• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • بهترین پیج های اینستاگرام

بهترین پیج های اینستاگرام

نویسنده بهترین پیج های اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 2 از 5
بهترین پیج های اینستاگرام

کی از روشهای مهم در توسعه و جذب مخاطب در اینستاگرام تبلیغات است و البته مهمترین دغدغه هم یافتن بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ کردن.

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ کدامند؟

از روشهای مهم در توسعه و جذب مخاطب در اینستاگرام تبلیغات است و البته مهمترین دغدغه هم برای پیدا کردن بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ کردن. باید تولید محتوای خوب ارائه داد تا به موفقیت رسید. حالا در واقع فرقی نمیکند که شما در شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام فعالیت می کنید، یا داخل یک شبکه کار شما تولید محتوا است. فرض کنید مثال آقای رامبد جوان باشید باید صبح و شب به فکر خلق محتوای خوب و جذاب باشید تا بیننده لذت ببرد . حالا اگر میخواهی درباره تولید محتوا بیشتر بدونی توصیه میکنم این مطلب رو بخونی تا این مورد رو حل کنی. اما راهی که بعد از تولید محتوا می تونه به شما کمک کنه سریعتر مخاطب یا اصطلاحا فالوور جذب کنید تبلیغات است . 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

 

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

اگر دنبال این هستید تا پیجی در اینستاگرام پیدا کنید که اطمینان شما رو از اینکه می توانید نتایج خوبی از جذب مخاطب گرفته تا فروش بدست بیاورید، مواردی وجود دارد که با رعایت آنها میتوانید به این اطمینان دست پیدا کنید که در ادامه بررسی می کنیم.

بررسی اولیه پیج

اولین قدمی که باید برای پیدا کردن یک پیج خوب برای تبلیغ پیدا کرد این است که شما پیجی رو انتخاب کنید که نزدیک به صنف کاری شما باشد . به این خاطر که نیاز است  در ابتدا بیوگرافی پیج مربوطه رو مطالعه کنید و مشاهده کنید مواردی که نوشته شده چقدر به فعالیت شما نزدیک است. معمولا در بیوگرافی ها چیزهایی دیده می شود که می توان تشخیص داد. بعد می توانید چند پست آخر را بررسی کنید تا مطمئن شوید فعالیت صاحب پیج مناسب با صنف کاری  شماست . فرض کنید شما  پیج  لباس ورزشی محصول اصلی آن است. اگر سراغ پیجی بروید که درباره رستوران محتوا منتشر می کند احتمالا کمتر از پیجی نتیجه می گیرید که فعالیت آن درباره لباس های ورزشی است. بنابراین با بررسی اولیه یک پیج میتوانید قدم اول برای پیدا کردن بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ را بردارید.

بررسی آمار پیج

قدم دوم این هست که تعداد فالوئرها و فالوئینگ های پیج های کاندید شده را بررسی کنید. بصورت معمول پیشنهاد میکنم پیج هایی که معمولا فالوئرهایی بیش از 10 هزار نفر داشته باشند و فالوئینگ هایی زیر 1500 نفر را انتخاب کنید. دلیل این موضوع این هست که پیج هایی که بیش از 10 هزار فالوئر دارند ویژگی Swipe Up برایشان فعال شده است یعنی می توانند برای تبلیغ شما لینک بگذارند و تاثیر بیشتری در تبلیغ خواهند داشت. تعداد فالوئینگ زیاد به این معنی است که ادمین پیج اینستاگرام در حال فالو آنفالو کردن است. حالا یا بصورت دستی یا با استفاده از ربات هاست. این به این معنی است که مخاطبین این صفحه حداقل بخشی از آنها به این روش به پیج اصافه شدند و این می تواند تاثیر کمتری را برای پیج شما داشته باشد.

آنالیز پست ها

خوب قدم بعد برای شناسایی پیج خوب برای تبلیغات این هست که به سراغ پست ها بروید و میزان درگیری کاربران با پست ها را حداقل در 10 پست آخر بررسی کنید تا بتونید تصمیم بهتری برای انتخاب بگیرید. این روزها اکثر پیج ها از ربات ها استفاده می کنند و باعث می شوند تا ما نتوانیم آمار درستی از عملکرد واقعی آنها در دست داشته باشیم، بنابراین تحلیل پست ها می تواند در شناسایی این موضوع کمک کننده باشد. معمولا درگیری یا اصطلاحا engagement کاربران آماری اینچنین دارد که میزان بازدید یا view چیزی بین 15 الی 35 درصد آمار مخاطبین پیج، لایک ها 10 الی 30 درصد و کامنت 2 الی 10 درصد می باشد. مثلا اگر پیجی 10 هزارفالوئر دارد بطور معمول تعداد بازدید بین 1500 الی 3500 باید باشد، لایک بین 1000 الی 3000 و کامنت بین 20 الی 100 می باشد. که البته در مواردی می توانند کمتر یا بیشتر باشد اما بصورت میانگین این آمار می تواند صحیح باشد.

ضمن رعایت این موضوع، بصورت رندم و تصادفی افرادی که لایک کردن و یا کامنت گذاشتن رو نیز تحت نظر داشته باشید و ببینید آیا آنها شبیه به ربات هستند یا کاربر واقعی. معمولا پیج هایی که ربات هستند عکس پروفایل ندارند یا عکس های بی ربط دارند، اسامی عجیب و غریب دارند، وارد پیج شان که می شوید هیچ محتوایی منتشر نکردند و تعداد فالوئر بالا و فالوئینگ زیر 10 نفر دارند. اگر تعدادشان زیاد بود اون پیج از ربات استفاده می کند اگر کم بود یک امر طبیعی است. همچنین کامنت ها را بررسی کنید ببینید اگر عکس گل و ایموجی زیاد بود و یا جملاتی مثل خیلی زیبا، عالی،پست خوبی بود و از این دست باز هم این فرد از ربات برای کامنت گذاشتن استفاده می کند. بنابراین این موضوع میز به شما کمک می کند یک پیج بهتر پیدا کنید.

تبلیغ در استوری

برای اینکه بتوانید بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغات را پیدا کنید و تبلیغات خود را در استوری آن بگذارید از ادمین آن صفحه بخواهید تا اسکرین شاتی از آمار بازدید استوری های اخیرش بگیرد و برای شما ارسال کند و اگر آمار قابل قبول بود می توانید اعتماد کنید. اگر در زمان درخواستتان ادمین طفره رفت و یا دیر ارسال کرد شک کنید و توصیه من این هست که با آن پیج همکاری نکنید.

بررسی تبلیغات قبلی

از روشهای تشخیص پیج خوب  در میان پست ها و یا استوری آن پیج اگر تبلیغات دیدید به پیج صاحب تبلیغ بروید و با ادمین آن ارتباط بگیرید و از وی درباره نتیجه تبلیغ بپرسید. اگر ادمین از نتیجه رضایت داشت و توصیه کرد شما می توانید بیشتر اعتماد کنید اما اگر دیدید که ناراضی است به این معنیست که همکاری شما با آن پیج اشتباه است و نباید تبلیغ کنید.

حرف آخر

موفقیت هر پیج بستگی مستقیم با نوع محتوایست که تولید میشود و اگر این تولید محتوای اثربخش و مستمر نباشد پیدا کردن بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ و حتی تبلیغ در پیج های چند میلیون نفری هم اثری ندارد. فرض مثال  شما تبلیغی از یک پیج زبان را مشاهده میکنید و شما علاقمند به یادگیری هستید اما مدتی که میگذرد می بینید که محتوای جدیدی پست نمیشود و پیج محتوای مناسبی ندارد نه فعالیت منظم و مستمر، بنابراین خیلی زود آن پیج را آنفالو می کنید. بنابراین  برای اثربخش بودن تبلیغات حتما باید محتوای منظم و خوبی داشته باشید تا فاوور هایتان ماندگاری زیادی داشته یاشند .

 

همچنین شما میتوانید برای خرید پیج اینستاگرام، افزایش فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و خرید ویو اینستاگرام با ما در تماس باشید.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top