• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • پیج اینستاگرام فیک بخریم یا نخریم؟

پیج اینستاگرام فیک بخریم یا نخریم؟

نویسنده پیج اینستاگرام فیک بخریم یا نخریم؟
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 4 از 5
پیج اینستاگرام فیک بخریم یا نخریم؟

شاید واسه خیلی هاتون سوال باشه که پیج فیک اینستاگرام خوبه یا بده بخرید یا نخرید! تو این مقاله به طور کامل بهش میپردازیم.

خوب تو این مقاله میخوایم به این که خرید پیج فیک اینستاگرام خوبه یا نه بپردازیم.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

 

پیج های فیک اینستاگرام   یکسری محاسن و یکسری معایب دارن

 

 

معایب پیج فیک اینستاگرام :

 

لایک و ویو پایین: شما وقتی داخل یک پیج فیک پست میذارید لایک و ویو و بازدیدش خیلی پایین هستش! دلیلش هم این میتونه باشه که فالوور های فیک هیچ ری اکشنی به پست شما ندارن و ربات هستن

 

امتیاز منفی اینستاگرام :

اینستاگرام از طریق ربات هایی که برای شناخت فالوور فیک داره تشخیص میده که فالوورهای پیج فیک هستش و همینطور از بازخورد پایین پیج شما میتونه بازم امتیاز منفی بده بهتون.

 

 

محاسن پیج فیک اینستاگرام :

نمایشی اولیه جذابی که برای کسایی که اولین بار میان تو پیج شما! فک کنید خود شما میخواید یه کالایی رو بخرید! میرید داخل یک پیج با 200 دونه فالوور! خوب من که اصلا نمیرم داخلش! شمارو نمیدونم! اگر هم برم چیزی نمیخرم! یعنی اعتماد نمیکنم! حتی اگه بهترین کالارو داشته باشه! حالااون عدد حالا اگه مثلا 10 یا 20 کا باشه! پس از لحاظ ذهنی این باعث میشه قدم اول و برداریم. و حالا کالاهاشم ببینیم...

 

جواب بهتر پس از تبلیغ: همونطور که اشاره کردیم اون رقم تعداد فالور تاثیر ذهنی اولیه داره به شرطی که کسی اون عدد رو ببینه! (بعضیا پیج رو میخرن و محصول میزارن بدون تبلیغ... و هیچ وقت جوابی نمیگیرن! البته خودمم این کارو کردما...)اونم زمان تبلیغ هستش، مسلما اینجا هم باعث میشه کسایی که با تبلیغ میان داخل پیج شما بیشتر راغب شن به دیدن محصولاتتون و جوابی که از تبلیغ میگیرید مسلما خیلی بهتره...

 

حالا یک جمع بندی میکنیم، بر فرض که شما صفحه با فالور فیک رو نخریدید! الان برای رسوندن یک صفحه به فالور 10 کا باید خیلی زمان و هزینه کنید دلیلشم اینه ربات های افزایش فالور که هدفمند این کار و میکردن الان از کار افتادن و اینستاگرام نمیزاره این کار رو ممتد ادامه بدید تا جایی که ممکنه صفحتونو ببنده (کلا صفحه رو پاک میکنه)! که بارها شاهد این بودیم. پس واسه استارت کار سختی داریم البته واسه ما ایرانی سختره! چون اینستاگرام با وصل کردن اینستا به فیسبوک پلن تبلیغاتی ایجاد کرده که اولا ایران توش تحریمه و دوما بخاطر به دلار بودن اصلا صرفه اقتصادی نداره! پس بالا بردن صفحه کار بسی سختیه و بصرفه نیست.

 

نظر گروه ایده آفرین صادقانه این هست که پیج فیک بهتر از صفر شروع کردن هستش! اما به شرط تبلیغات و تولید محتوای جذاب! نه کپی از دیگران، پس دقت کنید فقط خرید پیج شرط نیست. و منظور از تبلیغ، تبلیغ ممتد هست نه اینکه یه بار کردم نشد!

 

امیدوارم این مقاله مفید بوده باشه، و انتخاب بازم با شماست که پیج فیک بخریم یا نخریم؟

 

همچنین شما میتوانید برای خرید پیج اینستاگرام، افزایش فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و خرید ویو اینستاگرام با ما در تماس باشید.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

نظرات

nimaتاریخ : ۱۴۰۰/۰۴/۲۷

مقاله تون بسیار مفید بود با تشکر :)

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

5-2 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top