• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • ویرایش عکس های اینستاگرام

ویرایش عکس های اینستاگرام

نویسنده ویرایش عکس های اینستاگرام
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
ویرایش عکس های اینستاگرام

اینستاگرام همواره درحال آپدیت اپلیکشن خود و افزایش قابلیت های آن می باشد ولی هنوز ابزارهای کافی برای ویرایش عکس در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی موجود نیست. با این ابزارها ویرایش کاملی از عکس های اینستاگرام انجام دهید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام عکس محور می باشد و کاربران مایلند عکس های متنوع و دیدنی را برای دیگران به اشتراک بگذارند که همین امر آنها را بسوی استفاده از ابزارهای ویرایش عکس سوق میدهد.

Instagfy

Instagfy وب سایتی است که می تواند از محبوب ترین عکس های صفحه اینستاگرام شما یک اسلایدشوی GIF  بسازد. این سرویس همچنین از این GIF یک ویدئوی MP4 هم ساخته و به شما ایمیل می کند تا بتوانید آن را در صفحه اینستاگرام تان پست کنید.

تمام کاری که باید بکنید، وارد کردن نام کاربریست. Instagfy ساخت کلیپ را به طور خودکار انجام می دهد.

16bestof16

در وب سایت 16bestof16 ساخت تصویر ثابت را امتحان کنید، که می تواند از بهترین عکس هایتان در سال 2016 کلاژی متشکل از 16 عکس بیافریند. از دیگر مزایای این وبسایت می توان به ارائه آمار تعداد عکس های آپلود شده و تعداد لایک ها و نظرات دریافت شده در طی سال اشاره نمود.

Pic Stitch

این نرم افزار به شما اجازه می دهد، چند عکس را با چینش های متنوع در یک قاب قرار دهید. علاوه بر این، امکانات ویرایش متعدد دیگری نیز در این نرم افزار وجود دارد که به شما اجازه می دهند، کارهای بیشتری روی تصاویر انجام دهید و سپس مستقیم در اینستاگرام منتشر کنید.

Quick

این نرم افزار به شما اجازه می دهد با سرعت و سادگی متن دلخواهتان را به عکس های اینستاگرام اضافه کنید.

aillis

نرم افزاری که پیش از این با نام LINE Camera شناخته می شد، امکانات بسیاری از مرحله عکاسی گرفته تا ویرایش عکس، اضافه کردن انواع و اقسام قاب، فیلتر، استیکر و متن، و اشتراک گذاری آن در شبکه اجتماعی اینستاگرام را یکجا فراهم کرده است، به طوری که توانسته نظر بیش از 100 میلیون کاربر را در سراسر جهان به خود جلب کند.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top