیاطی باشد تا سریعتر رشد کنید و صفحتان به عنوان یکی از محبوبترین صفحات توییر شناخته شود .

بر اساس تجزیه و تحلیل بیش از 40000 توئیت توسط Hootsuite ، بهترین زمان برای ارسال پست در توییتر از ساعت 3 بعد از ظهر تا 10 شب در روزهای دوشنبه تا جمعه است . اما شما می توانید ساعت های مختلفی را امتحان کنید تا بدانید بهترین زمان برای شما چه ساعتی خواهد بود .

سرگرم کننده باشید

اینکه شما برای کسب و کارتان و معرفی محصولاتی که ارائه می دهید صفحه ایی در توییتر ایجاد کردید کاملا قابل قبول خواهد بود اما اگر مطالب شما در زمینه های آموزشی و تفریحی هم حرفی برای گفتن داشته باشد می توانید افراد بیشتری را با خودتان هم سو و هم مسیر کنید .

نویسنده ی عالی باشید

اطلاعات زیادی را در چند کلمه بیان کردن کار ساده ای نیست ، باید بتوانید در کوتاه ترین جمله منظورتان را برسانید و به مقصود دلخواهتان هم دست پیدا کنید . شما در تویتر تنها 280 کاراکتر در اختیار دارید یاد بگیریم که کوتاه و مفید بنویسیم .

چالش ها و مسابقات

چالش ها و مسابقات همیشه بازخورد خوبی خواهند داشت ، سعی کنید هم جهت با مسائل کشور و یاشهری که در آن زندگی میکنید پیش بروید به این روش می توانید با فالوورهاتون تعامل داشته باشید وبحث کنید .

می توانید از آنها بپرسید که دوست دارند در چه زمینه ایی شما برای آن ها پست بگذارید (البته در چهارچوب کاری خودتان ) به طور مثال شما یک شرکت نرم افزاری دارید می توانید با پرسیدن این سوال آگاهی لازم را پیدا کنید که همراهان شما به چه نرم افزارهایی علاقه بیشتری دارند و مسیر حرکت خودتان را با علایق آنها هم سو کنید .

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top