• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • موتورسیکلت‌های محبوب در اینستاگرام

موتورسیکلت‌های محبوب در اینستاگرام

نویسنده موتورسیکلت‌های محبوب در اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
موتورسیکلت‌های محبوب در اینستاگرام

موتورسیکلت‌های محبوب در اینستاگرام - از میان 25 موتورسیکلت پرطرفدار در اینستاگرام، 18 تای آن ها از ژاپن هستند - ایده آفرین

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی با کاربران فراوان، که افراد و گروه های متنوعی در آن مشغول به فعالیت هستند. پس خیلی دور از ذهن نیست که در این شبکه اجتماعی افراد و گروه های طرفدار انواع خودروها و موتورسیکلت­ها نیز با بازنشر تصاویر خودروهای محبوبشان، اعلام وجود کنند.

 

موتورسیکلت‌های محبوب در اینستاگرام

از میان 25 موتورسیکلت پرطرفدار در اینستاگرام، 18 تای آن ها از ژاپن هستند و کشور هندوستان بیشترین عاشق های موتورسیکلت را دارا می باشد. اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی با کاربران فراوان، که افراد و گروه های متنوعی در آن مشغول به فعالیت هستند. پس خیلی دور از ذهن نیست که در این شبکه اجتماعی افراد و گروه های طرفدار انواع خودروها و موتورسیکلت ها نیز با بازنشر تصاویر خودروهای محبوبشان، اعلام وجود کنند. دوستداران موتورسیکلت و راکبان آن، از هشتگ های متنوعی در اینستاگرام بهره می برند. کارشناسان وب سایت تخصصی BudgetDirect با بررسی هشتگ BikersOfInstagram به نتایج جالبی در زمینه پرطرفدارترین موتورسیکلت ها در اینستاگرام دست پیدا کرده اند. این داده ها با داده های استخراج شده از جست و جوی گوگل ترکیب و منطبق شده و در نهایت لیستی از محبوب ترین موتورسیکلت ها را در اینستاگرام روبروی مخاطب قرار می دهد.

موتورسیکلت‌های محبوب در اینستاگرام

 

موتورسیکلت

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

 

 

موتورسیکلت‌های پر طرفدار در اینستاگرام و جهان

برای معرفی محبوب ترین موتورسیکلت های اینستاگرام، بیش از 500 هزار پست را با هشتگ BikersOfInstagram بررسی کرده و هر پست را به تفکیک شهر و ایالت تحلیل شده است. با بهره بردن از سامانه Planner Google Keyword جستجوهای مربوط به هر موتورسیکلت را نیز در مناطق مختلف جهان بررسی کرده و پست های مرتبط با موتورسیکلت در نظر گرفته شده است.

 

 هشتگ BikersOfInstagram

در آخر بعد از بررسی این موارد نتایج به این ترتیب به دست آمده است. کشور هندوستان با ۴۶،۲۴۵ پست در هشتگ BikersOfInstagramکانون عاشقان موتورسیکلت در جهان است. موتورسیکلت بی‌ام‌و S1000RRR با ۵۱۳،۰۵۸ بار تگ، پرطرفدارترین مدل موتورسیکلت در اینستاگرام به شمار می رود و هارلی دیویدسن نیز پرجستجوترین برند موتورسیکلت در بین انواع مدل های موتورسیکلت است. نفر اول و صدرنشین اینفلوئنسرهای دنیای موتورسیکلت در شبکه اینستاگرام هم با ۹/۲ میلیون دنبال‌کننده به ولنتینو روسی، موتورسوار ۴۱ ساله‌ی مشهور ایتالیایی و قهرمان مسابقات موتوجی‌پی تعلق می گیرد. در اینفوگرافی که در پایین آمده پرطرفدارترین برندهای موتورسیکلت در جهان به نمایش درآمده است. بر طبق میزان و تعدا مرتبه های جستجو، هارلی دیویدسون محبوب ترین برند موتورسیکلت در جهان است.؛ به طوری که در 83 کشور جهان این برند در رتبه اول جستجو اینترنتی قرار گرفته است. نکته قابل توجه این که این برند آمریکایی قدرتمند، در ایالات متحده، روسیه، استرالیا، فنلاند، فرانسه، بریتانیا، ایرلند، سوئد و نروژ طرفداران به شدت پر حرارتی دارد. در ضمن در این اینفوگرافی بعضی از کشورها نظیر ایران، ترکمنستان، ازبکستان، چین و مراکش مورد ارزیابی قرار نگرفته اند که این نتایج را با یک چالش اساسی روبرو می کند.

 

 

موتورسیکلت رویال انفیلد  Royal Enfield

 

اینفورگرافی موتورسیکلت های محبوب

برند کاوازاکی (تلفظ صحیح کاواساکی) و رویال انفیلد از دیگر برندهای پرطرفدار در دنیای موتورسیکلت ها هستند. رویال انفیلد (Royal Enfield)  که یک برند اصالتا انگلیسی موتورسیکلت است که از سال ۱۹۵۵ با ملیتی هندی به فعالیت خود ادامه می دهد نخستین تولید رویال انفیلد سال ۱۹۰۱ ساخته و عرضه شد و مدل بولت (Bullet) قدیمی‌ترین و با سابقه ترین مدل موتورسیکلت در جهان است که هنوزهم دارای خط تولید است. ایتالیایی‌ها طرفدار موتورسیکلت‌های برند دوکاتی و برزیلی‌ها و مکزیکی‌ها و کره‌ای‌ها در جستجوی محصولات برند هوندا در اینترنت هستند. موقعیت جغرافیایی و اقلیم هندوستان این کشور را به بهشت موتورسواران بدل کرده است. بسیاری از مردم این کشور درآمد پایینی دارند؛ به این ترتیب موتورسیکلت انتخاب اول آن ها برای استفاده است. البته دلایل دیگری همچون ترافیک سرسام آور شهرهای بزرگ هند نیز استفاده از موتورسیکلت را رونق بخشیده است. بعد از کشور هندوستان، آلمانی ها با ۱۳،۲۲۸ هشتگ در مرتبه بعدی ایستاده و آمریکا و ایتالیا در رده‌های بعدی از آن خود کرده اند.

 

 

 

 بی‌ام‌و S1000RR

 

بر طبق بررسی های انجام گرفته وب سایت  BudgetDirect، بی‌ام‌و S1000RR با بالغ بر نیم‌میلیون هشتگ پرطرفدارترین موتورسیکلت در شبکه اینستاگرام است. بعدا از موتورسیکلت قدرتمند و باشکوه آلمانی‌ها، تقریبا با ۱۳۰ هزار هشتگ کمتر، KTM 390 در جایگاه بعدی جای می‌گیرد. از میان ۲۵ موتورسیکلت پرطرفدار در اینستاگرام، ۱۸ مدل ژاپنی و ۶ مدل اروپایی و یک مدل هندی هستند. در این رده بندی، موتورسیکلت‌های نام آشنای هوندا 1000RR و سوزوکی GSX-R1000 و سوزوکی هایابوسا به‌ترتیب در رده های هفتم و یازدهم و شانزدهمین مدل‌های پرطرفدار موتورسیکلت جای گرفته اند.

 

 

 

موتورسیکلت  ولنتینو روسی

 

در بررسی اینفلوئنسرهای پرطرفدار و جذاب از نظر کاربران اینستاگرام در زمینه موتورسیکلت، ولنتینو روسی در صدر ایستاده است که برای هر پست بازنشر داده شده، بین ۱۷ تا ۲۸ دلار درآمد کسب می کند. مارکز و لورنزو اسپانیایی نیز در رتبه های بعدی این فهرست قرار دارند.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

 

 

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top