• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • نام های اینستاگرامی

نام های اینستاگرامی

نویسنده نام های اینستاگرامی
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : 2 از 5
نام های اینستاگرامی

تاثیرپذیری مردم از شبکه های اجتماعی در سالهای اخیر به قدری بوده است که بر روی نام گذاری بچه ها نیز اثر داشته است. طبق آماری که مرکز بیبی سنتر آمریکا منتشر کرده است 340 هزار نوزاد آمریکایی نام هایی برگرفته از شبکه اجتماعی اینستاگرام دارند.

آمار اینستاگرام

اینستاگرام در اکتبر 2010 راه اندازی شد و تحول بزرگ آن زمانی اتفاق افتاد که دو سال بعد فیس بوک آن را به قیمت یک میلیارد دلار خرید. چندی پیش گفته شد اینستاگرام ماهانه 400 میلیون کاربر فعال دارد و در هر روز بیش از 75 میلیون نفر از مردم جهان وارد صفحه اختصاصی خود در این شبکه اجتماعی می شوند.

به طور کلی 20 درصد کاربران اینترنتی جهان عضو اینستا هستند و اینطور که گفته می شود، 51 درصد مشترکان آن را مرد و 49 درصد را زن تشکیل می دهند. طبق آمارها 14 درصد کاربران حین رانندگی سراغ اینستاگرام می روند و 90 درصد کاربران این شبکه اجتماعی را افرادی تشکیل می دهند که سن آنها کمتر از 35 سال است.

این آمار و ارقام نشان می دهد که اینستا نزد مردم جهان محبوبیت زیادی دارد و همین مسئله موجب شده حتی نامگذاری نوزدانی که در سال 2015 متولد شدند هم از این شبکه اجتماعی تاثیر بپذیرد. مرکز Baby Center در آمریکا بر اساس آخرین گزارش خود اعلام کرد که نامگذاری سنتی در این کشور کمتر رواج دارد و در سال 2015 نام های جدید برای نوزادان آمریکایی در نظر گرفته شده است.

آمار نام های اینستاگرامی

امسال بسیاری از والدین آمریکایی ترجیح دادند نام فیلترهای اینستاگرام از جمله  Ludwig، Juno، Reyes و Valencia را روی کودکان خود بگذارند. این مرکز اعلام کرد طی سال جاری میلادی در مجموع 340 هزار نوزاد آمریکایی با نام های مرتبط با اینستاگرام ثبت شدند و این مسئله نشان داد که شبکه اجتماعی مذکور تا چه اندازه توانسته است روی زندگی شخصی افراد هم تاثیر بگذارد.

امسال میزان انتخاب نام Juno که یکی از فیلترهای اینستاگرام محسوب می شود نسبت به سال 2014 میلادی رشد 116 درصدی را تجربه کرده و این در حالی است که نام Valencia هم 38 درصد بیشتر از سال قبل انتخاب شده است. شایان ذکر است سال گذشته اینستاگرام تاثیر قابل ملاحظه ای را در روند نامگذاری نوزدان آمریکایی بر جا نگذاشته بود و بر این اساس سوفیا و اِما مهمترین نام ها دراین کشور بودند. برای نوزادان پسر نیز سال گذشته جکسون بیشترین محبوبیت را داشت.

البته کار به جایی رسید که یک پدر و مادر پا را فراتر گذاشته و اسم فرزند خود را هشتگ #hashtag گذاشتند که باعث سروصدای زیادی در رسانه ها نیز شد...!

از میان 10 نام برتری که امسال برای نوزادان آمریکایی در نظر گرفته شده، پنج نام اول از روی فیلترهای اینستا انتخاب شده است. فهرست این نام ها به ترتیب به قرار زیر است، Ludwig، Juno، Reyers، Amaro، Valencia، Emma، Willow، Jackson، Aiden و Sophia.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top