• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • آموزش تبلیغ پیج و کانال روبیکا

آموزش تبلیغ پیج و کانال روبیکا

نویسنده  آموزش تبلیغ پیج و کانال روبیکا
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 2 از 5
 آموزش تبلیغ پیج و کانال روبیکا

آموزش تبلیغ پیج و کانال روبیکا - بهترین روش‌های تبلیغ کانال روبیکا - ایده آفرین

 آموزش تبلیغ پیج و کانال روبیکا

تبلیغ کانال

اگر شما نیز جزء آن دسته از کاربرانی هستید که قصد تبلیغ کانال خود در اپلیکیشن روبیکا را دارند، این مقاله را از دست ندهید، چرا که در این مقاله چگونگی انجام این کار را آموزش داده‌ایم. با ما همراه باشید. از آن جایی که برنامه‌های معروف تلویزیونی نظیر خندوانه بارها پیام‌رسان روبیکا را تبلیغ کرده‌اند، هر شخصی حتی اگر گوشی هوشمند نیز نداشته باشد نام این آپ را حداقل یک بار شنیده است.

 

روبیکا رایگان است

روبیکا رایگان است

حال اگر بخواهیم منصفانه به دلایل معروف شدن این اپلیکیشن بپردازیم باید اعتراف کنیم که قابلیت استفاده رایگان از نظر حجم مصرفی اینترنت، از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن بوده است. چرا که با افزایش روز به روز قیمت بسته‌های اینترنت، قطعاً کاربران جذب استفاده از نرم افزارهای رایگان نظیر روبیکا خواهند شد.

 

 

خدمات روبیکا

خدمات روبیکا

علاوه بر استفاده رایگان از این اپلیکیشن، خدمات دیگری نظیر پرداخت قبوض، خدمات پرداختی، خرید شارژ، بسته‌های اینترنتی، استفاده از فضایی مشابه اینستاگرام جهت اشتراک فیلم، عکس، موزیک و غیره موجب جذب بیش از پیش کاربران شده است.

کسب درآمد از روبیکا

کسب درآمد از روبیکا

اپلیکیشن روبیکا نسبت به سایر اپلیکیشن‌های داخلی نظیر برنامه ایتا دارای یک ویژگی منحصر به فرد است که موجب تمایز آن با سایر برنامه‌های داخلی شده به نحوی که این ویژگی در مقابل دیگر قابلیت‌ها ارزشی بیش از پیش دارد و آن وجود زمینه‌ لازم برای کسب درآمد از طریق این آپ است. لازم است بدانید که در این اپلیکیشن دو راه جهت کسب درآمد وجود دارد. راه اول ایجاد یک کانال در قسمت پیام رسانی این اپلیکیشن است که مشابه کانال‌های تلگرام بایستی پست‌های کاربردی در آن بگذارید.

 

 

روبینو مشابه اینستاگرام

روبینو

راه دوم نیز استفاده از صفحه‌ روبینو این اپلیکیشن است که فضایی شبیه به فضای اینستاگرام داشته و از آن می‌توانید برای انتشار پست‌ها، دنبال کردن افراد و غیره استفاده کنید. بدیهی است که در صفحه روبینو مشابه اینستاگرام بایستی میزان فالوورهای خود را افزایش دهید. در ادامه مقاله نحوه‌ی تبلیغ کانال در روبیکا را به شما آموزش داده‌ایم.

 

 

آموزش تبلیغ کانال در روبیکا

آموزش تبلیغ کانال در روبیکا

تبلیغ کانال روبیکا

همانگونه که پیش‌تر نیز ذکر کردیم، دو روش برای کسب درآمد در روبیکا وجود دارد. روش اول استفاده از صفحه روبینو و روش دوم ایجاد کانال و گروه در بخش پیام‌رسانی آن است. بدیهی است که جهت ارتقاء پیج یا کانال خود بایستی پست‌های تصویری، متنی، ویدیویی و غیره را منتشر کرده و از این طریق کسب درآمد کنید.

واحد پول داخلی

واحد پول داخلی

علاوه بر رایگان بودن استفاده اینترنت در این اپلیکیشن، ایجاد گروه، کانال و یا ساخت پیج نیز رایگان بوده و خوشبختانه به دلیل داخلی بودن این برنامه، کلیه درآمدهای شما با واحد پول داخلی حساب خواهد شد. در این مقاله قصد داریم در خصوص ساخت و تبلیغ کانال در روبیکا صحبت کنیم.

 

بازدید روبیکا

موضوعی که متأسفانه بسیاری از کاربران به آن توجه نمی‌کنند این است که تصور می‌کنند تنها با افزایش میزان دنبال کننده‌های خود می‌توانند کسب درآمد کرده و در نتیجه تمام تلاش خود را برای رسیدن به تعداد بالایی از دنبال کننده‌ها معطوف می‌کنند. این درحالی است که میزان بازدید از پست‌های شما دلیل اصلی افزایش میزان اعتبارتان بوده و تعداد پست‌ها نیز به افزایش بازدید آن‌ها کمک خواهد کرد.

 

افزایش بازدید یعنی افزایش درآمد

افزایش بازدید یعنی افزایش درآمد

طبق موضوعات گفته شده بدیهی است که افزایش فالوور و دنبال کننده‌ها نظیر فالوورهای فیک و تقلبی هیچ تأثیر مثبتی بر کسب درآمد نخواهد گذاشت. بنابراین بهترین کار استفاده از دنبال کننده‌های واقعی بوده تا متناسب با افزایش تعداد آن‌ها، بازدید از کانال نیز افزایش یابد.

توصیه‌هایی مهم در این زمینه

روش‌های افزایش فالوور

روش‌های افزایش فالوور

در ادامه‌ی مقاله روش‌هایی را به شما جهت افزایش فالوور واقعی آموزش داده‌ایم تا بتوانید به شکلی مناسب و جذاب کانال خود را تبلیغ کنید. برای این منظور توصیه‌های زیر را پس از تشکیل کانال خود جدی بگیرید.

  1. تصور نکنید که نام کاربری بی اهمیت است. پس از تعیین فعالیتی که قصد انجام آن را دارید، بایستی نام کاربری را انتخاب کنید که با آن همخوانی داشته باشد. برای این منظور می‌توانید مقالات در این زمینه را مطالعه کنید.
  2. جهت منتشر کردن پست‌ها زمان دقیقی را معین کنید و از انتشار آن‌ها در اولین فرصت خودداری کنید. برای مثال صبح‌ها و عصرها یا حتی می‌توانید تنها صبح‌ها پست‌های خود را منتشر کنید و خارج از زمان تعیین شده از طرف خودتان اقدام به انتشار پست نکنید.
  3. به یاد داشته باشید که کاربران تمایلی به استفاده از کانال‌هایی بی هدف و بی نظم در زمینه انتشار مطالب ندارند. بنابراین جهت مشخص کردن هدف کانال خود برای مخاطبین، از همان ابتدا مشخص کنید که قصد انتشار مطالب تبلیغاتی، آموزشی، طنز، موزیک، اخبار، فیلم یا سریال را دارید.
  4. پست‌هایتان را دسته بندی کرده و در این زمینه نظم کافی را داشته باشید. سپس برای دسته‌های ذکر شده لغت یا شماره‌ای را لحاظ کنید. پس از آن در ابتدای کانال خود فهرستی از این دسته بندی‌ها قرار دهید تا کاربر با جستجوی لغت یا شماره مورد نظر زیر هر پست، به دسته بندی مورد نظر خویش رفته و از مطالب آن استفاده کند.
  5. در قسمت بیو کانال خود، دلایل تفاوت آن با سایر کانال‌های مشابه را ذکر کرده و حتی می‌توانید شعار مخصوص به خود را نیز داشته باشید.
  6. به هیچ عنوان در انتشار پست‌ها زیاده روی نکنید. چرا که با هر بار آنلاین شدن کاربر و مواجه شدن او با تعداد زیادی پست، احساس سردرگمی کرده و در نتیجه دیگر شما را دنبال نخواهد کرد.
  7. عکس پروفایل نیز به اندازه‌ی نام کاربری اهمیت دارد. بنابراین عکس پروفایل مفهومی و جذابی قرار دهید که کاربران ارتباط آن با مطالب کانال را در یک نگاه متوجه شوند.
  8. از آن جایی که تصاویر به نسبت متون ماندگاری بیش‌تری در ذهن کاربران دارند، سعی کنید علاوه بر استفاده از متون، از انتشار عکس و فیلم نیز غافل نشوید.

روش‌های تضمینی جهت تبلیغ کانال

 

روش‌های تبلیغ کانال روبیکا

پیشنهاد ما به شما این است که موارد ذکر شده در بخش قبلی را به خوبی رعایت کنید و جهت داشتن کانالی مناسب برای تبلیغ مواردی که در ادامه می‌آیند را نیز به خوبی رعایت کنید. چرا که در صورت اهمال کاری شما، کاربران پس از گذشت مدتی دیگر کانال شما را دنبال نخواهند کرد. بنابراین جهت گسترش فعالیت خود به موارد زیر توجه ویژه‌ای داشته باشید:

  1. از آن جایی که با عضو شدن در روبیکا به طور اتوماتیک عضو روبینو نیز می‌شود، سعی کنید از آن برای تبلیغ کانال خود استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید تعدادی از پست‌های منتشر شده‌ی کانال خود را در روبینو نیز بگذارید و از کاربران بخواهید جهت مشاهده مطالب مرتبط می‌توانند به کانال شما مراجعه کنند. در این بخش نبایستی صفحه روبینوی شما پرایوت باشد.
  2. چنانچه تعداد فالوورهای شما کم بود، می‌توانید از ادمین کانال‌های دیگر که میزان فالوورهای یکسانی با شما دارند بخواهید تا تبلیغ کانال شما را در کانال خود قرار داده و شما نیز این کار را برای آن‌ها انجام دهید.
  3. این روزها در فضای مجازی هشتگ تبدیل به نمادی عمومی شده که کاربران از آن جهت جستجوی سریع‌تر بهره می‌برند. توصیه می‌شود شما نیز زیر هر پست، به کمک این نماد دسته‌ بندی آن را مشخص کنید. برای مثال می‌توانید #شاد، #غمگین و غیره بنویسید.
  4. از محتواهای با ارزش در کانال خود بهره ببرید. چرا که کیفیت مطلوب موجب تبلیغ کانال شما توسط خود کاربران خواهد شد.
  5. یکی از روش‌های کاربردی که روبیکا در اختیار کاربران قرار داده استفاده از بخش پاپ آپ است. این بخش به شما کمک می‌کند تا نمایش کانال بر اساس محتوای قرار داده شده را برای افراد متناسب با جنسیت و سن آن‌ها محدود کنید. برای مثال می‌توانید این بخش را طوری تنظیم کنید که کانال و مطالب آن تنها برای افراد زیر 25 سال و با جنسیت مرد یا زن و یا هر دو نمایش داده شود. به یاد داشته باشید که در چنین حالتی عضویت افراد در کانال شما اختیاری بوده و جذاب بودن محتوای کانال شما تعیین کننده‌ی افزایش دنبال کننده‌ها خواهد بود.
  6. می‌توانید جهت افزایش تعداد فالوورهای واقعی کانال خود، از ربات‌ها نیز بهره ببرید. در این مورد سعی کنید از ربات‌هایی که فالوور فیک می‌دهند استفاده نکنید.
  7. چنانچه در دیگر صفحات مجازی نظیر اینستاگرام نیز عضو هستید، می‌توانید صفحه روبیکای خود را نیز در آن‌جا تبلیغ کنید و حتی می‌توانید از دوستانتان نیز بخواهید که این کار را انجام دهند.
  8. کاربران به خوبی تفاوت میان بی توجهی و احترام را از طرف ادمین کانال متوجه می‌شوند. بنابراین برای آن‌ها ارزش قائل شوید و با صداقت و اخلاق خوب با آن‌ها برخورد کنید. گاهی نیز می‌توانید از نظرسنجی‌ها بهره ببرید.
  9. به هیچ عنوان مطالب تکراری در کانال قرار ندهید، تمام تلاش خود را جهت تولید محتوای جدید به کار ببرید. انتشار مطالب کذب و دروغین نیز شاید تا مدت کوتاهی کانال شما را سر زبان‌ها بیندازد اما در نهایت کاربران دیگر به شما اعتماد نخواهند کرد.
  10. از آن جایی که در روبیکا، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های مجازی، صفحات پرطرفدار زیادی وجود دارند که در ازای دریافت مبلغی پذیرنده‌ی تبلیغات نیز هستند، می‌توانید جهت گسترش فعالیت خود و در صورت مقرون به صرفه بودن و برگشت هزینه‌ی پرداختی از طریق فعالیتتان این کار را انجام دهید.
  11. می‌توانید از طریق برگزاری مسابقات و تعیین پاداش از طریق قرعه کشی، مخاطبین خود را تحریک کرده و از آن‌ها بخواهید چنانچه کانال شما را به ایکس فرد مورد نظر معرفی کنند، شما نیز کانال آن‌ها را تبلیغ می‌کنید یا اگر کانال شما مطالب آموزشی دارد، می‌توانید مقرر کنید که در صورت افزایش تعداد دنبال کننده‌ها به تعداد مورد نظر، آموزش به خصوصی را در کانال قرار خواهید داد.

روش‌های تبلیغ کانال روبیکا

نکته

نکته: به هیچ عنوان جهت جذب دنبال کننده، وعده‌های دروغین به مخاطبین خود ندهید. چرا که این کار موجب سلب اعتماد آن‌ها شده و بار منفی آن گریبان گیر کانال شما خواهد شد.

منتظر شما هستیم

پیشنهادات و انتقادات

پیشنهادات و انتقادات

در مقاله‌ای که مطالعه کردید، مناسب‌ترین روش‌ها جهت تبلیغ کانال را به شما آموزش دادیم. حال از شما خواستار ارائه‌ی سؤالات، پیشنهادات و انتقادات شما جهت افزایش کیفیت مطالب هستیم.

 

 

 

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top