• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • محدودیت‌ هایی در اینستاگرام که جالب است بدانید

محدودیت‌ هایی در اینستاگرام که جالب است بدانید

نویسنده محدودیت‌ هایی در اینستاگرام که جالب است بدانید
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 3 از 5
محدودیت‌ هایی در اینستاگرام که جالب است بدانید

در این مطلب می‌ خواهیم به طور دقیق و کامل در رابطه با محدودیت های اینستاگرام صحبت کنیم و اطلاعات مناسبی را در اختیارتان قرار دهیم.

اینستاگرام برای خودش دنیایی بزرگ است ، از کسب درآمد گرفته تا ویدئوهای خنده ‌دار و همه چیز را در اختیار ما قرار می‌ دهد اما این دنیا هم برای خودش محدودیت‌هایی دارد. مثلا تعداد فالو کردن ، تعداد آنفالو کردن و حتی لایک کردن در اینستاگرام نامحدود نیست و باید حواسمان جمع باشد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله‌ درباره محدودیت‌های اینستاگرام (مخصوصا محدودیت فالو در اینستاگرام) حرف بزنیم.

  

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

محدودیت فالو در ایستاگرام

احتمالا همانطور که تا الان متوجه شدید ، تعداد افرادی که شما می ‌توانید در اینستاگرام فالو کنید نامحدود نیست و از یک جا به بعد ، اینستاگرام این کار را متوقف می‌ کند. دلیل اینستاگرام برای این کار (طبق گفته خودِ اینستاگرام) جلوگیری از اسپم (spam) است.

حالا به نظر شما حداکثر افرادی که می ‌توانید در اینستاگرام فالو کنید چقدر است؟ شما فقط می ‌توانید ۷۵۰۰ نفر را در اینستاگرام فالو کنید و اگر از این رقم بالاتر بروید ، اینستاگرام پیغامی برای شما می ‌فرستد و اگر به فالو کردن ادامه بدهید ممکن است که از طرف اینستاگرام بلاک شوید.

البته خیلی از ماها این تعداد افراد را در اینستاگرام فالو نمی ‌کنیم اما اگر شما جزء کاربران بسیار فعال اینستاگرام هستید بهتر است این مسئله یادتان باشد و اگر به این مرز نزدیک شدید می ‌توانید فهرست افراد یا پیج‌ هایی که فالو می ‌کنید را دوباره بررسی کنید.

احتمال زیاد تعدادی پیج خواهند بود که فعالیت چندانی نداشته ‌اند و یا اهمیت چندانی ندارند. شما به راحتی می‌ توانید این پیج ‌ها را آنفالو کنید تا برای پیج ‌های جذاب ‌تر و مفیدتر جا داشته باشید.

رقمی که در بخش بالا گفتیم ، یک رقم کلی است. یعنی مهم نیست که شما تعداد ۷۵۰۰ پیج را در طی یک سال فالو کرده‌ اید یا چند سال.

علاوه بر این محدودیت ، اینستاگرام محدودیت دیگری هم برای فالو کردن دارد و آن هم به صورت ساعتی یا روزانه حساب می ‌شود. طبق به ‌روز رسانی جدید اینستاگرام ، شما نمی ‌توانید در ظرف یک ساعت ، بیش از ۶۰ نفر یا پیج را فالو کنید.

البته در مورد افرادی که شما را فالو می ‌کنند (یا همان فالوور شما هستند) هیچ محدودیتی وجود ندارد و هرچقدر که تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام بالا برود ، با هیچ محدودیتی روبرو نخواهید شد.

 

محدودیت لایک در اینستاگرام

علاوه بر تعداد فالو ، اینستاگرام در مورد تعداد لایک هم محدودیت‌ هایی برای کاربران ایجاد کرده است. البته این محدودیت فقط به صورت ساعتی است. شما در طی یک ساعت نمی ‌توانید بیش از ۳۵۰ بار پست لایک کنید و اگر این کار را انجام بدهید ممکن است حساب کاربری شما قفل یا بلاک بشود.

البته این تعداد لایک در یک ساعت رقم خیلی بالایی است و هر کسی نمی ‌تواند به این رقم برسد مگر اینکه یک حساب کاربری توسط چند نفر استفاده شود و یا اینکه از ابزاری مثل بات استفاده کنید که خودش بصورت خودکار پست‌ های بقیه را لایک کند. در هر صورت اطلاع داشته باشید و سعی کنید کنترلش کنید.

محدودیت کامنت در اینستاگرام

کامنت ها در اینستاگرام از نظر طول هیچ محدودیتی ندارند اما طبیعتا جالب نیست که شما در کامنت خود چهار صفحه مطلب تایپ کنید.اینستاگرام برای جلوگیری از تداخل کامنت ها و ایجاد یک حالت قابل درک تر ، کامنت های بلند را به طور کامل نشان نمی ‌دهد و حدود 240 کاراکتر آن ها را در زیر پست نشان خواهد داد و یک آیکون با نماد "سه نقطه" هم در کنار کامنت طولانی مورد نظر قرار می ‌دهد که کاربران علاقمند با لمس این آیکون می ‌توانند به کل محتوای تایپ شده کامنت دسترس پیدا کنند.

اما برخلاف طول کامنت ، ظاهرا برای تعداد کامنت های مجاز محدودیتی قرار داده شده و هر کاربر می ‌تواند در یک ساعت نهایتا 60 کامنت زیر پست های دیگری ثبت کند.

 

محدودیت #هشتگ در اینستاگرام

بله حتی #هشتگ هم در اینستاگرام محدودیت دارد ، البته راستش را بخواهید این قضیه کمی خوشحال کننده است چون حتما شما هم دیده‌ اید که بعضی‌ ها دیگر به اصطلاح شورش را درآورده‌اند. شما برای هر پست اینستاگرامی که منتشر می ‌کنید فقط از ۳۰ تا #هشتگ می‌ توانید استفاده کنید.

 

محدودیت تعداد کاراکتر کامنت یا کپشن در اینستاگرام

اینستاگرام برای بخش‌ های مختلفی که شما در آن از کلمات یا ایموجی ‌ها استفاده می ‌کنید محدودیت ‌هایی ایجاد کرده است که با تعداد کاراکتر حساب می ‌شود. مثلا شما اگر عبارت “متولد فروردین” را در نظر بگیرید ، ۱۳ کاراکتر دارد: ۱۲ حرف و یک فاصله. بله! کلمه ، فاصله ، خط تیره ، هشتگ ، ایموجی و کلا هر چیزی که با کیبورد وارد می ‌کنید یک کاراکتر حساب می ‌شود و این کاراکترها محدودیت دارند.

تعداد کاراکترهای اسم حساب کاربری شما نمی‌ تواند بیشتر از ۳۰ کاراکتر باشد.

تعداد کاراکترهای بیوی شما (Bio) نمی ‌تواند بیشتر از ۱۵۰ کاراکتر باشد.

حالا در مورد کپشن زیر پست چه؟ همانطور که ممکن است حدس زده باشید این‌ ها هم محدودیت دارند. اینستاگرام از اول این محدودیت را اعمال نکرده بود اما بعدها که پست ‌های زیادی با کپشن ‌ها و کامنت‌ های بسیار طولانی منتشر شدند ، اینستاگرام هم در نسخه جدیدش محدودیت ۲۲۰۰ کلمه ‌ای اعمال کرد: یعنی شما در نوشتن کپشن یا کامنت‌ هایتان فقط ۲۲۰۰ کاراکتر فضا دارید و بیشتر از آن نمی ‌توانید بنویسید.

محدودیت تعداد پست در اینستاگرام

شما هیچ محدودیتی در اینستاگرام برای تعداد پست ‌های خودتان ندارید و هر چقدر که دلتان بخواهد می ‌توانید پست بگذارید.

 محدودیت دایرکت در اینستاگرام

دقیقا محدودیت های اینستاگرام که برای لایک و فالو در نظر گرفته شده ‌اند برای دایرکت هم وجود دارند. یعنی هر کاربر در طول یک ساعت قادر به ارسال بیشتر از 60 دایرکت نخواهد بود. در صورتی که اینستاگرام متوجه شود شما با ارسال محتوای نامناسب از طریق دایرکت سعی در دور زدن قوانین آن را دارید ، خیلی زود اکانتتان را به حالت اکشن بن منتقل و در صورت تدوام این مشکل ، ممکن است اکانتتان را فول بن کند.

نکته: طبق گزارش های به دست آمده اکانت های اینستاگرامی که به تازگی ساخته شده باشند ، با محدودیت های بیشتری رو به رو خواهند بود و حتی تعداد لایک ها ، فالوها ، دایرکت ها و کامنت های مجاز آن در یک ساعت به 30 عدد کاهش پیدا می‌ کند.

مطالبی که در این مقاله گفته شدند بر اساس به‌ روزرسانی های اخیر اینستاگرام است. ممکن است در این مدت محدودیت جدیدی ایجاد شده باشد یا یکی از این محدودیت‌ ها کمتر شده باشند.اگر شما چنین مساله ‌ای متوجه شدید حتما به ما هم خبر بدهید تا ما هم اطلاعات خودمان را به روز رسانی کرده و در مقاله بیاوریم.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

 

نظرات

ساحلتاریخ : ۱۳۹۹/۰۷/۲۰

سلام. اگر در دایرکت پیج کسی را بنویسیم با @ . اشکال داره؟ به معنای تگ شدن هست یا نیست؟

ادمین:
سلام، مشکلی نداره، صرفا راحتر میتونن برن تو اکانتی که تگ شده.

NCتاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۲

سلام وقت بخیر.
ببخشید من دوتا سوال داشتم.
یکی اینکه اگه من با یک ایمیل تو اینستاگرام همزمان چند تا اکانت داشته باشم، بعد تو یک ساعت جداگانه با هرکدوم چندین نفرو فالو کنم ینی تو یک ساعت مثلا ۱۰۰ نفر رو فالو کنم ولی خب با اکانت های متفاوت باز هم بلاک میشم؟؟؟

سوال دومم اینکه من با یک اینستاگرام همزمان ده تا پیج دارم(برای کار هستش) بعد تو هر ساعت ده دیقه ای یبار پیجمو عوض میکنم ینی تا پایان یک ساعت ده بار پیج هامو عوض میکنم....بعدش همشون بلاک شدن برای چند ساعت دلیلش همین میتونه باشه؟

----------------------------------------

ادمین:
سلام، اینستاگرام از آیپی دستگاتون و توکن های ارسالی به اینستاگرام میفهمه و بن میکنه صفحه رو و همچینین ممکنه برای تمام صفحاتی که روی گوشیتون هست مشکل ایجاد بشه

Adelehتاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۲۳

سلام..من خیلی وقت هست که توی اینستاگرام بعد پست گذاشتن کپشنش بدون اینکه من کاری کنم پاک میشه اگه میدونین لطفا بهم بگین که برای رفع این مشکل بلید چیکار کنم

ادمین:
این نوعی محدودیت هستش، که یک هفته تا بیست روز طول میکشه، اگر از رباتی برای افزایش فالور یا غیره استفاده میکنید سعی کنید که استفاده نکنید، پسوردتون رو هم عوض کنید، از قسمت امنیت چک کنید که فقط خودتون به صفحه وصل هستین، شماره و ایمیل برای صفحتون ست کنید و در آخر اگر به فیس بوکتون وصل بشید ممکنه زودتر مشکلتون حل بشه.

موفق باشید

aidaتاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۱۱

سلام من ۲ تا پست دارم چند وقت پیش یکیش رو آرشیو کردم ولی بعد از چند ساعت از آرشیو خارجش کردم ولی الان برای کسایی که من رو فال و نکردن تعداد پست مینویسه ۱ در حالی که من ۲ تا پست دارم ،،چجوری باید درستش کنم..؟؟

جواب ادمین:
گاهی اوقات سرورهای اینستاگرام با مشکل های این چنینی روبرو میشن که کاریشم نمیشه کرد.

Kimyaتاریخ : ۱۳۹۹/۱۰/۱۶

ببخشید چگونه یک فردی را در اینستا گرام تگ کنیم؟؟

جواب ادمین:

در قسمت توضیحات پست ائل @ و بعد نام اون شخص برای مثال siavash7777777@

مهنازتاریخ : ۱۳۹۹/۱۱/۱۰

من پیج رو ایجاد کردم، بعد 9 پست گذاشتم و بعد نزدیک 70 نفر و فالو کردم تاپیجم رو ببینن
پیج بیزینس هم بود
حالا میگه پیجت باید بسته بشه
باید چه کاری انجام بدم. مثل گوگل یسری تصویر نشون میده اما نصفه و نیمه.

جواب ادمین:

سعی کنید با مرورگر لپتاپ یا پی سی این لاگین بشید.

Zahraتاریخ : ۱۴۰۰/۰۳/۱۹

سلام من یه پیج تازه بازکردم فقط ۳تاپست گذاشتم اینیستابهم اخطارداده که محدودشدم ولی توتوضیحات بالانوشته شده که هرچقدردوسداریم میتونیم پست بزاریم.دلیلیش چیه؟


جواب ادمین:
سعی کنید تو هیچ رباطی اکانت اصلی و کاریتون رو نزارید بهتره یک اکانت دیگر بسازید.

فاطمه حسینیتاریخ : ۱۴۰۰/۰۶/۲۶

سلام من دیروز یک پیج زدم برای فروش
امروز صبح توش 12تا پست گذاشتم حسابم هم تجاری نکرده بودم.
یهو برام یک اخطار اند تخلف تجاری واسه چیه؟

پاسخ ادمین:
سلام

شما طبق اون دسته ای که برای کسب و کارتون در قسمت بیزنس انتخاب میکنید باید در زمان پست گذاری قوانینی رو رعایت کنید، مثل استفاده نکردن از آهنگ هایی که حق کپی رایت دارن و همینطور عکس ها و محتوایی که مربوط به کارتون نیست یا قوانین اینستاگرام رو نقض میکنه، بهتره قوانین گذاشتن محتوا در اینستاگرام رو بخونید.

Neginتاریخ : ۱۴۰۰/۰۷/۱۱

سلام من تازه پیج کاری باز کردم دیروز 6 تا پست گذاشتم تو پست هفتم اینستا ویدیوم رو بلاک کرد و اجازه نداد بزارم فرداش دوباره 1 پست گذاشتم پست دومم بلاک شد و اجازه نداد. این مشکل من ساعتی میتونه باشه؟ یا چند روز طول میکشه؟ من چند تا پست میتونم در روز بزارم.

تو پیامای بالا خوندم ک نوشتید باید پیج جدید باز کنیم هیچ راه حلی جز پاک کردن پیج وجود نداره؟
من از چنتا دوستام ک فالوور بالایی داشتن خواستم شاتم کنن ب نظرتون اگه اونا فالوورای فیک داشته باشن مشکل میتونه ازین باشه؟

پاسخ ادمین:
سلام، نه ربطی به فالوور فیک نداره، پست های ویدئویی ممکنه بخاطر محتوا یا موزیک، ویدئو یا متن کپشن پاک بشن، این موارد رو چک کنید.

Saniتاریخ : ۱۴۰۰/۰۵/۱۸

سلام من بنر تبلیغات میفرستم دایرکتا بعد از چند دایرکت حدودا ۴ تا میگه که مثلا شما تا ۱۵ اوت نمیتونید دایرکت بدید شما که گفتید در طول روز میتونید ۶۰ تا بدید میشه راهنمایی کنید

جواب ادمین:
حتما برای فالو و آنفالو گفتیم اون عدد رو نه برای دایرکت، کلا تکرار اینجور کارها باعث اسپم خونده شدن پیامهاتون میشه و کافیه یک نفر ریپورت هم کنه، در کل راه افزایش فالوور این نیست ، تولید محتوا و تبلیغات تو پیج های پر بازدید راهش هستش، این روش ها مقطعی جواب میدن.

امیدوارم با جوابم کمتون کرده باشم

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top