• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • نحوه کار با قابلیت IGTV اینستاگرام

نحوه کار با قابلیت IGTV اینستاگرام

نویسنده نحوه کار با قابلیت IGTV اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 5 از 5
نحوه کار با قابلیت IGTV اینستاگرام

آموزش استفاده از IGTV اینستاگرام ، ایجاد کانال و فیلم‌ های طولانی‌.

همانطور که می دانید مدتی قبل قابلیت ویژه و جدیدی به نام IGTV به برنامه اینستاگرام افزوده شد ، از آنجایی که محدودیت زمانی در ویدیوهای اینستاگرام وجود داشت ، در نهایت این کمپانی از جدیدترین پلت ‌فرم خود با عنوان IGTV  در رویداد سانفرانسیسکو رونمایی کرد.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

به IGTV اینستاگرام خوش آمدید (معرفی IGTV توسط اینستاگرام)

کاربرانی که در اینستاگرام خود ویدیوهای مختلفی را منتشر می ‌کنند ، اکنون با استفاده از این ویژگی می توانند ویدیوهایی تا سقف یک ساعت را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

برای استفاده از این قابلیت باید به دنبال لوگوی کوچک یک تلویزیون که در کنار دکمه ارسال پیام دایرکت در بالای صفحه قرار دارد ، بگردید.

IGTV  به طور خاص برای ویدیوهای عمودی (نحوه نگه داشتن گوشی به صورت عمودی) با کیفیت بالا و مدت زمان بیش از ۶۰ ثانیه ساخته شده است.

علاوه بر این  ، قابلیت این را دارد که به عنوان یک برنامه مستقل در سیستم‌ عامل‌ های اندروید و آی ‌او اس مورد استفاده قرار بگیرد ، همچنین می ‌توان در اینستاگرام نیز به ‌راحتی از آن استفاده کرد.به همین دلیل باید انتظار آن را داشت که این بستر مورد استقبال شدید کاربران اینستاگرام قرار بگیرد.

در حال حاضر این برنامه در فروشگاه ‌های اپ استور و گوگل ‌پلی در دسترس کاربران قرار گرفته که شما می ‌توانید به صورت جداگانه از آن استفاده کنید. همچنین اگر اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود به‌ روزرسانی کنید ، حتما متوجه دکمه جدید IGTV در درون برنامه خواهید شد.

در ادامه این مطلب نحوه کار با این پلت ‌فرم جالب را برای علاقه ‌مندان برای انتشار ویدئوهای طولانی‌ مدت در اینستاگرام توضیح می دهیم ؛ با ما همراه باشید.

آموزش قرار دادن ویدیو در IGTV اینستاگرام

به دلیل همکاری IGTV  و اینستاگرام ، تا زمانی که شما از برنامه اصلی اینستاگرام خود استفاده می ‌کنید ، نیازی نیست که یک حساب کاربری جداگانه IGTV را ایجاد نمایید.

تمام کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه ادامه (Continue) بزنید.

سپس صفحه ‌ای که در تصویر مشاهده می ‌کنید در واقع اولین چیزی است که شما بعد از ورود به IGTV  با آن مواجه خواهید شد.این برنامه ویدیوهایی که فکر می ‌کند شما به آن ‌ها علاقه دارید را ، به ‌طور خودکار در تب For You  نشان می ‌دهد.

ویدئوهای موجود در پس ‌زمینه پخش خواهند شد اما صدای پیش ‌فرض آن‌ ها خاموش است.اگر بخواهید ویدیوهارا تماشا کنید ، کافی است از طریق کاشی‌ های پایین تب‌ ها ، اسکرول کنید و یکی یکی آن‌ها را مشاهده نمایید.

در تب  Following نیز قادر خواهید بود ویدیوهای افرادی که قبلا در برنامه اینستاگرام اصلی آن‌ها را فالو کرده ‌اید ، تماشا کنید.همچنین در قسمت  Popular شما ویدیوهای محبوب از افرادی که آن ‌ها را فالو نکرده ‌اید ، مشاهده می کنید.

تب  Popular در اصل بیشتر شبیه تب Explore در اینستاگرام است که در آن اینستاگرام به شما کمک می ‌کند تا بتوانید افراد بیشتری که با سلایق شما همسان هستند ، کشف کرده و آن ‌ها را فالو کنید. پس از اینکه ویدیوی مدنظر خود را پیدا کردید ، کافی است بر روی صفحه ضربه بزنید تا کاشی ‌های پایین صفحه را حذف کرده و در نهایت ویدیو را به صورت تمام‌ صفحه مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که تمام فیلم ‌های IGTV  برای ویدیوهای عمودی ساخته شده ‌اند ، بنابراین حتی اگر سعی کنید گوشی خود را به حالت افقی بچرخانید ، ویدیو به صورت عمودی باقی خواهد ماند.


 

علاوه بر این کاربران امکان استفاده از گزینه هایی مانند ارسال لینک ‌ها و اطلاعات بیشتر در کنار ویدیو‌های خود نیز در اختیار دارند که برای دیدن آن ‌ها ، کافی است روی عنوان ویدیو در بالای صفحه ضربه بزنید.

در IGTVشما می توانید ویدیوهای افراد مختلف را لایک کنید و یا حتی کامنت بگذارید ، مانند کاری که در اینستاگرام انجام می دهید ، دقیقا به همان شکل روی دکمه قلب و یا ارسال نظر در پایین ویدیو ضربه بزنید.

علاوه بر این اینستاگرام واکنش‌های از پیش تعیین شده ایموجی را برای ویدیوها اضافه کرده است. شما فقط می ‌توانید بر روی یک ایموجی ضربه بزنید و آن را به ویدیوی فرد ارسال کنید.

IGTV  بسیاری از ویژگی ‌ها و قابلیت ‌های اشتراک ‌گذاری را به همان اندازه اینستاگرام در خود جای داده است. به عنوان مثال ، شما می‌ توانید یک لینک مستقیم به یک ویدیو دریافت کنید یا آن را در قالب یک پیام مستقیم (دایرکت) در اینستاگرام ارسال نمایید.

اگر هنگام تماشای یک ویدیو در IGTV آن را متوقف کنید ، IGTV قسمت‌ هایی که تماشا نکرده اید را به شما یادآوری می کند.

بنابراین می ‌توانید ویدیوی مورد نظر را دوباره در زیر تب ادامه مشاهده (Continue Watching) پیدا کنید.

طریقه ی ساخت کانال در IGTV برای آپلود ویدئوها

همانطور که می دانید ، در واقع IGTV  بخشی از اینستاگرام محسوب می ‌شود اما برای این ‌که بتوانید یک ویدیو را در آن قرار دهید ، باید یک کانال برای خود بسازید که البته انجام این کار چندان هم سخت نیست.

برای ایجاد یک کانال باید روی آیکن چرخ‌ دنده در IGTV ضربه بزنید و سپس گزینه  Create Channelرا انتخاب کنید.

با این کار چند صفحه برای ارائه راهنمایی‌ های بیشتر به شما نشان داده می‌ شود ، سپس بر روی گزینه Next کلیک کنید. پس از پایان ارائه صفحات ، مجددا گزینه Create Channel به شما نشان داده می‌ شود ، بر روی آن کلیک کنید.اکنون کانال شما ساخته شد.

نکته:  شما با هر اکانت فقط قادر به ساخت یک کانال هستید.

نحوه آپلود فیلم در کانال

زمانی که کار ساخت کانال تمام شد ، شما می ‌توانید به ‌راحتی و فقط با کلیک بر روی تصویر نمایه خود به صفحه مورد نظردسترسی پیدا کنید.

در این صفحه اگر روی دکمه “+” کلیک کنید ، می ‌توانید فیلم ‌های مورد نظر خود را در IGTV آپلود نمایید.

توجه داشته باشید که شما نمی ‌توانید ویدیو را داخل برنامه IGTV ضبط کنید ، بنابراین مجبور هستید فعلا آن‌ها را به ‌صورت جداگانه از گالری خود آپلود کنید.

در IGTV نیز مانند استوری ها اینستاگرام ، شما می توانید متن و تصاویر دلخواهتان را روی ویدیو قرار دهید.این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که نمی ‌خواهند به صورت مستقل از برنامه IGTV استفاده کنند هم در داخل برنامه اصلی اینستاگرام نیز وجود دارد.

 

امیدواریم که از مقاله ی فوق بهره کافی را برده باشید ، در صورت مورد توجه بودن و استفاده از مطلب  ،  لطفا در بازنشر آن از ما حمایت نمایید  و مطلب را با ذکر منبع درج کنید. چنانچه هرگونه سوال ، ابهام و یا نظر دیگری در این مورد دارید می توانید در قسمت دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید تا پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

نظرات

آموزش مالیاتتاریخ : ۱۳۹۷/۰۸/۲۶

مطلب خیلی خوبو پر باری بود،اگه ممکنه یه مطلب آموزشم در مورد پخش لایو تو آپارات بزارید ممنون

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top