• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • استفاده از لوکیشن دلخواه در اینستاگرام

استفاده از لوکیشن دلخواه در اینستاگرام

نویسنده استفاده از لوکیشن دلخواه در اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 4 از 5
استفاده از لوکیشن دلخواه در اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم به آموزش کامل اضافه کردن لوکیشن دلخواه بپردازیم تا بتوانید لوکیشن پست ‌های خود را شخصی‌ سازی کنید.

چگونه لوکیشن دلخواه خود را در اینستاگرام اضافه کنیم

تا چند سال پیش اگر قصد اشتراک ‌گذاری یک عکس را به همراه لوکیشن دلخواه داشتید ، به راحتی می‌ توانستید نام لوکیشن دلخواه خود را وارد کنید ؛ حتی لوکیشن ‌هایی که واقعی نبودند و هیچ جای دنیا وجود نداشتند.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

پس از آن که اینستاگرام توسط فیسبوک خریداری شد ، تغییراتی در این اپلیکیشن بوجود آمد که دیگر قادر به اضافه کردن لوکیشن دلخواه در شبکه اجتماعی اینستاگرام نبودیم. این مسئله باعث بوجود آمدن مشکلاتی در هنگام اضافه کردن لوکیشن اینستاگرام می ‌شد ؛ زیرا برخی از موقعیت ‌های مکانی در بخش لوکیشن اینستاگرام وجود نداشت.

در حال حاضر امکانی فراهم شده است که شما با استفاده از فیسبوک بتوانید لوکیشن دلخواه در اینستاگرام اضافه کنید. برای این کار باید اکانت اینستاگرام شما به صفحه فیسبوک ‌تان وصل باشد.

در این مقاله قصد داریم به آموزش کامل اضافه کردن لوکیشن دلخواه بپردازیم تا بتوانید لوکیشن پست ‌های خود را شخصی‌ سازی کنید.

اضافه کردن لوکیشن دلخواه در اینستاگرام

اضافه کردن لوکیشن دلخواه در ۴ مرحله بسیار آسان انجام می ‌شود:

مرحله اول: اتصال فیسبوک به اینستاگرام

این عمل معمولاً برای صفحات تجاری اینستاگرام استفاده می ‌شود ؛ برای اضافه کردن لوکیشن دلخواه در اینستاگرام ابتدا باید حساب کاربری خود را به فیسبوک وصل کنید. برای این کار وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید و از طریق بخش تنظیمات گزینه Linked accounts را انتخاب کنید.

با ورود به این بخش می‌ توانید اینستاگرام خود را به شبکه‌های اجتماعی مختلف وصل کنید که هدف ما اتصال اینستاگرام به فیسبوک است ، بنابراین گزینه فیسبوک را انتخاب می ‌کنیم تا وارد بخش بعدی شویم.

در این بخش کافی است اطلاعات فیسبوک خود را بنویسید تا وارد آن شوید. به همین سادگی حساب اینستاگرام شما به فیسبوک وصل شد و می ‌توانید بخش بعدی آموزش را دنبال کنید.

مرحله دوم: اضافه کردن لوکیشن دلخواه در فیسبوک

در این مرحله شما باید وارد اپلیکیشن یا سایت فیسبوک شوید تا بتوانید لوکیشن دلخواه خود را انتخاب کنید. پس از ورود به فیسبوک در بخش ایجاد پست جدید کافی است بر روی گزینه Checked-in کلیک کنید:

البته باید حواستان باشد که لوکیشن موبایل یا لپ‌ تاپ شما روشن باشد تا بتوانید از این قابلیت استفاده کنید. پس از ورود به این بخش باید نام لوکیشن دلخواه خود را وارد کنید.

اگر لوکیشنی در بخش جستجو پیدا شود ، بسیار خوش ‌شانس هستید ؛ زیرا بدون هیچ دردسری می‌ توانید همان را به عنوان لوکیشن دلخواه در اینستاگرام استفاده کنید. اگر لوکیشن‌ هایی با مشخصات جستجوشده پیدا شود اما شما آن را دوست نداشته باشید ، با کمی خلاقیت می‌ توانید مشکل را رفع کنید.

مثلاً به جای استفاده از Coffee می ‌توانید Coffee Official را انتخاب کنید و لوکیشن خود را ثبت کنید. این کار برای زمانی مناسب است که بخواهید نظر کاربران را به خود جلب کنید و از لوکیشن دلخواه خاص ‌تر استفاده کنید.

برای اضافه کردن لوکیشن دلخواه ابتدا باید لوکیشن را در فیسبوک ثبت کنید ، پس از جستجوی لوکیشن موردنظر گزینه Add نمایش داده می ‌شود که با اضافه کردن آن ، لوکیشن موردنظر شما در فیسبوک اضافه می‌ شود.

مرحله سوم: از لوکیشن دلخواه در اینستاگرام استفاده کنید.

مرحله آخر: همان مرحله‌ ای است که می ‌توانید لوکیشن موردنظر را در اینستاگرام و پست ‌های خود استفاده کنید. پس از انجام دو مرحله قبل کافی است وارد اینستاگرام شوید و بخش پست گذاشتن را باز کنید. مراحل پست گذاشتن را تا مرحله پایانی که در آن باید لوکیشن ثبت شود ، طی کنید:

در این بخش می‌توانید بر روی Location کلیک کنید و همان لوکیشنی که در فیسبوک ثبت کرده‌ اید را اضافه کنید.

اگر در هنگام انتخاب لوکیشن دلخواه در اینستاگرام با مشکل مواجه شدید ، ۴ راهکار برای شما داریم:

راهکار اول: گاهی اوقات اینستاگرام و فیسبوک به شما اجازه نمی ‌دهند که لوکیشن ‌هایی که خیلی از شما دور هستند را انتخاب کنید ، بنابراین چند بار لوکیشن های نزدیک را انتخاب کنید و سپس لوکیشن دلخواه خود را که در فیسبوک اضافه کرده‌ اید را جستجو کنید. برخی کاربران گزارش کرده ‌اند که لوکیشن برای بار اول نمایش داده شده اما پس از آن ناپدید شده است. چندین بار این کار را انجام دهید تا بتوانید لوکیشن دلخواه در اینستاگرام اضافه کنید. اگر جواب نداد ، به سراغ راه ‌کارهای بعدی بروید.

راهکار دوم: گاهی اوقات لوکیشن شما از دیدگاه فیسبوک و اینستاگرام پذیرفته شده نیست ، در گذشته کاربران زیادی در بخش لوکیشن عبارت Just for fun را قرار می ‌دادند و اکنون این دو شبکه اجتماعی بر روی این دسته کلمات که در بخش لوکیشن قرار می‌ گیرند ، حساس هستند. برای جلوگیری از این اتفاق می ‌توانید از دسته ‌های بهتر و واقعی ‌تر استفاده کنید. مثلاً کلمه Home نسبت به عبارت قبلی منطقی ‌تر است و احتمالاً اینستاگرام با آن مشکلی ندارد.

راهکار سوم: لوکیشن خود را چندین بار جستجو کنید ، هنگامی که شما یک لوکیشن جدید اضافه می ‌کنید ، ممکن است برای مدتی در اینستاگرام ظاهر نشود. برای رفع این مشکل می‌توانید لوکیشن خود را چندین بار در اینستاگرام جستجو کنید تا شاید پیدا شود. اگر پیدا نشد می‌ توانید لوکیشن خود را مجدداً در فیسبوک ثبت کنید و از لوکیشن دلخواه در اینستاگرام خود استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنم این مرحله را هم چند بار امتحان کنید ، زیرا احتمال جواب گرفتن از آن بسیار زیاد است.

راهکار چهارم: در فیسبوک پستی را با لوکیشن دلخواه خود ارسال کنید ، یکی دیگر از کارهایی که به نمایش لوکیشن دلخواه کمک می ‌کند ، استفاده از لوکیشن جدید در پست ‌های فیسبوک است. یک پست در فیسبوک ایجاد کنید و لوکیشن دلخواهی که می ‌خواهید در اینستاگرام استفاده کنید را در همان پست قرار دهید. سپس به اینستاگرام خود بروید و پستی را با لوکیشن دلخواه در اینستاگرام منتشر کنید ، این روش معمولاً جواب می ‌دهد اما باز هم کاربرانی بوده ‌اند که از این روش جواب نگرفته‌ اند.

با استفاده از ۴ راهکار معرفی شده در بالا شما شانس زیادی برای اضافه کردن لوکیشن دلخواه دارید اما اگر این روش ‌های پاسخگو نبودند ، احتمالاً لوکیشن دلخواه شما کلمه ‌ای بوده که اینستاگرام و فیسبوک آن را به عنوان لوکیشن به حساب نمی ‌آورند. کافی است کلمه مربوط به لوکیشن موردنظر خود را تغییر دهید و مجدداً آن را در فیسبوک ثبت کنید.

نتیجه‌ گیری

استفاده از لوکیشن اینستاگرام به صفحات مختلف کمک می ‌کند تا بتوانند به کاربران اطلاعات بیشتری بدهند. همچنین بسیاری از کسب ‌و کارها باید پست‌ های مربوط به برگزاری همایش را به کمک لوکیشن درج کنند تا کاربران بدانند آن همایش در کدام شهر یا منطقه برگزار می ‌شود. گاهی مناطق به صورت دقیق در اینستاگرام وجود ندارند و به همین دلیل باید لوکیشن شخصی در اینستاگرام استفاده شود که این قابلیت برای صفحات مربوط به کسب‌ و کارها اهمیت و ارزش زیادی دارد.

اگر شما هم برای اضافه کردن لوکیشن دلخواه راه ‌حل دیگری را می ‌شناسید ، می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.همچنین تجربیات ، سوالات و راهکارهای خود را نیز برای ما مطرح کنید.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top