• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • از این پس سایت ها به قابلیت پرداخت با android pay مجهز می شوند

از این پس سایت ها به قابلیت پرداخت با android pay مجهز می شوند

نویسنده از این پس سایت ها به قابلیت پرداخت با android pay مجهز می شوند
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
از این پس سایت ها به قابلیت پرداخت با android pay مجهز می شوند

سرویس های پرداختی android pay و apple pay جای خود را میان کاربران زیادی باز کرده اند به گونه ای که در آینده ای نه چندان دورمیتوانند سهم زیادی از بازار پرداخت های مبایلی را به خود اختصاص دهند.

در حال حاضر امکان استفاده از سیستم پرداخت گوگل موسوم به اندروید پی در دنیای واقعی وجود دارد؛ اما اینکه چطور می توان از آن در سایت های آنلاین استفاده کرد، پرسشی ست که در ادامه خبر به آن پاسخ خواهیم داد.

به دلیل همکاری اخیر اندروید پی با ویزا و مسترکارت، از این پس کاربران این سرویس پرداخت موبایلی می توانند هزینه مربوط به خریدهایشان را از طریق سایتی که از خدمات Visa Checkout یا Masterpass پشتیبانی می کند، پرداخت کنند. Visa Checkout و Masterpass خدمات جدید دو شرکت ویزا و مسترکارت برای حضور در عرصه پرداخت آنلاین به حساب می آیند. احتمالاً هدف از راه ‌اندازی این دو سرویس رقابت با پی ‌پال و اپل ‌پی است، چرا که آن ها هم با روش های مختلف از جمله مرورگر سافاری، بر روی اسمارت فون ها در دسترس هستند.

این اقدام گوگل، حرکتی بزرگ در جهت راه اندازی یک سیستم پرداخت جهانی توسط این شرکت است و به کاربران این امکان را خواهد داد تا تنها با یک اسکن سریع اثر انگشت در دستگاه اندرویدی شان پرداخت موردنظر خود را انجام دهند. به زبان دیگر، شما برای انجام پرداخت های آنلاینتان دیگر نیازی به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور نخواهید داشت و فقط کافیست حساب کاربری Visa Checkout یا Masterpass خود را به اکانت اندروید پی متصل سازید.

لازم به ذکر است که گوگل اعلام کرده این امکان جدید تا اوایل سال 2017 عرضه نخواهد شد، بنابراین علاقه مندان به انجام خریدهای آنلاین باید تا آن زمان از اندروید پی برای کروم استفاده کنند.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top