• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • بازاریابی موفق در اینستاگرام چرا و چگونه؟

بازاریابی موفق در اینستاگرام چرا و چگونه؟

نویسنده بازاریابی موفق در اینستاگرام چرا و چگونه؟
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
بازاریابی موفق در اینستاگرام چرا و چگونه؟

بازاریابی موفق در اینستاگرام - استقبال بیش از پیش مردم از شبکه اینستاگرام، واقعیتی غیر قابل کتمان است

با استفاده از روش های ویژه بازاریابی در اینستاگرام، می توانید بازدیدکنندگان خود را بالا ببرید و تاثیر محتواهای بازنشر داده شده خود را به وضوح دریافت کنید. استقبال بیش از پیش مردم از شبکه اینستاگرام، واقعیتی غیر قابل کتمان است. پیش بینی ها حاکی از این است در دوتا سه سال آینده این رقم بازهم افزایش خواهد یافت.

 

بازاریابی موفق در اینستاگرام چرا و چگونه؟

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

 

 

 

بازاریابی موفق در اینستاگرام چرا و چگونه؟

با استفاده از روش های ویژه بازاریابی در اینستاگرام، می توانید بازدیدکنندگان خود را بالا ببرید و تاثیر محتواهای بازنشر داده شده خود را به وضوح دریافت کنید. استقبال بیش از پیش مردم از شبکه اینستاگرام، واقعیتی غیر قابل کتمان است. پیش بینی ها حاکی از این است در دوتا سه سال آینده این رقم بازهم افزایش خواهد یافت. همه این موارد باعث شده که اینستاگرام تبدیل به فضایی جذاب برای بازاریابان شود.استقاده از 6 راه حل زیر به شما این امکان را می دهد که بیشترین بهره برداری را از این فرصت بی نظیر داشته باشید.

 

 

 بهینه سازی حساب کاربری خود به وسیله تجزیه‌وتحلیل‌ اینستاگرام

1- بهینه سازی حساب کاربری خود به وسیله تجزیه‌وتحلیل‌ اینستاگرام

یک قاعده کلی در تجارت وجود دارد و آن اینکه چیزی را می توان کنترل کرد که قابل اندازه گیری باشد. این قاعده برای بسیاری از انواع بازاریابی از جمله بازاریابی اینستاگرامی قابل انطباق است. در حال حاضر برای تحلیل و آنالیز کارکرد و فعالیت پست های اینستاگرامی ابزارهای متنوعی وجود دارند که به استارتاپ ها و برندهای تجاری کمک می کنند استفاده بهتری از این فرصت داشته باشند. زمانی که در پی یک ابزار آنالیز اینستاگرام می گردید، باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید که بسیار در امر بازاریابی دارای اهمیت هستند. اولین نکته این است که ابزار آنالیز باید قابلیت نظارت بر عملکرد پست را داشته باشد؛ یعنی مشخص کند که کدام پست ها عملکرد بهتری در جذب مخاطب دارد. و از بالاترین نرخ بازدید برخوردار است. این نکات به بازاریابان در استفاده هرچه موثرتر از اینستاگرام بسیار کمک می کنند.

 

اضافه بر این بازاریابان به دنبال ابزاری هستند که توانایی و قابلیت برنامه ریزی برای پست ها را دارا باشند. بیشتر ابزارهای آنالیز اینستاگرام، می توانند بهترین زمان برای انتشار یک پست را مشخص کنند، این زمان احتمال دارد در ساعاتی غیر از ساعات اداری باشد، بنابراین برنامه ریزی جهت بازنشر محتوا از جایگاه مهمی برخوردار است. در انتها، بازاریابان نیازمند ابزاری هستند که این قابلیت را داشته باشد که اثر واژه های کلیدی و هشتگ ها را نیز مشخص کند. این قابلیت موجب می شود گروه بازاریابی عملکرد بهتری در جذب و همراه کردن مخاطبان با خود و محتوای خود داشته باشند.

 

 

بکارگیری محتوای تولید شده توسط کاربران

 

2-بکارگیری محتوای تولید شده توسط کاربران

«UCG» یا همان محتواهای تولید شده توسط کاربران، پدیده ای است که روز به روز بیشتر مورد استقبال برندهای تجاری قرار می گیرد. این مفهوم زمانی موجودیت می یابد که کاربران محتوایی را بازنشر می دهند که در آن از محصول یا خدمتی سخن به میان آمده است.  برندهای تجاری می توانند از این محتوا به عنوان سند مقبولیت و محبوبیت یک محصول یا خدمت خاص، بهره برداری کنند. این پدیده باعث ارتقای اعتبار برندها و محصولات تولیدی آن ها می شود. بهره برداری از «UCG» مختص اینستاگرام نیست؛ ولی بسیاری از برندهای تجاری موفق در اینستاگرام از این پدیده برای اعتبار بخشیدن به محصولات خود و ایجاد اعتماد مضاف در مشتریان خود بهره برداری می کنند.

 

 

 

 

آفرینش یک دیوار اجتماعی زنده

3-آفرینش یک دیوار اجتماعی زنده

برای تقویت برند و کانال اینستاگرامی خود دست به افرینش یک دیوار اجتماعی زنده بزنید که این امکان را داشته باشد هم در دفتر و هم در رویدادهای تجاری به صورت زنده بازنشر داده شود. ابزارهایی مثل Tint و Tagboard به شما این امکان را می دهند که به راحتی محتواهای تولید شده توسط کاربران را جمع آوری کنید در ضمن به وسیله این ابزارها می توانید رویدادهای تجاری را همزمان با ارسال محتوا به صورت زنده به انتشار بگذارید. این کار سبب می شود مخاطبان، حساب کاربری اینستاگرام برند مورد نظر خود را دنبال کنند و در ضمن به بازپخش بیشتر محتواهای بازنشر داده شده، کمک خواهد کرد.

 

بازاریابی مجازی

 

 

4-نمایش حساب اینستاگرام خود را در سایر کانال‌های مجازی

شرکت هایی که به دنبال داشتن یک اکانت موفق در اینستاگرام هستند، باید با انجام تبلیغات در سایر فضاهای مجازی، اکانت خود را تقویت کنند. اگر گروه بازاریابان از ایده های جذاب و بکر در اکانت خود بهره برده باشند، کاملا منطقی است که از آن ها، در دیگر شبکه های اجتماعی و فضاهای دیگر هم، استفاده کنند. این کار سبب رونق بیشتر کانال اینستاگرامی شما خواهد شد. در ضمن باعث می شود که از بازاریابی حرفه ای حرفی به میان بیاید، مدیران کسب و کار شما به عنوان مثال موفق، معرفی شوند.

 

 

بازاریابی شخصیتی؛ جذاب و گیرا

5-بازاریابی شخصیتی؛ جذاب و گیرا

« Influencer Marketing » یا بازاریابی شخصیتی، به این صورت است که شما از افراد سرشناش و نام آور برای بحث تبلیغات یک محصول بهره برداری کنید. تا به این وسیله محبوبیت آن فرد را به محبوبیت کالای خود پیوند بزنید. پژوهش های وب سایت« AdWeek » ثابت کرده برنده ها و شرکت هایی که از این روش استفاده کرده اند تا 94 درصد با موفقیت و ارتقای در فروش روبرو شده اند این کاملا صحیح است که تاثیر یک فرد محبوب قابل محاسبه نیست. اما استفاده از این روش به شیوه صحیح، حتما در رونق اکانت اینستاگرام برند شما تاثیر قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

 

 

 

استفاده بیشتر از محتوای ویدیویی

6-استفاده بیشتر از محتوای ویدیویی

بر طبق بررسی های منتشر شده توسط یک وب سایت معتبر در زمینه رسانه های تصویری، بالغ بر 55 درصد افراد روزانه حداقل یک ویدئو را به صورت برخط مشاهده می کنند.در قیاس با تصاویر سنتی، ویدئوها قابلیت جذب بیشتر کاربران را دارند و باعث ارتقای اعتماد در کاربران می شوند. به همین علت است که بسیاری از برندهای تجاری، از بازنشر کلیپ های ویدئویی در اینستاگرام استقبال می کنند.

 

 

 

بهینه سازی بازاریابی در اینستاگرام

جمع‌بندی

برای ارتقا و بهینه سازی بازاریابی در اینستاگرام، بهتر است دستکم برخی از نکات ذکر شده در این نوشتار را به کار بندید. بازاریابان باید این اطمینان را کسب کنند که ابزار تحلیل و آنالیز اینستاگرام به خوبی و به طور صحیح کار می کند. تجزیه و تحلیل پست ها مشخص می سازد که کدام محتواها از اثربخشی بیشتری بر مخاطبان برخوردار هستند. در ضمن این ابزارها به مدیریت بهتر بازاریابی یک برند کمک شایانی می کنند. در مراحل بعدی، بازاریاب ها باید محتواهایی که ارتباط بهتری با کاربران برقرار می کنند را مورد شناسایی قرار بدهند. و با استفاده از نکاتی که در بالا ذکر شد، سعی در بهبود عملکرد بازاریابی یک محصول یا برند داشته باشند. بازاریابی صحیح و بهینه یک برند در اینستاگرام راهیست برای موفقیت تجاری و درآمدزایی بیشتر یک شرکت و برند، که سودآوری آن برند و شرکت را تضمین می کند.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top