• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • ایده های سازنده برای انتشار پست های اینستاگرامی | قسمت اول

ایده های سازنده برای انتشار پست های اینستاگرامی | قسمت اول

نویسنده ایده های سازنده برای انتشار پست های اینستاگرامی | قسمت اول
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
ایده های سازنده برای انتشار پست های اینستاگرامی | قسمت اول

در این مقاله ایده هایی را مطرح می کنیم که با استفاده از آن ها بتوانید پست هایی منتشر کنید که علاقه مندان به کسب و کار شما در اینستاگرام افزایش یابند.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

بیست ایده سازنده و خلاقانه برای انتشار پست های اینستاگرامی

شاید برای شما هم زیاد پیش آمده باشد اینکه چه محتوایی در اینستاگرام خود قرار دهید.معمولا پست هایی که این روزها در اینستاگرام دیده می شوند چنگی به دل نمی زنند. اکثر پست ها تکراری و یکنواخت شده اند. در صورتی که پست هایی که در اینستاگرام خود منتشر می کنید باید خلاقانه و در عین حال جذاب باشد تا افراد بیشتری به دنبال کردن شما ادامه دهند.

بسیاری از پیج هایی که فالوور های خود را از دست می دهند به خاطر عدم ارائه محتوای خوب و جذاب در اینستاگرام است. بسیاری از کسب و کارهایی که قصد دارند تا از طریق اینستاگرام بازاریابی کنند با مشکل تولید محتوای خوب مواجه هستند. نمی دانند چه محتوایی باید ارائه دهند تا افراد بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنند. نمی توانند محتوایی منتشر کنند که باعث افزایش فالوور اینستاگرام شان شود.

در این مقاله ایده هایی را مطرح می کنیم که با استفاده از آن ها بتوانید پست هایی منتشر کنید که علاقه مندان به کسب و کار شما در اینستاگرام افزایش یابند. اگر ایده خوبی برای انتشار پست های اینستاگرامی خود به ذهتان نمی رسد این مقاله دقیقا برای شما نوشته شده است. پس تا انتها همراه باشید.

 

ایده های خلاقانه مورد نظر:

1-نظر سنجی

همیشه پست هایی که در قالب نظر سنجی منتشر می شوند باعث تعامل بیشتر با کاربران می شود. نظر سنجی هایی که می گذارید باید با توجه به موضوع کاریتان و در عین حال ساده باشد.

مثال : از بین فیلم های زیر کدام یک را بیشتر دوست دارید؟

2-نقل قول

سخن بزرگان و افراد معروفی که در حوزه کاری شما فعالیت می کنند را منتشر کنید. این کار را بهتر است با انتشار عکس نوشته ای از فرد مورد نظر به همراه عکس او منتشر کنید.

3-جای خالی

عکس نوشته هایی که جای خالی هستند هم فکر خوبی است تا کاربرانتان را وادار کنید تا در پست های شما مشارکت داشته باشند. مثلا عکس نوشته هایی منتشر کنید که دارای جمله ای نصفه و نیمه باشد تا بقیه اش را کاربر به میل خودش پر کند.

مثال : اگر من ماهیانه 100 میلیون درآمد داشتم … ؟

4-پشت صحنه

هر کسب و کاری که دارید فرق نمی کند. اگر تنها هستید یا دارای یک تیم هستید بالاخره کار شما پشت صحنه ای هم دارد. هر چند وقت یک بار عکسی از پشت صحنه کارتان در اینستاگرام تان منتشر کنید. این کار باعث اعتماد سازی بیشتری بین شما و کاربران و به ویژه مشتریانتان می شود.

5-مناسبتی

پست های مناسبتی را هیچ گاه فراموش نکنید ، پست های مناسبتی حس خوبی در مخاطبانتان ایجاد می کند به ویژه اگر در پست های مناسبتی خود خلاقیت داشته باشید. حتما از تقویم محتوایی برای انتشار پست های مناسبتی استفاده کنید.

6-سوالات چالشی

سوال های ساده ای مطرح کنید تا دنبال کنندگانتان به راحتی بتوانند به آن پاسخ دهند. سوال هایی که مربوط به حوزه کاری شماست ، گاهی وقت ها سعی کنید سوال های چالش بر انگیز مطرح کنید. سوالاتی که اکثر دنبال کنندگانتان ترغیب شوند به آن پاسخ دهند.

مثال : به نظر شما دیجی کالا در روز چقدر درآمد دارد؟

7-تبادل لینک با همکاران

سعی کنید پست هایی منتشر کنید که در آن اشاره ای به دوست یا همکاری داشته باشید. مثلا پستی منتشر کنید و در کپشن آن بنویسید اگر می خواهید در مورد "گرفتن تیک آبی اینستاگرام" اطلاعات بیشتری کسب کنید به مطلبی که دوست خوبم در سایت سیارکو منتشر کرده است نگاهی بیاندازید.

از دوستان و همکاران خود هم بخواهید این کار را متقابلا برای شما انجام دهند.

8-عکس محصولات

از محصولات خود عکس بگیرید و در اینستاگرام خود منتشر کنید. البته عکس ها به صورت واقعی و در حین استفاده از آن توسط فردی باشد خیلی حس بهتری به مخاطب القاء می کند. همیشه به فکر این باشید که تصاویر محصولات خود را از دید و زاویه جدیدی به مخاطبان خود نشان دهید.

9-عکس های آینده

اگر محصولی در دست تولید دارید ، اگر قصد دارید در آینده کتابی بنویسید ، اگر در آینده قرار است در کسب و کار شما تحولی ایجاد شود از آن عکس بگیرید و در اینستاگرام خود منتشر کنید.

به عنوان مثال از محصولی که هنوز تولید نشده است عکسی مربوط به آن بگیرید و درباره اش صحبت کنید. با این کار در واقع بازاریابی انتظار انجام می دهید و مخاطبان شما بیشتر مشتاق می شوند تا محصول شما را بدست آورند.

10-عکسی که ربطی به کسب و کار شما ندارد

بعضی وقت ها تنوع هم بد نیست ، هر چند وقت یک بار عکسی که هیچ ربطی به کسب و کار شما ندارد منتشر کنید. مثلا عکسی مربوط یه یک همبرگر در یک فست فود منتشر کنید و نظر مخاطبانتان را از آن عکس بخواهید. اینطوری می توانید بیشتر با مخاطبان خود در تعامل باشید.

در ادامه مقاله بعدی با ما همراه باشید تا 10 ایده دیگر را نیز بررسی کنیم.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top