• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • دانلود عکس و فیلم اینستاگرام بدون نیاز به برنامه

دانلود عکس و فیلم اینستاگرام بدون نیاز به برنامه

نویسنده دانلود عکس و فیلم اینستاگرام بدون نیاز به برنامه
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
دانلود عکس و فیلم اینستاگرام بدون نیاز به برنامه

با قابلیت های فراوان و جدیدی که هر روز اینستاگرام به برنامه خود اضافه میکند به جرات می توان گفت آن را به محبوب ترین شبکه اجتماعی مبدل کرده است ولی هنوز بر قانون کپی رایت رسانه یا ممنوعیت دانلود عکس و فیلم پافشاری می کند. در ادامه به روشی برای مقابله با این قانون اینستاگرام می پردازیم.

راه های بسیاری برای دانلود عکس و فیلم اینستاگرام وجود دارد که معمولا به نصب یک نرم افزار جانبی نیاز است ولی در اینجا ما روشی را با استفاده از یک ربات تلگرام که به تازگی منتشر شده است را معرفی می کنیم.

مرحله ی اول

به صفحه ی مورد نظر رفته و عکس یا فیلم خود را انتخاب کنید. گزینه ی آپشن را در بالای پست ( علامت سه نقطه ) لمس کنید تا منوی آپشن باز شود. اکنون گزینه ی Copy Share URL را بفشارید.

مرحله ی دوم

به تلگرام خود رفته و در صفحه ی خود یا یکی از دوستان خود عبارت @Instasave_bot را تایپ کرده و بر روی آن کلیک نمایید.

مرحله ی سوم

این کاربر تلگرام یک روبات است که لینک را دریافت کرده و تصویر و متن را به شما باز پس می دهد. لینکی که در مرحله ی اول کپی کردید را در این قسمت paste کنید و گزینه ی send را لمس کنید. در کمتر از چند ثانیه می توانید به رسانه (عکس یا فیلم) و همچنین متن اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید.

کار تمام است. این روش یکی از آسان ترین و سریع ترین راه ها برای دانلود عکس و فیلم اینستاگرام می باشد. اکنون میتوانید رسانه را مانند تمام رسانه های تلگرامی دانلود کرده و در گالری خود ذخیره نمایید.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top