• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • چند نکته برای افزایش فالور در اینستاگرام

چند نکته برای افزایش فالور در اینستاگرام

نویسنده چند نکته برای افزایش فالور در اینستاگرام
نویسنده : مهندس فائزه مهربان
    امتیاز کاربران : 3 از 5
چند نکته برای افزایش فالور در اینستاگرام

افرادی با سطح آگاهی متفاوت روزانه صفحه شما را رصد می کنند باید بتوانید از بین آنها افرادی که برای بیزینس شما مفید هستند را پیدا کنید .

قبل ازاینکه واردمبحث افزایش فالوربشیم بایدبدانید که جدای ازاینکه هدف اصلی شما از افزایش فالور این است که یک کسب و کار راه اندازی کنید باید بدانیدکه چه طوری بااجتماع افرادی که دراینستاگرام زندگی می کنندرفتارکنید.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

افرادی که از صبح تا پاسی از شب حدود 3 ساعت و یا بیشتر از زمان خودشان را صرف اینستاگرام می کنند و پیج های زیادی را رصد می کنند در مقابل شما باید از تمام آنها بهتر باشید چه از نظر بار علمی و چه از نظر سرگرمی ، این افراد قطعا نظرات و دیدگاه های متفاوت تری نسبت به یکدیگرهم دارند. تنها جمله ی درستی که می توان برای این دسته از مردم در نظر گرفت همان زندگی در اینستاگرام است.

اجتماع افرادی که شما با آنها رو به رو هستید گاهاً می توانند  افرادی تحصیل کرده باشند و یا یک کودک 13 ساله ،باید بیاموزیم که چگونه از بین میلیاردها آدم افرادی را پیدا کنیم که کسب و کار ما براشان جذابیت دارد . در ادامه این مقاله لیستی از اصلی ترین موضوعاتی که در این زمینه کاربرد دارند را بررسی خواهیم کرد.

تصویر با کیفیت

عکس و یا فیلمی که برای به اشتراک گذاشتن انتخاب می کنید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد که قبل از هر چیزی از نظر بصری روی مخاطب تاثیر بگذارد.

#هشتگ ها مهم هستند

تحقیق کنید که در زمینه فعالیت شما چه هشتگ هایی بیشترین میزان استفاده را دارد و از آنها استفاده کنید . می توانید هشتگ ها را در پایان پست و یا در اولین کامنت بعد از پست بیاورید در هر دو صورت تاثیر یکسانی خواهند داشت.

مسابقات 

در زمینه کاری خودتان مسابقه ایی طراحی کنید و از مخاطبینتان بخواهید دوستانشان را منشن کنند و در نهایت از بین انها قرعه کشی ترتیب بدهد ؛ گاهی اوقات این منشن شدن باعث ناراحتی افراد می شود ، می توانید برای افرادی که منشن می شوند هم هدایایی ترتیب بدهید که این مسابقه به یک برگ طلایی برای شما تبدیل شود.

اما منشن کردن در اینستاگرام به چه معناست؟

 منشن کردن در واقع به معنای اشاره کردن است. با استفاده از قابلیت منشن کردن در اینستاگرام شما می‌توانید در هر کامنت‌ خود به فرد خاصی اشاره کنید. این عمل با تایپ @ در ابتدای متن و انتخاب اکانت کاربر مورد نظر و سپس تایپ متن انجام می‌شود.

پست گذاری

باید حواستان باشد در زمان های مشخصی پست بگذارید تا کاربرانتان هیشه در آن زمان منتظر پست جدید شما باشند ، خیلی بهتر است که این پست گذاری به صورت روزی یک پست باشد تا باعث ناراحتی مخاطبینتان نباشد و اینکه به زمان آن دقت کنید ، کاربران اینستاگرام معمولا ساعات اولیه روز ، در اواسط روز ، شب به هنگام استراحت حتما پیج اینسگرامشان را چک می کنند ؛ پست گذاری در این ساعات می توانند به نفع شما باشد .

بیو

بیو پیج برای شما مثل ویترین مغازه عمل میکند باید به زیبایی تزئین شده باشد ، یعنی اینکه عکسی که برای پروفایلتان انتخاب می کنید باید بازگو کننده فعالیت شما باشد که از ابتدا مشخص باشد این یک پیج شخصی نیست و صد البته که باید در بیو پیجتون از هشتگ ها هم استفاده کنید.

هشتگ ها در اینسستاگرام معرف این هستند که شما در چه زمینه ایی کار می کنید ، هشتگ هایی که در بیو از آنها استفاده می کنید از اهمیت بیشتری نصبت به هشتگ های زیر پست برخوردارند؛ در ضمن شما می توانید در بیو از 3 هشتگ و در زیر پست ها از 11 هشتگ استفاده کنید .

کاربرانتان مهم هستند

سعی کنید در کمترین زمان پاسخ سوالات و نظرات بازدیدکنندگان پیجتان را بدهید ، با این کار به آنها نشان می دهید که نظرات آنها برای شما اهمیت دارد و شما برای آنها دارید فعالیت می کنید ؛این امر به محبوب شدن شما کمک می کند .

دقت داشته باشید که هدف شما از داشتن یک صفحه در اینستاگرام با تعداد ممبر بالا تنها فروش محصولتان نیست ، شما می توانید با ارائه خدمات پس از فروش ویژه و منحصر به فرد خودتان خریداران و کاربرانتان را به صورت دائمی کنار خودتان نگه دارید .

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top