• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • ایده های سازنده برای انتشار پست های اینستاگرامی | قسمت دوم

ایده های سازنده برای انتشار پست های اینستاگرامی | قسمت دوم

نویسنده ایده های سازنده برای انتشار پست های اینستاگرامی | قسمت دوم
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
ایده های سازنده برای انتشار پست های اینستاگرامی | قسمت دوم

در این مقاله ایده هایی را مطرح می کنیم که با استفاده از آن ها بتوانید پست هایی منتشر کنید که علاقه مندان به کسب و کار شما در اینستاگرام افزایش یابند.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

بیست ایده سازنده و خلاقانه برای انتشار پست های اینستاگرامی

همانطور که در مقاله قبل مطالعه کردید ، تعدادی از ایده های خلاقانه برای انتشار پست های اینستاگرامی را عنوان کردیم.

ایده های سازنده برای انتشار پست های اینستاگرامی | قسمت اول

در این مقاله نیز ادامه نکات خلاقانه برای انتشار پست های اینستاگرامی را ذکر می کنیم.

در این مقاله ایده هایی را مطرح می کنیم که با استفاده از آن ها بتوانید پست هایی منتشر کنید که علاقه مندان به کسب و کار شما در اینستاگرام افزایش یابند. اگر ایده خوبی برای انتشار پست های اینستاگرامی خود به ذهتان نمی رسد این مقاله دقیقا برای شما نوشته شده است. پس تا انتها همراه باشید.

11-عکس های چالشی

چالش ایجاد کنید ، در مورد کسب و کارهایی که مربوط به حوزه کاری شما هستند پست های چالشی قرار دهید. مثلا در مورد تیزر جدیدی که دیجی کالا برای کمپین جدیدش داده است بحثی ایجاد کنید. فیلم تیزرش را بگذارید و مثلا بگویید اصلا این طرز تبلیغ را قبول ندارید. اینطوری دنبال کنندگان زیادی در بحث شما شرکت می کنند.

12-ویدیو

استفاده از پست های ویدیویی در اینستاگرام هم به تنهایی ایده های زیادی دارد. شما می توانید با ایده های زیادی پست های ویدویی خود را منتشر کنید. به عنوان مثال در ویدیو خود به سوال یکی از کاربران خود پاسخ دهید. یا در ویدیو خود در مورد اتفاق جدیدی صحبت کنید. یا می توانید در ویدیو خود از دنبال کنندگانی که به کسب و کار شما علاقه دارند ابراز محبت کنید. خبرهای مهم و ویژه را از طریق ارسال ویدیو به مخاطبانتان بدهید.

13-معرفی کتاب

موضوع کسب و کار شما هر چیزی که باشد فرقی نمی کند. بالاخره تو هر قشری علاقه مند به کتاب وجود دارد. و همچنین در هر کسب و کاری کتاب های خوب و به درد به خور موجود است. سعی کنید بیشتر کتاب های پر فروش در حوزه کاری خود را معرفی کنید. کتابی که خودتان خوانده اید و باعث پیشرفت شما در کسب و کارتان شده است ، از جانب دنبال کنندگانتان حتما خواندنی است.

برای معرفی کتاب سعی کنید حتما در کپشن پست خود خلاصه ای از قسمت های مهم آن را بنویسید.

14-عکس های به اشتراک گذاشته توسط مشتریان

توسط جست و جوی هشتگ مربوط به برند یا کسب و کار خود در اینستاگرام به دنبال پست هایی باشید که مشتریان یا دنبال کنندگانتان به اشتراک گذاشته اند. مسلما عکس هایی که با هشتگ اختصاصی شما به اشتراک گذاشته شده است مربوط به کسب و کار شما می شود. آن ها را پیدا کنید و در پیج خود به اشتراک بگذارید.

15-نگاهی به پست های قبلی

از پست های قبلی خود به انتخاب خودتان هر کدام که جذاب تر بوده و لایک و کامنت بیشتری گرفته شده را شناسایی کنید و دوباره آن را به اشتراک بزارید. در پست مورد نظر اعلام کنید که این پست جزء پست هایی بوده است که بیشتر از آن استقبال شده است.

16-استفاده از مشتریان

حتما تا الان عکس هایی مربوط به مشتریان راضی و خوشحال همراه با محصول مورد نظر را در اینستاگرام دیده اید؟ شما هم می توانید از این عکس ها در لا به لای پست های خود استفاده کنید. از مشتریان راضی خود بخواهید همراه با محصولی که از شما خریده اند عکسی بگیرند و برای شما ارسال کنند تا در پیج قرار داده شود.

در بعضی از مواقع بهتر است با دادن هدیه ای به آن ها این درخواست را ازشان داشته باشید.با این کار اعتماد دنبال کنندگان شما به کسب و کار و محصولات شما چندین برابر می شود.

17-برگذاری مسابقه

دنبال کنندگان خود را دعوت به شرکت در مسابقه کنید. با توجه به حوزه کاری خود هر چند وقت یک بار مسابقات جذابی برگذار کنید و از دنبال کنندگان خود بخواهید حتما در مسابقه شرکت کنند. جوایزی برای نفرات اول تا سوم در نظر داشته باشید تا شرکت کنندگان در مسابقه شما چند برابر شوند. بهتر است جوایز شما از محصولات و خدماتی که ارائه می کنید باشد.

18-معرفی افراد موفق

افراد موفقی که در حوزه کاری شما هستند را در اینستاگرامتان معرفی کنید و از دنبال کنندگان خود بخواهید او را دنبال کنند. برای جذاب تر شدن پست هایتان بهتر است بیوگرافی کوچکی از دستاوردها و کارهای مهمی که فرد موفق مورد نظر انجام داده است را بنویسید.

19-پست های خنده دار

از پست های خنده دار و طنز آمیز هم بهتر است هر چند وقت یک بار استفاده کنید. با این کار هم از یکنواختی پست های خود کم می شود و هم روابط دوستانه تری با دنبال کنندگان پیج خود برقرار می کنید.

20-پاسخ به سوالات

به سوالات یا مشکلاتی که دنبال کنندگان یا مشتریان شما دارند پاسخ دهید. ممکن است سوال یا مشکل خود را در دایرکت برای شما ارسال کرده باشند. بهتر است از آن اسکرین شات بگیرید و در کپشن مربوط به آن پست در مورد آن صحبت کنید.

 

نتیجه گیری

ایده هایی که در این مقاله برای انتشار پست های اینستاگرامی عنوان کردیم ایده های خوبی هستند تا هر کسی یا هر کسب و کاری بتواند از آن ها برای تولید محتوا و انتشار پست های اینستاگرامی خود استفاده کند.پیشنهاد می کنم شما هم با توجه به موضوعی که پیج اینستاگرامی تان دارد از این ایده ها استفاده کنید و پست های جذاب و متفاوتی را در اینستاگرام خود منتشر کنید.

امیدوارم از این مقاله نیز استفاده کافی را برده باشید. شما هم اگر ایده هایی به ذهنتان می رسد که می تواند پست های اینستاگرامی را جذاب کند با ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید   .

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top