• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • فیسبوک و اینستاگرام: داده بدهید تا پول ندهید

فیسبوک و اینستاگرام: داده بدهید تا پول ندهید

نویسنده فیسبوک و اینستاگرام: داده بدهید تا پول ندهید
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
فیسبوک و اینستاگرام: داده بدهید تا پول ندهید

فیسبوک و اینستاگرام: داده بدهید تا پول ندهید- شایعه یا واقعیت

فیسبوک و اینستاگرام در IOS پیامی را برای مخاطبان خود ارسال کردند مبنی بر اینکه اگر کاربران مجوز رهگیری داده های خود را به این دو پیام رسان ندهند، احتمال دارد که این دو پیام رسان دیگر رایگان نباشند. این دو شرکت با استفاده از دادهای کاربران به درآمد زایی می پردازند به همین دلیل صدور مجوز رهگیری داده های کاربران برای آن ها اهمیت دارد.

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

فیسبوک و اینستاگرام; داده بدهید تا پول ندهید

فیسبوک و اینستاگرام در IOS پیامی را برای مخاطبان خود ارسال کردند مبنی بر اینکه اگر کاربران مجوز رهگیری داده های خود را به این دو پیام رسان ندهند، احتمال دارد که این دو پیام رسان دیگر رایگان نباشند.

 

شبکه اجتماعی فیسبوک قبل از اجباری شدنApp Tracking Transparency  در IOS 14.5، نمایش پیام مرتبط با این قابلیت حریم خصوصی را شروع کرده بود. این گونه به‌ نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی در قسمت نوتیفیکیشن قابلیت تازه آیفون، در حال تحت فشار گذاشتن کاربران است تا اجازه رهگیری شدن داده‌هایشان را به این شبکه اجتماعی بدهند.

به گزارش رسانه های حوزه فناوری اطلاعات، اشکان سلطانی (رئیس بخش فناوری کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده) در شبکه توییتر اطلاع رسانی کرده است که شبکه های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام در حال مخابره پیامی هستند که احتمال صدور اجازه رهگیری داده‌های کاربران را افزایش می دهد. به گفته‌ی فیسبوک، این گزینه نه‌تنها تبلیغات سفارشی جدیدی به نمایش می گذارد، بلکه ضمن پشتیبانی از  کسب‌وکارها، به فیسبوک و اینستاگرام ای توانایی را می دهد که همچنان به صورت رایگان باقی بمانند.

فیسبوک اعلام کرده است که در بخش مربوطه (App Tracking Transparency) کاربر اجازه رهگیری داده ها را به این پیام رسان ندهد، شاید زمانی پیش بیاید که استفاده از خدمات این شرکت پولی شود. قرار شده که جزئیات این موضوع را فیسبوک در وبلاگ این شرکت تا چند روز آینده انتشار دهد.. اما در حال حاضر این جزئیات چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

فیسبوک و اینستاگرام

فیسبوک و اینستاگرام

اصلا تعجب آور نیست که فیسبوک تصمیم داشته باشد که به صورت جدی قابلیتApp Tracking Transparency شرکت اپل را به چالش بکشد. بخش تبلیغات هدفمند، نقش مهمی در درآمدزایی شرکت فیسبوک دارند و استفاده14.5    IOS برای غیرفعال کردن این تبلیغات می تواند ضربان جبران ناپذیری به شرکت فیسبوک وارد کند. نوتیفیکشن جدید شرکت فیسبوک اگر کاربران را ترغیب کند که اجازه رهگیری داده های خود را به این شرکت بدهند، تاثیر بسیار مثبتی در درآمدزایی این شرکت خواهد داشت.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top