• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • ویژگی جدید countdown (شمارش معکوس) اینستاگرام

ویژگی جدید countdown (شمارش معکوس) اینستاگرام

نویسنده ویژگی جدید countdown (شمارش معکوس) اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 4 از 5
ویژگی جدید countdown (شمارش معکوس) اینستاگرام

چندی پیش اینستاگرام در بخش استیکرهای خود از ویژگی جدیدی به نام countdown رونمایی کرد.

در ادامه این مقاله به بررسی جدیدترین قابلیت اینستاگرام یعنی استفاده از استیکر شمارش معکوس در استوری خواهیم پرداخت.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

از این به بعد میتوانید هنگام انتشار استوری هایی در مورد رخدادهای آینده مثل افتتاح یک فروشگاه و یا شروع حراج و یا تولید یک محصول ، از این استیکرها در استوری خود استفاده کنید.قابلیت جالب توجه استیکرهای شمارش معکوس در استوری اینستاگرام این است که به محض به پایان رسیدن زمان شمارنده ، برای فالوورها پیامی فرستاده شده و این موضوع را به آنها یادآوری میکند که موعد مقرر فرا رسیده است.

به نظر میرسد این قابلیت برای برقراری یک ارتباط نزدیک و موثر با فالوورها و اطلاع رسانی کامل به آنها بسیار کارآمد است.

اگر می خواهید در مورد جزئیات و نحوه استفاده از استیکر شمارش معکوس در استوری اینستاگرام بیشتر بدانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چگونه از استیکر شمارش معکوس در استوری اینستاگرام استفاده کنیم؟

قرار دادن این استیکر جدید در استوری ، مشابه قرار دادن سایر استیکرهای اینستاگرام است. کافیست بعد از انتخاب عکس و یا ویدیو موردنظر خود ، گزینه استیکر را انتخاب کنید. اگر اینستاگرام خود را آپدیت کرده باشید ، استیکر شمارش معکوس را نیز در لیست استیکرهایی که از قبل وجود داشتند خواهید دید.

در مرحله بعد باید نامی برای استیکر شمارش معکوس در استوری خود انتخاب کنید. برای مثال اگر زمان شمارنده خود را برای شروع روز حراج محصولات فروشگاه خود تنظیم کرده اید ، اسم استیکر خود را "روز حراج" یا حراج "20%" انتخاب کنید.

هرگز سعی نکنید که از اسمهای طولانی برای استیکر خود استفاده کنید. اینکار باعث میشود که استیکر شما شلوغ بنظر برسد. شما این امکان را دارید که متن مورد نظرتان را در زمینه استوری خود نیز بنویسید.

بعد از انتخاب نام مناسب ، نوبت به تنظیم شمارنده استیکر شمارش معکوس میرسد. شما در اینجا میتوانید با استفاده از گزینه All Day شمارنده خود را بصورت روزانه تنظیم کنید تا پس از پایان روز به اتمام برسد.


 

و یا اگر هدف شما استفاده از استیکر شمارش معکوس در استوری برای یک روز خاص است، تیک گزینه All Day را غیرفعال کرده و زمان مد نظرخودتان را روی شمارنده تنظیم کنید.

همچنین میتوانید رنگ استیکر خود را از طریق دایره رنگی که در قسمت بالای آن قرار دارد تغییر دهید.

وقتی استیکر خود را به شکل دلخواهتان تنظیم کردید ، حال می توانید استوری خود را به اشتراک بگذارید.

استیکر شمارش معکوس در استوری اینستاگرام چه کاربردهایی دارد؟

یکی از مزیتهای بسیار جالب استیکر شمارش معکوس در استوری اینستاگرام ، قابلیتهای جانبی آن است. یعنی کاربرانی که استوری شما را مشاهده میکنند ، اگر بر روی استیکر شمارش معکوس ضربه بزنند ، دو گزینه در اختیارشان قرار میگیرد. آنها میتوانند خودشان این استیکر را در استوری خود نیز به اشتراک بگذارند یا اینکه درخواست کنند هنگام به پایان رسیدن شمارنده استیکر به آنها اطلاع داده شود.

درصورتی که شما از این استیکر در استوری اینستاگرام خود استفاده کرده باشید و شخص دیگری از گزینه Remind me برای اطلاع از پایان شمارش معکوس یا از گزینه Share Countdown برای به اشتراک گذاری دوباره استیکر شما استفاده کرده باشد ، نوتیفیکیشنی برای اطلاع رسانی به شما فرستاده می شود. بدیهی است که این قابلیت پتانسیل بالایی برای کمک به کسب و کارها دارد.

اگر اینفلوئنسر هستید و یا کسب و کاری را راه انداخته اید ، با استفاده از استیکر شمارش معکوس در استوری اینستاگرام خود میتوانید فالوورهایتان را از رخدادهای هیجان انگیزی که برای آن برنامه ریزی کرده اید ، آگاه کنید. علاوه بر این بطور قابل توجهی تعداد فالوورهایتان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

امیدواریم که از مقاله ی فوق بهره کافی را برده باشید ، در صورت مورد توجه بودن و استفاده از مطلب  ،  لطفا در بازنشر آن از ما حمایت نمایید  و مطلب را با ذکر منبع درج کنید. چنانچه هرگونه سوال ، ابهام و یا نظر دیگری در این مورد دارید می توانید در قسمت دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید تا پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top